AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #1 Skrevet 16. februar 2019 Jeg fødte for 11 mnd siden , en liten herlig gutt , men jeg har klart å legge på meg 15 kg som jeg må få av meg nå , er utrolig deprimert pga den vekten , jeg ser og føler meg ikke vel lenger, Er det noen som har en god oppksrift på å slanke seg, ? Skal begynne å løpe ifra imorgen . Anonymkode: 93d92...e6b
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #2 Skrevet 16. februar 2019 Oppskrift? Spis mindre, beveg deg mer. Anonymkode: 9887e...ff6 1
FunnyBoy123 Skrevet 16. februar 2019 #3 Skrevet 16. februar 2019 (endret) Først og fremst, ta det helt med ro! Hvis du vil ned i vekt, er det bare til å gjøre det. Litt samme prinsipp; må du på do, så er bare å gå på do. Mat og kosthold: Drikk MASSE vann slik at kroppen blir hydrert. Kutt ned all type kalorier, karbohydrater og mettet fett! Få i masse proteiner (fisk, kjøtt, grønnsaker osv). Begynn å beveg deg! Ta deg en liten tur hver kveld rundt området. Slapp av og reduser stress, dette hjelper mye! Anbefaler jeg deg å begynne på et treningssenter! Men HUSK: Det er kun EN person som kan gjøre det for deg, og det er deg SELV. Viktig å være motivert og disiplinert! Bare å være kreativ.. finnes 100000 måter å få ned 15kg på.. Endret 16. februar 2019 av FunnyBoy123
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #4 Skrevet 16. februar 2019 Kostholdet er viktigst når man skal slanke seg. Spis mindre posjoner, spis ofte og drikk mye vann. Hold deg unna sukker og fett. Når du har fått kontroll på kostholdet kan du jo begynne med å jogge/gå tur og etterhvert øke tempoet eller trene stryke. Anonymkode: 2f82e...4ef 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #5 Skrevet 16. februar 2019 Kroppen min holdt på vekt på den tiden, tror den var helt i forsvarsmodus pga lite søvn/sliten og fortsatt amming. Helt normalt! Jeg ville spist sunt og nok mengde, ikke godteri og kake i hverdagen. Og ikke startet hard slanking med baby under 1år. Anonymkode: b1203...9b7 3
Pierre Gynt Skrevet 16. februar 2019 #6 Skrevet 16. februar 2019 Hvorfor er det første folk sier, at man skal drikke masse vann? Er det liksom det store slanketrickset? 🤔 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #7 Skrevet 16. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg fødte for 11 mnd siden , en liten herlig gutt , men jeg har klart å legge på meg 15 kg som jeg må få av meg nå , er utrolig deprimert pga den vekten , jeg ser og føler meg ikke vel lenger, Er det noen som har en god oppksrift på å slanke seg, ? Skal begynne å løpe ifra imorgen . Anonymkode: 93d92...e6b Ta en prat med fastlegen og få tatt noen basic blodprøver for å se at du ikke har noen mangler noe eller har noen ubalanser i stoffskifte eller andre prosesser. Dernest er det ut på tur, aldri sur, med barnevogn eller bæretøy. Løpingen kan du vente med til du har snakket med legen. Lykke til, det ordner seg. Anonymkode: 230a4...575 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #8 Skrevet 16. februar 2019 11 minutter siden, Purt Gull skrev: Hvorfor er det første folk sier, at man skal drikke masse vann? Er det liksom det store slanketrickset? 🤔 Fordi vann hjelper deg med å føle deg mett, så du ikke overspiser. Anonymkode: 2f82e...4ef 1
Ild Skrevet 16. februar 2019 #9 Skrevet 16. februar 2019 Det er ikke mange kg du skal ned. Jeg tenker at det er lurt å ta det rolig, ikke gå på en 'slankekur' men ta små valg som du kan leve godt med over tid. Feks, legg inn litt tempo i bakker med vogn, kutt ut juice eller andre flytende kalorier, spis deg god og mett på mat som er bra for deg. Og se hvor langt du kommer med dette. Jeg hadde også 15 kg etter fødsel som skulle bort, og fikk det til med ørsmå grep som jeg fremdeles lever etter 12 år etter.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #10 Skrevet 17. februar 2019 Jeg anbefaler Lifesum, funker kjempebra til å få kontroll på kalorinntaket. Anonymkode: 72bab...ad8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå