Skyblue Skrevet 16. februar 2019 #1 Skrevet 16. februar 2019 Hei! Til sommeren flytter vi fra Sarpsborg til Moss igjen og da må 3 åringen bytte barnehage. Dette er noe av det verste med å flytte, synes jeg. Frøkna trives så godt i den barnehagen hun går i nå og jeg er også veldig glad i den barnehagen. Og jeg er så redd for å ikke finne en like god barnehage, som min frøken vil trives i. Hun blir fire til høsten igjen, så hun vil da altså være nær 4 år når hun begynner i ny barnehage. Er det noen foreldre her som vil komme med tips til hvilke barnehager som er gode og hvilke barnehager som har fått en del negative tilbakemeldinger? Jeg ønsker først og fremst private barnehager, gjerne små med få avdelinger. Jeg vet ikke helt hvor vi kommer til å flytte enda, men det blir enten Moss, Rygge eller i Son. Mest sannsynlig Rygge eller Moss Håper noen vil ta seg tid til å svare! ❤️
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #2 Skrevet 16. februar 2019 Tja, dette er jo ulike kommuner, enn så lenge. Moss og Rygge slår seg vel sammen på et tidspunkt, mens Son hører til Vestby kommune. I sistnevnte kommune er det trangt om barnehageplassene, så du vil neppe få plass der om du bor i Moss. Anonymkode: b3033...29a 1
Skyblue Skrevet 16. februar 2019 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja, dette er jo ulike kommuner, enn så lenge. Moss og Rygge slår seg vel sammen på et tidspunkt, mens Son hører til Vestby kommune. I sistnevnte kommune er det trangt om barnehageplassene, så du vil neppe få plass der om du bor i Moss. Anonymkode: b3033...29a Jeg tror nok jeg ender opp i Moss eller Rygge, så jeg kommer til å prioritere å søke barnehageplass der. Jeg har foreløpig èn barnehage som jeg har skrevet ned: Sydskogen barnehage. Noen innspill der?? Men jeg blir glad for alle tips!!
Minlillelykke Skrevet 16. februar 2019 #4 Skrevet 16. februar 2019 Vi er veldig fornøyd med barnehagen vår. Våre går i halmstad barnehage. Hr du spesifikke spørsmål kan du sende meg pm😊
Skyblue Skrevet 16. februar 2019 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2019 Sydskogen barnehage (Moss) Trollskogen barnehage (Moss) Noen som har noe å si om disse to barnehagene?
Skyblue Skrevet 16. februar 2019 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2019 1 minutt siden, Minlillelykke skrev: Vi er veldig fornøyd med barnehagen vår. Våre går i halmstad barnehage. Hr du spesifikke spørsmål kan du sende meg pm😊 Takk! Skal google Halmstad barnehage nå 😄Sender deg pm snart 😄
Zienna Skrevet 16. februar 2019 #7 Skrevet 16. februar 2019 Du kan sjekke kvaliteten på alle barnehagene i området ditt på https://www.barnehagefakta.no Legg inn kommunen din, og du får vite bl.a. antall barn pr. ansatt, ansattes utdanningsbakgrunn, størrelsen på oppholdsarealet og foreldenes tilfredshet med barnehagen. Det skal også finnes en nettside hvor man også kan lese resultatet fra kommunens kvalitetsrevisjon av den enkelte barnehage.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #8 Skrevet 17. februar 2019 Barnet vårt gikk i Trollskogen da det startet i barnehage som liten. Gikk ca. 1 år før vi flyttet. Noen år siden nå. Det er mye bra, naturbarnehage så de er jo knapt inne. På våren er de store barna ved vannet ved Alby en gang i uken. Naturen er vel det mest pedagogiske innholdet de har.. Personalet er stabilt, tilsynelatende er alle svært gode venner. Alt i alt var vi veldig fornøyde, men det er mange andre gode private barnehager på Jeløya. Venner har hatt barna i Tronvik og Andersrød - de er verdt å sjekke ut. Anonymkode: edca7...4f7 1
Skyblue Skrevet 17. februar 2019 Forfatter #9 Skrevet 17. februar 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Barnet vårt gikk i Trollskogen da det startet i barnehage som liten. Gikk ca. 1 år før vi flyttet. Noen år siden nå. Det er mye bra, naturbarnehage så de er jo knapt inne. På våren er de store barna ved vannet ved Alby en gang i uken. Naturen er vel det mest pedagogiske innholdet de har.. Personalet er stabilt, tilsynelatende er alle svært gode venner. Alt i alt var vi veldig fornøyde, men det er mange andre gode private barnehager på Jeløya. Venner har hatt barna i Tronvik og Andersrød - de er verdt å sjekke ut. Anonymkode: edca7...4f7 Tusen takk for svar Skal sjekke ut de også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå