Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!

Bare en liten tilbakemelding til alle dere som delte deres meninger med meg under "Er så lei hele skiten..."

Tusen takk for alt som ble skrevet. Jeg leste alt nøye og prøvde og tenke på hva jeg selv kunne gjøre for og få det bedre.

Da helgen kom sa jeg til min mann at enten så måtte vi sette oss ned og prate eller så måtte en av oss flytte.

Siden har vi pratet og pratet og hver kveld spør han meg om hvordan dagen min har vært.

Vi klarte og prate sammen uten og begynne nok en krangel. Kjempebra!

Vi snakket sammen om alt og la ut om både det positive og det negative ved forholdet.

I tillegg så har han nå avspassert, så han har vært hjemme i en uke og virkelig tatt ansvar. Nå er han borte et par dager denne uken, men når han kommer hjem, skal han ha ti dager fri.

Jeg vet ikke hva som gjorde utslaget, men jeg tror at han skjønte hvor lei jeg var og at jeg hadde fått nok. Han har tilogmed gjort lekser med guttene for første gang på mange mnd.

Vi har jobbet begge to for at begge skal trives og ha det bra.

Vi har gått lange turer sammen hver eneste dag og gått om skolen og møtt guttene.

Vi kommer nok til og krangle igjen og jeg kommer nok til å brøle og kjefte igjen, men nå er vi blitt enige om at begge må jobbe for forholdet og være flinke til og si ifra med en gang hvis det er noe. Ikke gå rundt og irritere oss og være sure.

Vi har tross alt barn sammen og masse gjeld, så det er ikke bare og flytte heller. Vi må jobbe for og ha det bra.

Nok en gang: takk for alle som svarte og som sa sin mening.

Jeg vet at i bunn og grunn, så er min mann verdens beste........................ :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det var litt av en solskinnshistorie! Godt å høre at det kan ordne seg! Glad på dine vegne!

Skrevet

har ikke fulgt med på den opprinnelige tråden men uansett så ble jeg glad av å lese dette.. :-)

Skrevet

Husker ikke om jeg skrev noe i den oprinnelige tråden din, men jeg leste den!

Men - jeg har lurt på hvordan det gikk. Og derfor var det veldig hyggelig å høre at du fikk til å ta tak - tydeligvis på en måte som begge kan jobbe videre ut fra.

Lykke til videre! :blomst_opp:

Skrevet

Så fint! Leste den forrige tråden din, men syntes ikke jeg hadde noe konstruktivt å bidra med - så jeg holdt munn. Men så flott at dere har kommet dere inn i et nytt og bedre spor. Blir glad av å høre sånt.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Å - nå ble jeg glad! Fulgte med på den andre tråden også. Masse lykke til!

Skrevet

Bukker og takker..... :bukke: :bukke: :bukke:

Han er på seminar nå og hadde tilogmed tid til og snakke med meg når han ringte.

Før har han ringt "mer av plikt" og har allikevel ikke vært til stede under samtalen, så det er et skritt bedre.

Og jeg kjenner på meg selv at jeg har en god følelse for dette for første gang på mange år.

Sikkert fordi at jeg er sikker på at på et eller annet vis så nådde jeg inn til han for en gang skyld.

Takk til dere alle sammen. :bukke: :bukke:

Skrevet

Så fint å høre at dere vil jobbe for forholdet!

Jeg fulgte med på den forrige tråden, og håpet at det ville gå bra med dere :)

Gjest lilletroll
Skrevet
Hei hei!

Bare en liten tilbakemelding til alle dere som delte deres meninger med meg under "Er så lei hele skiten..."

Tusen takk for alt som ble skrevet. Jeg leste alt nøye og prøvde og tenke på hva jeg selv kunne gjøre for og få det bedre.

Da helgen kom sa jeg til min mann at enten så måtte vi sette oss ned og prate eller så måtte en av oss flytte.

Siden har vi pratet og pratet og hver kveld spør han meg om hvordan dagen min har vært.

Vi klarte og prate sammen uten og begynne nok en krangel. Kjempebra!

Vi snakket sammen om alt og la ut om både det positive og det negative ved forholdet.

I tillegg så har han nå avspassert, så han har vært hjemme i en uke og virkelig tatt ansvar. Nå er han borte et par dager denne uken, men når han kommer hjem, skal han ha ti dager fri.

Jeg vet ikke hva som gjorde utslaget, men jeg tror at han skjønte hvor lei jeg var og at jeg hadde fått nok. Han har tilogmed gjort lekser med guttene for første gang på mange mnd.

Vi har jobbet begge to for at begge skal trives og ha det bra.

Vi har gått lange turer sammen hver eneste dag og gått om skolen og møtt guttene.

Vi kommer nok til og krangle igjen og jeg kommer nok til å brøle og kjefte igjen, men nå er vi blitt enige om at begge må jobbe for forholdet og være flinke til og si ifra med en gang hvis det er noe. Ikke gå rundt og irritere oss og være sure.

Vi har tross alt barn sammen og masse gjeld, så det er ikke bare og flytte heller. Vi må jobbe for og ha det bra.

Nok en gang: takk for alle som svarte og som sa sin mening.

Jeg vet at i bunn og grunn, så er min mann verdens beste........................ :wink:

Så bra!!! Kjempeglad på dine vegne, og håper det inspirerer alle andre der ute som også sliter, til å ta problemene opp med den det gjelder!

Gjest Madam Felle
Skrevet

Kjempe bra :-) Ønsker dere lykke til videre :wink:

Gjest Formosiss
Skrevet

Har ikke fulgt tråden, men så flott! Det høres ut som om mannen din setter pris på deg og er redd for å miste deg :-)

Stå på!

Gjest Anonymous
Skrevet

Så glad, så glad!

Gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden av gjerdet...

Godt å høre at dere er villige til å jobbe for familen og forholdet.

Skrevet

Kan ikke annet enn og bukke og takke igjen jeg :bukke: :bukke: :bukke: :bukke:

Dere er jo så engasjerte.........Og i utgangspunktet så ble hovedinnlegget skrevet i kjempefrustrasjon en sen kveld hvor jeg bare var så møkka lei.

Men det hadde vart en god stund...........

Nå merker jeg at for første gang så savner jeg gubben. Før så gledet jeg meg til han skulle på jobb.

Så til nå har det vært en lærerik og positiv opplevelse, selvom det så kjempesvart ut.

:blomst:en til dere alle som gadd og lese mine lange innlegg og ga meg en pekefinger og satte meg på plass og som ellers kom med gode råd og innspill.

Skrevet
Kjempe bra :-) Ønsker dere lykke til videre :wink:

Signerer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...