AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #1 Skrevet 16. februar 2019 En sjelden gang i blandt er det som om jeg bare deltar naturlig i det sosiale, får det gøy med andre osv... men stort sett sitter jeg mest for meg selv, orker ikke finne på ting med andre... det er litt trist og plagsomt. Men hva er det med hjernen min? Jeg er nesten 30 nå og har vært slik hele livet. Anonymkode: bca3e...c29
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #2 Skrevet 19. februar 2019 Noen er mer sosiale enn andre. Kanskje du er en mer hjemmekjær person? Anonymkode: 0f37b...21d
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #3 Skrevet 19. februar 2019 Du er vel en introvert da. Jeg blir mer sosial av meg når jeg trener og spiser sunt, får energi på den måten. Anonymkode: 8f473...aa9
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #4 Skrevet 20. februar 2019 Du er bare ikke av det sosiale slaget. Jeg er som deg, og det er mange, mange flere som er introverte. Vi er sosiale, men nok er nok. Det er få ting jeg verdsetter like høyt som stillhet og alenetid. Anonymkode: 80fe1...f8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå