waco Skrevet 17. februar 2019 #101 Skrevet 17. februar 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun fallt for ham fordi hun hadde sårbarheter i seg som han kunne lukte, feks hun slet med dårlig selvtillit eller hadde angst, han så alle de tingene, helte masse "kjærlighet" over de og fikset henne, han tok henne aldeles med storm, det at han hadde penger gjorde det jo lettere for henne å føle at hun endelig kunne gi noe tilbake og LÅNE ham penger. Mannen tok jo privatfly frem og tilbake, hvorfor skulle han ikke låne penger og betale tilbake? Han fikset denne jentas indre usikkerheter og sår på en måte du ikke kan tenke deg. Fordi han er en psykopat, og hun et sårbart offer som han kunne hekte, dermed kunne han utnytte hennes lojalitetsfølelse og kjærlighet, ikke minst tillit, og låne TO MILLIONER av henne. Hilsen ei som møtte en psykopat, ble tatt med storm, flyttet sammen med ham, og ble overtalt til å signere som kausjonist på et lån til 500.000 så vi hadde lik egenkapital til drømmeboligen. Gjett hvordan det endte? Jeg kjenner det igjen når jeg ser det. Anonymkode: e7e30...a61 Det å bli tatt med storm! Jaja. Kan ikke du med dine egne ord forklare hvorfor man skal låne penger til en som er rik nok til å kjøre privatfly? Jeg bare lurer? Og hva er det med psykopater dere finner så vannvittig forlokkende? Er det sjarmen? Det at han snakker dere trillrundt? Jeg skjønner det bare ikke? Og hvorfor skal dere ha likt egenkapital på boligen når dere investerer forskjellige beløp? Kan ikke vi to også starte en kiosk sammen da,- så låner du meg halvparten av investeringen for at vi skal ha LIK investering i kiosken! Jo kom igjen a,- vææær så snill! Hvorfor eide ikke du hele egenkapitalen til drømmeboligen alene da? Hva var ditt motiv da? Skulle du eie han fyren? 4
Gjest Blondie65 Skrevet 17. februar 2019 #102 Skrevet 17. februar 2019 Det er bare en ondsinnet person i disse sakene her og det er svindleren. Det ligger selvsagt i sakens natur at ofrene deres er lettlurte og naive, men jeg tror ikke vi skal gå i den fellen det er å kalle dem dum. Det vanligste er jo at bemidlete personer blir lurt av svindlere, de går etter denne typen personer helt bevisst. Det er to ting som irriterer meg med denne saken. Den ene er at politiet tydeligvis mener at folk som først blir manipulert og deretter grovt svindlet ikke har samme krav til å bli trodd og saken etterforsket som f.eks. en skattebedrager. Hva i helvete er det som plager politiet i flere land her som gjør at ikke denne personen er etterlyst internasjonalt? Og hvorfor kan VG finne mannen i Müchen lett som bare faen, når politiet ikke gidder? Og det andre er: Hvorfor er det så vanlig at man faktisk deler kredittkort informasjonen sin med andre at en ikke reagerer på å bli bedt om det? Dette diskuterte vi på jobben og jeg kunne sjokkert konstatere at det var mer vanlig at par hadde hverandres bank-id enn at de ikke hadde det. Da jeg prøvde å påpeke at dette er jevngodt med å forfalske førerkortet slik at ens partner kan bruke ditt førerkort til å legitimere seg med ble jeg bare latterliggjort. Jeg synes forøvrig at alle burde reagere når du blir bedt om penger og beløpet er av en slik størrelse at du er nødt å låne pengene. Det vil jo uansett være en viktig test for forholdet å se reaksjonen når man får nei. Jeg stiller meg også spørsmål ved at man ikke følger nok med på egen kredittkortregning til å se at det er gjort innbetalinger fra andre kvinner? Dette burde jo være nok til å reagere og kjenne igjen mønsteret. Men det er jo også slik at bordet fanger her: så lenge man fortsatt tror på løgnen er jo alt greit og rosenrødt. I det øyeblikket man begynner å stille spørsmål rakner jo alt og da forsvinner også alt håp om å se pengene igjen.