AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #1 Skrevet 16. februar 2019 Hei! Jeg har lenge mannet meg opp til dette. Jeg ligger nå under åpen himmel i soveposen min, helt alene, langt ute i skogen. Mannen min er hjemme og kan når som helst komme å hente meg om jeg ringer han. jeg er kjempe mørkeredd og hundrede når jeg er alene, men prøver å overvinne denne frykten med å sove alene ute i en natt Noen som kan komme med motiverende ord? Jeg hører masse lyder (noen som roper og hunder (?) som bjeffer og skriker. Anonymkode: f31d1...444 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #3 Skrevet 16. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mannen min er hjemme og kan når som helst komme å hente meg om jeg ringer han. Jeg hadde ringt og bedt han om å komme og hente meg straks Anonymkode: c8b57...4e4 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #4 Skrevet 16. februar 2019 Heldige deg!! Kjempemisunnelig! Søk på Instagram så finner du massevis av folk som har gjennomført sin første alenenatt ute! Det går fiiiiint og du kommer til å våkne med en syk mestringsfølelse! Anonymkode: 9f05b...e52 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #5 Skrevet 16. februar 2019 Det er godt du hører hunder og ikke ulver, det er jo bra. Og hvis det er folk i nærheten kan du få hjelp enda raskere (hvis du trenger det) enn mannen din kan nå deg. Tenk at på denne tiden i morgen kan du sitte og gjøre hva du vil og tenke at du var skikkelig modig i går (dag). Lykke til og god natt. Anonymkode: 28098...1d6 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #6 Skrevet 16. februar 2019 Wow, du er tøff! 🙌 Anonymkode: 30ca2...222 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #7 Skrevet 16. februar 2019 Det er virkelig ingenting å være redd for. Det vil alltid være dyrelyder og folk rundt, selv langt ute i skogen. Kos deg og nyt opplevelsen! Anonymkode: 9c23f...c84 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #8 Skrevet 16. februar 2019 Pust med magan. Dette går så bra så! Vi ser og hører mye rart i mørket men det er bare hjernen som erter oss. Lover deg at du ikke kommer til å angre når du først sovner. Anonymkode: e2915...6cb 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #9 Skrevet 16. februar 2019 Er det lov å spørre om hvorfor du gjør dette? Og om vinteren? Anonymkode: bbe8a...47f 2
Diamant20 Skrevet 16. februar 2019 #11 Skrevet 16. februar 2019 Jeg blir også mørkeredd, det beste er å legge seg med musikk på ørene i soveposen og heller våkne ekstra tidlig dagen etterpå
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #12 Skrevet 16. februar 2019 9 minutter siden, Lexicon skrev: Seriøst......du trenger terapi Hæ? Hvorfor? Anonymkode: 30ca2...222 1
KvinneMannen Skrevet 16. februar 2019 #13 Skrevet 16. februar 2019 1 time siden, Lexicon skrev: Seriøst......du trenger terapi Ja. Kanskje eksponeringsterapi hadde vært noe? 10
HalldirV2 Skrevet 16. februar 2019 #14 Skrevet 16. februar 2019 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har lenge mannet meg opp til dette. Jeg ligger nå under åpen himmel i soveposen min, helt alene, langt ute i skogen. Mannen min er hjemme og kan når som helst komme å hente meg om jeg ringer han. jeg er kjempe mørkeredd og hundrede når jeg er alene, men prøver å overvinne denne frykten med å sove alene ute i en natt Noen som kan komme med motiverende ord? Jeg hører masse lyder (noen som roper og hunder (?) som bjeffer og skriker. Anonymkode: f31d1...444 NYT det, og grattis. Du har utfordret deg selv, og vunnet. Du kan være stolt 😊 Og om det er noen trøst kan jeg forsikre deg om at du overlever natten, ingenting vil skje med deg. Gjenferd finnes ikke, og øksemordere er ikke der du er. Faktisk er du tryggere i skogen enn i din egen seng. Kos deg, og ikke glem å smile. Endret 16. februar 2019 av HalldirV2 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #15 Skrevet 16. februar 2019 Dette var på en måte litt kinky. Anonymkode: 8d108...ec8
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #16 Skrevet 16. februar 2019 Ignorer all negativiteten som dukker opp her. Forstår ikke hvorfor folk tar seg så nær av at du forsøker å gjøre deg selv tryggere i visse situasjoner 😛 syns du er skikkelig modig jeg! Veit ærlig talt ikke om jeg hadde turt selv, men jeg skulle virkelig ønske at jeg faktisk turte! For jeg elsker naturen og alle opplevelser jeg kan få. TENK på hvor fantastisk dette føles i morgen da 😍 regner med at du blir bitt av basillen og kommer til å gjøre dette ofte! Det er sånn med meg og telt når jeg først turte å overnatte ute alene i telt. Teltet er en slags sikkerhet enn så lenge, selv om det bare sitter i hodet 🙈 Anonymkode: e9192...041 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #17 Skrevet 16. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det lov å spørre om hvorfor du gjør dette? Og om vinteren? Anonymkode: bbe8a...47f Hvorfor ikke om vinteren? Med en god sovepose er ikke årstid noen hindring. Ikke trenger man å bekymre seg for at det brått høljregner heller 😅 Anonymkode: e9192...041 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #18 Skrevet 16. februar 2019 Det er nok rev du hører! Mørket er ikke farlig. Men hvorfor gjør du det når du er mørkredd? Gjør det heller på sommeren. Anonymkode: 9ed92...408
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #19 Skrevet 16. februar 2019 8 minutter siden, HalldirV2 said: NYT det, og grattis. Du har utfordret deg selv, og vunnet. Du kan være stolt 😊 Og om det er noen trøst kan jeg forsikre deg om at du overlever natten, ingenting vil skje med deg. Gjenferd finnes ikke, og øksemordere er ikke der du er. Faktisk er du tryggere i skogen enn i din egen seng. Kos deg, og ikke glem å smile. Ja over 98% av kvinner som er drept i Norge har blitt drept av sin nåværende eller tidligere partner. For kvinner er det dermed i følge statistikken tryggere å finne seg stadig nye menn, eventuelt å overnatte ute. Anonymkode: f4a22...e02
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #20 Skrevet 16. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor ikke om vinteren? Med en god sovepose er ikke årstid noen hindring. Ikke trenger man å bekymre seg for at det brått høljregner heller 😅 Anonymkode: e9192...041 Ja mindre maur, snegler, edderkopper og orm om vinteren Anonymkode: f4a22...e02 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå