AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #1 Skrevet 16. februar 2019 Jeg blir så oppgitt... Jeg postet nettopp en tråd om et litt betent emne for meg. Jeg trengte råd og litt hjelp på en situasjon jeg var i. Jeg fikk litt hjelp og kommentarer som var helt greie. Men neida, plutselig kommer de der spydige innleggene, som oftest av de som bruker anonymbruker-funksjonen. Her var det alt i fra ord til at jeg måtte «ta deg sammen», «god bedring👍🏼«.. «du fortjener å ikke bli elsket!».... Jeg blir helt paff. Hva får deg til å skrive slike ting til den som bare spør om hjelp? Får du en slags tilfredstillelse av å hakke ned på de som allerede er langt nede i kjelleren? Tenk deg om den sårede kommentaren du kom med fikk en til å ta selvmord. Er det sånt hva jævler vil?? Flere her mangler totalt folkeskikk! Jeg lurer på om dere er slik i virkeligheten og, eller bare tør å vise deres sanne ansikt bak anonyme profiler når dere er så trygge bak skjermen? Mest sannsynlig det sistnevnte. Mange jeg har møtt er tøffe bak skjermen, men ikke i virkeligheten. Sier seg selv, feiginger! Skjerpings! Nå melder jeg meg ut, TAKK FOR MEG! Anonymkode: 8e5d4...3d2 8
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #2 Skrevet 16. februar 2019 Disse trollene som oppfører seg slik, blir sjeldent kastet ut fra KG dessverre. KG burde prioritere dette, men men... Anonymkode: 35a84...795 6
Million Skrevet 16. februar 2019 #3 Skrevet 16. februar 2019 Jeg tror bare man må venne seg til å være hardhudet dersom man skal frekventere internett. Dessverre er folkeskikk et glemt begrep hos mange. 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #4 Skrevet 16. februar 2019 Kommer an på hva det er, men jeg merker det samme og har testet det ut. utgav meg i en tråd for å være en person, jeg var visst uansvarlig, umoralsk og ditt og datt...men jaggu var jeg det om jeg var motparten også 😛. Utgav meg for å mobbe i første tråden, da kom jeg til å bli tatt av karma. Var mobbeofferet i den andre og hadde havnet i en situasjon der jeg ble bedre enn mobberen, men var fæl da også . Anonymkode: 828ed...6f2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #5 Skrevet 16. februar 2019 For lett å gi tough love her inne Anonymkode: 7983e...d72
Vox_populi Skrevet 16. februar 2019 #6 Skrevet 16. februar 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her var det alt i fra ord til at jeg måtte «ta deg sammen», «god bedring👍🏼«.. «du fortjener å ikke bli elsket!».... Det siste utsagnet var dømmende. Om det var en fortjent dom eller ei, er umulig å si når en ikke kjenner omstendighetene. De to første er helt innafor å si, så sant man har dekning for det. Hvis du ikke tåler å høre ærlige svar, får du bare la være å spørre i utgangspunktet. Du kan ikke vente, og er heller ikke tjent med, at folk lyver for deg for å skåne deg for kritikk. Kritikk gis jo i den forhåpning at du tar den til deg og lærer noe av den. Så igjen: Hvis du ikke er innstilt på å lære noe som helst, må du ikke spørre.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #7 Skrevet 16. februar 2019 Akkurat nå, Vox_populi skrev: Det siste utsagnet var dømmende. Om det var en fortjent dom eller ei, er umulig å si når en ikke kjenner omstendighetene. De to første er helt innafor å si, så sant man har dekning for det. Hvis du ikke tåler å høre ærlige svar, får du bare la være å spørre i utgangspunktet. Du kan ikke vente, og er heller ikke tjent med, at folk lyver for deg for å skåne deg for kritikk. Kritikk gis jo i den forhåpning at du tar den til deg og lærer noe av den. Så igjen: Hvis du ikke er innstilt på å lære noe som helst, må du ikke spørre. Selv om det er ærlig ting å si, er det ikke en hyggelig ting å si. Det bidrar kun til dårlig stemning og da er man dum hvis man tror at andre finner seg i andres spydigheter. Er jo slike ting som bidrar til drittslenging og trolling her inne Anonymkode: 8e5d4...3d2 4
mummitroll1 Skrevet 16. februar 2019 #8 Skrevet 16. februar 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir så oppgitt... Jeg postet nettopp en tråd om et litt betent emne for meg. Jeg trengte råd og litt hjelp på en situasjon jeg var i. Jeg fikk litt hjelp og kommentarer som var helt greie. Men neida, plutselig kommer de der spydige innleggene, som oftest av de som bruker anonymbruker-funksjonen. Her var det alt i fra ord til at jeg måtte «ta deg sammen», «god bedring👍🏼«.. «du fortjener å ikke bli elsket!».... Jeg blir helt paff. Hva får deg til å skrive slike ting til den som bare spør om hjelp? Får du en slags tilfredstillelse av å hakke ned på de som allerede er langt nede i kjelleren? Tenk deg om den sårede kommentaren du kom med fikk en til å ta selvmord. Er det sånt hva jævler vil?? Flere her mangler totalt folkeskikk! Jeg lurer på om dere er slik i virkeligheten og, eller bare tør å vise deres sanne ansikt bak anonyme profiler når dere er så trygge bak skjermen? Mest sannsynlig det sistnevnte. Mange jeg har møtt er tøffe bak skjermen, men ikke i virkeligheten. Sier seg selv, feiginger! Skjerpings! Nå melder jeg meg ut, TAKK FOR MEG! Anonymkode: 8e5d4...3d2 Tror det er fordi utrolig mye av det jeg leser her inne kan ingen andre enn du selv løse. Om du har et problem med mannen din feks ja da må du kommunisere med han, ikke skrive om problemet her inne, det løser ingenting. Om du ikke kan snakke med mannen din da, snakk med venninner, for veldig lite kan bli løst her inne. Ja, du kan så klart få tips og råd om ting du spør om,
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #9 Skrevet 16. februar 2019 Akkurat nå, mummitroll1 skrev: Tror det er fordi utrolig mye av det jeg leser her inne kan ingen andre enn du selv løse. Om du har et problem med mannen din feks ja da må du kommunisere med han, ikke skrive om problemet her inne, det løser ingenting. Om du ikke kan snakke med mannen din da, snakk med venninner, for veldig lite kan bli løst her inne. Ja, du kan så klart få tips og råd om ting du spør om, Men er det en unnskyldning for å hetse folk?? Anonymkode: 8e5d4...3d2 2
mummitroll1 Skrevet 16. februar 2019 #10 Skrevet 16. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men er det en unnskyldning for å hetse folk?? Anonymkode: 8e5d4...3d2 Nei, har aldri sagt det? Men tror mye kan bli tolket feil her inne, når man skriver i stedet for å snakke så kan enkelte ting kanskje bli tolket mye frekkere enn det er ment? Tror også mange skriver veldig frekt og hetser nettopp fordi de er anonyme og kanskje selv har en dårlig dag og lar det gå utover andre her inne nettopp fordi de kan..
Vox_populi Skrevet 16. februar 2019 #11 Skrevet 16. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv om det er ærlig ting å si, er det ikke en hyggelig ting å si. Dette er et diskusjonsforum. Hvis du ikke vil bli motsagt og bare vil høre hyggelige ting, bør du finne deg en annen arena enn denne.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #12 Skrevet 16. februar 2019 1 minutt siden, Vox_populi skrev: Dette er et diskusjonsforum. Hvis du ikke vil bli motsagt og bare vil høre hyggelige ting, bør du finne deg en annen arena enn denne. Man kan holde seg saklig selv om man diskturer. Helt unødvendig å være spydig og frekk for å føle seg bedre!! Anonymkode: 8e5d4...3d2 3
Vox_populi Skrevet 16. februar 2019 #13 Skrevet 16. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Man kan holde seg saklig selv om man diskturer. Helt unødvendig å være spydig og frekk for å føle seg bedre!! Anonymkode: 8e5d4...3d2 Men problemet oppstår når vedkommende påstår å ikke engang tåle noe så dagligdags som «ta deg sammen» og «god bedring👍🏼». Da har man vanskelig for å fungere i samspill med andre mennesker.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #14 Skrevet 16. februar 2019 4 minutter siden, Vox_populi skrev: Men problemet oppstår når vedkommende påstår å ikke engang tåle noe så dagligdags som «ta deg sammen» og «god bedring👍🏼». Da har man vanskelig for å fungere i samspill med andre mennesker. «du fortjener ikke å bli elsket» Anonymkode: 04161...364
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 16. februar 2019 #15 Skrevet 16. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: «du fortjener ikke å bli elsket» Anonymkode: 04161...364 Selvfølgelig fortjener du som alle andre å bli elsket Hvilken tråd var dette snakk om?
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #17 Skrevet 19. februar 2019 Men hva er det egentlig som regnes som "hets" da? Enkelte personer er vel så hårsåre, at de begynner å sutre bare fordi noen påpeker at dem tar feil - eller ber om kilder. Anonymkode: a7683...1aa 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #18 Skrevet 19. februar 2019 Når ble lykkeønskningen "god bedring" krenkende? Folk må slutte å bli krenket for alt mulig. Anonymkode: 2818c...742
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #19 Skrevet 19. februar 2019 On 2/16/2019 at 9:03 PM, AnonymBruker said: Disse trollene som oppfører seg slik, blir sjeldent kastet ut fra KG dessverre. KG burde prioritere dette, men men... Anonymkode: 35a84...795 Du mener alle som er imot dine meninger bør kastet ut? hehe ja den høres ikke barnslig ut men du er no søt du Anonymkode: 71d46...05d
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #20 Skrevet 19. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du mener alle som er imot dine meninger bør kastet ut? hehe ja den høres ikke barnslig ut men du er no søt du Anonymkode: 71d46...05d Du har åpenbart ikke skjønt hva vi snakker om Anonymkode: 8e5d4...3d2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå