AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #1 Skrevet 16. februar 2019 Hvor vanlig er det at kvinner opplever eller hvor mange ganger har du opplevd at en mann fortsetter å ta kontakt, på alle kanaler selv om du har sagt du ikke føler det samme? Jeg ser på bilder av han jeg egentlig vil ha, men jeg ødela det...så jeg tror det bare er best å la han være i fred. men jeg blir så irritert, på at det er navnet til en mann jeg absolutt ikke vil ha som kommer opp på skjermen stadig vekk. Prøver skjebnen å fortelle meg noe? Jeg vil isåfall ikke ha han som er planlagt for meg dersom det er han her. Anonymkode: f014c...7c0
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #2 Skrevet 16. februar 2019 Ikke gir opp, skulle det stå!!! Jeg skjønner ikke hvorfor ord har begynt å bli borte så ofte!!! Anonymkode: f014c...7c0
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #3 Skrevet 16. februar 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøver skjebnen å fortelle meg noe? Anonymkode: f014c...7c0 NEI!!!!😂 Send heller en melding til han du rota det til med, en å fyre opp under følelsene til han du ikke vil ha! Anonymkode: 075c6...e2f
Becka Skrevet 16. februar 2019 #4 Skrevet 16. februar 2019 Det kunne jo blitt en søt kjærlighetsshistorie å fortelle i bryllupet. Han som aldri ga opp. Og det lønnet seg til slutt! 😄 Man kan ikke tvinge på seg følelser, dessverre. Men hvem vet, kanskje en gang...
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #5 Skrevet 18. februar 2019 På 16.2.2019 den 14.40, Becka skrev: Det kunne jo blitt en søt kjærlighetsshistorie å fortelle i bryllupet. Han som aldri ga opp. Og det lønnet seg til slutt! 😄 Man kan ikke tvinge på seg følelser, dessverre. Men hvem vet, kanskje en gang... "Kanskje en gang" det sier folk aldri når det er noen du vil ha... Anonymkode: f014c...7c0
Becka Skrevet 18. februar 2019 #6 Skrevet 18. februar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: "Kanskje en gang" det sier folk aldri når det er noen du vil ha... Anonymkode: f014c...7c0 ? Nei jeg sa det... Kanskje en gang, så vil hun føle noe tilbake. Man skal vel aldri si aldri. Selv ikke om dem man ikke vil ha.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå