Gå til innhold

Hvordan i helsikke klarer enkelte å gi så mye av seg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De gir på alle måter. De ser folk, husker navnet på folk og snakker med fremmede og vips s var de ikke fremmede lenger. Jeg burker laaang tid på å gå fra "bare en kollega" "bekjent" til "venninne" osv. Er generelt skeptisk til alle fremmede. De legger ut bilder på some også, men det tør ikke jeg så ofte da jeg er redd for å ikke få nok likes. Gidder egentlig ikke å legge ut så mye heller pga jeg føler meg ikke sååå interessant. 

Anonymkode: b402a...6e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Definer «nok likes»?

Jeg legger heller ikke ut så ofte, men de få gangene jeg gjør det så driter jeg i at jeg ikke får likes fra andre enn min mor. Legger ting ut for min del, for å markere at noe skjer i livet mitt.

Jeg er litt som deg. Bruker kjempelang tid på å bli kjent med noen og er ganske reservert. Slipper ikke inn hvem som helst og vet ikke hvordan man kan snakke om seg selv i flere timer. Føler meg ikke så interresant akkurat. Fjordårets høydepunkt (/det mest spennende som skjedde) må vel være at jeg fikk basilikumen til å spire, og det sier vel kanskje litt..

Anonymkode: c080f...e72

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker å si til meg selv at det er bra å akseptere hvem man er og prøve leve som den personen. Tenk at en selv kan være så fremmed og uforståelig liksom?! Men det er jammen ikke lett å akseptere hvem man er alltid, spesielt når man blir satt i en bås og sendt videre i livet av noen man åpnet seg for feks. Men prøver tenke at det er deres tap. For det er det jo.

Jeg prøver få avocado til å spire. Og innrede leiligheten på nytt. Og finne håpet på kjærligheten igjen. Så kjærligheten. Selv om hun som satte det i gang hadde himla med øya, snakket dritt om det til venninnene sine, brukt en fyr for å glemme det og spurt hvordan det gikk med meg etterpå🐲

Anonymkode: 561f0...e34

Skrevet

Jeg har en sprudlende personlighet, nysgjerrig på andre folk og tar småprat veldig lett. Har alltid vært flink på navn, husker ofte siste samtale med folk så når jeg møter de igjen kan jeg spørre hvordan det gikk med ditt og datt. 

Alle må ikke være slik, folk er forskjellige. Jeg liker å ha flere vennegjenger jeg er velkommen i uten å egentlig ha en bestevenn. 

Anonymkode: a3dd8...e1e

• Liker 2
Skrevet

Jeg ble ekstremt flink i smalltalk etter å ha jobbet som frisør i 6 år🙈

Anonymkode: e2185...428

Skrevet

Aner ikke. Når det er sagt oppfatter jeg de fleste slike mennesker som masete og alt for mye, men det er enkelte mennesker jeg virkelig beundrer sosialt sett. 

Anonymkode: cd328...f37

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...