Gå til innhold

Trening etter brystforstørrelse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har leita etter en tråd om dette, men finner ikke eksakt det jeg lurer på. Jeg har operert inn silikon, og vet at styrketrening skal jeg vente lenge med. Men operasjonssykepleier sa jeg kunne sykle og gå tur så mye jeg ville når jeg følte for. Men jeg måtte passe på å ikke bli så andpusten, slik at det ikke oppsto blødninger. Jeg var så i skoddeheimen etter narkosen at jeg fikk ikke spurt hvor lenge jeg måtte passe på pulsen? Når er det greit å få høy puls, og bli skikkelig svett med tanke på sårene? Og eventuelle blødninger? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, Halldis said:

Hei. Har leita etter en tråd om dette, men finner ikke eksakt det jeg lurer på. Jeg har operert inn silikon, og vet at styrketrening skal jeg vente lenge med. Men operasjonssykepleier sa jeg kunne sykle og gå tur så mye jeg ville når jeg følte for. Men jeg måtte passe på å ikke bli så andpusten, slik at det ikke oppsto blødninger. Jeg var så i skoddeheimen etter narkosen at jeg fikk ikke spurt hvor lenge jeg måtte passe på pulsen? Når er det greit å få høy puls, og bli skikkelig svett med tanke på sårene? Og eventuelle blødninger? 

Skal stå informasjon om dette i skrivet du fikk med deg fra klinikken. Om du ikke finner arket står det på klinikkens hjemmeside. Beskjeden du fikk fra sykepleieren er stikk i strid med det jeg fikk beskjed om. 

Anonymkode: 8ce69...0e5

Skrevet

Står forresten masse om dette i tråden ceecees hemmelige verden. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal stå informasjon om dette i skrivet du fikk med deg fra klinikken. Om du ikke finner arket står det på klinikkens hjemmeside. Beskjeden du fikk fra sykepleieren er stikk i strid med det jeg fikk beskjed om. 

Det står ingenting om kondisjonstrening der, kun om hva jeg ikke skal gjøre med armene og overkropp 😊 

Takk skal prøve å finne den tråden, er ikke så kjent her inne så litt vanskelig å navigere meg riktig. 

Skrevet

Beskjeden jeg fikk var ingen fysisk aktivitet de første 14 dagene, så lett mosjon som å gå turer osv. Ikke trening de første 12 ukene om jeg husker rett. Du skriver ingenting om implantatene ligger over eller under muskulaturen, det er jo en viktig forskjell. 

Skrevet

De ligger under muskel 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...