Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av håret mitt. Det er tynt, ganske slitt, og går ca til midten av ryggen. Det ser kortere ut fordi det er slitt og veldig tynt nederst. Det er egentlig mørkt blondt, men jeg har farget det mørkebrunt i 2,5 år nå. Jeg har vært frem og tilbake mellom brunt og blondt før, men det tålte liksom aldri å bli blondt, det ble bare slitt. (Gjorde det alltid hos frisør) Når jeg farget det brunt så trengte jeg liksom ikke gjøre noe med det for at det skulle se greit ut, derfor endte jeg alltid opp der. Men nå er jeg lei av den kjedelige fargen. (Når jeg har det brunt farger jeg bare hjemme). Lei av å ha alt håret i alle farge, lei av lengden og hvor slitt det er, lei av ettervekst osv.

men jeg vet liksom ikke hva jeg bør gjøre. Jeg må jo klippe en del. Vil også ha lysere hår, og helst slippe å få tydelig ettervekst. Vil også helst ha det på en måte som gjør at jeg ikke er avhengig av frisør for å ha det fint. Jeg er 23 år og har to små barn. Ganske lys i huden, lyse bryn og vipper (så det mørke håret kler meg sykt dårlig uten sminke..). Håret mitt tåler ganske lite også

noen med gode tips?

Anonymkode: 03de2...ff3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville klippet til skulderlengde og farget blondt. Brukt gode produkter.

Anonymkode: e32f8...5a0

Skrevet

Klipp bort det du må og ta lyse striper, da blir det ikke like synlig ettervekst når det vokser ut. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...