Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest siri piri
Skrevet

uff -- jeg er så lei av sort plain kajal... men er så pinglete til å bruke farger på øynene.

kunne det blitt bra med f eks en lilla kajal? Jeg har brunt hår, varm(?) hudtone og grønne øyne. Lurer på om det bare ser teit ut :oops: eller om det 'spriter' opp litt med farget kajal?

og; hvilke øyenskygge farger kunne evt passe meg mon tro? er ikke overbegeistret for skimmer.

synes ofte kajaler og øyenskygger holder dårlig utover dagen. noen å anbefale?

takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Lilla er nok kjempe fint til deg! Du kan jo kjpte en litt billig en fra hm først og se om du liker det?

Ellers så kler du nok fint litt farger, grønn, gyldne farger og blå kan jeg tenke meg. Gå i en parfyme butikk og spør om råd, der har de nok mange tips. Har du ikke råd å kjøpe dyre øyenskygger, så husk tipsene og finn lignende farger på billigere kjeder.

lykke til:)

Skrevet

Lilla er perfekt til grønne øyner! :wink:

Skrevet

ja, lilla og grønn kajal går sikkert veldig fint til deg, og du kan jo bruke brun kajal også.....

Skrevet

Høres ut som om du har litt de samme fargene som meg. Har mørkt hår og grønne øyne.

Jeg bruker ofte brun kajal, men har en lilla fra Versace som er kjempefin. Ikke for dristig i fargen, men gir veldig fint liv til øynene.

Gjest siri piri
Skrevet

tusen takk or alle svar! nå blir det farger :ler:

stemmer det at YSL har gode øyenskygger? Bruker blyantkajalen deres nå, men synes den bare er 'bra nok'

Skrevet
tusen takk or alle svar! nå blir det farger :ler:

stemmer det at YSL har gode øyenskygger? Bruker blyantkajalen deres nå, men synes den bare er 'bra nok'

Jeg er veldig fornøyd med mine YSL øyenskygger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...