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #103 Skrevet 17. februar 2019 Når kvinner sveiper menn som kun viser sin flashy livstil med privatfly, dyre biler, dyr klokke på armen og ingenting annet til høyre på Tinder så sier det seg selv at de går etter penger... Så jo bildene på Tinderprofilen hans. Klart, kunne gjort det selv dersom jeg fant mannen attraktiv, men da skal det ligge mer til grunne enn at han er rik. Det er ikke mine penger uansett, og hvor ulykkelig blir man ikke av å velge partner kun utifra det? Dessuten var alt han sa veldig mekanisk og måten han sa ting på var veldig distansert. Hvem sier at man elsker jenta etter ett par uker og vurderer å flytte sammen til (selvsagt svindyr) leilighet etter å ha møttes noen få ganger? Kunne forstått det dersom hun hadde kjent han i flere år, men det tar lenger tid å utvikle så sterke følelser, man kjenner hverandre ikke engang. Så tror penger og overfladisk livsstil var mer fristende. Men respekt for å stå frem med historien. Anonymkode: 0a2c3...8c8 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #104 Skrevet 17. februar 2019 15 minutter siden, waco skrev: Det å bli tatt med storm! Jaja. Kan ikke du med dine egne ord forklare hvorfor man skal låne penger til en som er rik nok til å kjøre privatfly? Jeg bare lurer? Og hva er det med psykopater dere finner så vannvittig forlokkende? Er det sjarmen? Det at han snakker dere trillrundt? Jeg skjønner det bare ikke? Og hvorfor skal dere ha likt egenkapital på boligen når dere investerer forskjellige beløp? Kan ikke vi to også starte en kiosk sammen da,- så låner du meg halvparten av investeringen for at vi skal ha LIK investering i kiosken! Jo kom igjen a,- vææær så snill! Hvorfor eide ikke du hele egenkapitalen til drømmeboligen alene da? Hva var ditt motiv da? Skulle du eie han fyren? Du er veldig umoden, respektløs og frekk i måten du svarer meg på, og det krever en viss dose innsikt og empati for å skjønne at folk blir utsatt for mennesker som ikke bruker de for annet enn egen vinning. Anonymkode: e7e30...a61 6
waco Skrevet 17. februar 2019 #105 Skrevet 17. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er veldig umoden, respektløs og frekk i måten du svarer meg på, og det krever en viss dose innsikt og empati for å skjønne at folk blir utsatt for mennesker som ikke bruker de for annet enn egen vinning. Anonymkode: e7e30...a61 La meg gjette? Kanskje jeg også er en fæl psykopat? Det jeg reagerte på i innlegget ditt var din totale ansvarsfraskrivelse. Ingenting av det som hadde hendt var din skyld! Ikkenoe erfaring, ingenting man kunne gjort annerledes, - alt var han fæle psykopaten som lurte meg trill rundt! Javel, ikke ta noe ansvar for ting som skjer deg da. Ikke lær noe av dette her. For en person som ikke en gang gidder å låne bort penger til en som bruker mye taxi, - så hadde jeg selvfølgelig ikke lånt penger til en som bruker privatfly! Hadde du brukt privatfly og attpåtil skulle låne penger av andre, - ja da har du dyre vaner da! Og hvorfor blir du sint - kan du ikke heller ta litt lærdom av dette her da? At den neste forelskelsen du har, - bare er inne i ditt eget hode? 1
dr_zhivago Skrevet 17. februar 2019 #106 Skrevet 17. februar 2019 54 minutter siden, waco skrev: Men hva var det hun falt for da? Pengene hans? Luksusen? Det at han handler med diamanter? Det at han har livvakt? At han var så ærlig? Attraktiv? Jeg skjønner det bare ikke, kan ikke du forklare? Når du møter en fyr som er kjemperik, - forelsker du deg i rikdommen da? Forestill deg selv at du er eldre enn tredve år. Min mening er at ingen begjærer luksus og overfladiskhet dersom man ikke ønsker å være rikere og ha mer enn man allerede har. Og du hadde liksom ikke bitt på agnet dersom du traff ei smellvakker, sjarmerende og rik dame som spanderte på deg og tok deg med på flotte ferier. Og ikke minst gav deg masse sex, og du var en mann i 20-åra? Hehe, det er nok veldig lett å dømme før man er i situasjonen selv. Og hvordan i huleste skal vi vite alt som har blitt sagt mellom to personer over flere måneder? Kan hende hun falt for luksusen i starten, men at fyren er såpass sosialt intelligent at han vet hvordan han skal fremstå som en god partner på flere nivåer. Fatter ikke at det er så mange bittre gubber her som syter over at damer er grådige. Det gjelder oss menn også. De fleste liker tanken på økonmisk uavhengighet og mulighet til å gjøre hva vi vil. Og når muligheten tilsynelatende deiser i fanget vårt så hadde nok mange av oss mistet fatningen en stund. Så jeg oppfordrer nok en gang til å flytte skylden over på den satans svindleren, ikke ofrene. 6
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #107 Skrevet 17. februar 2019 Nå har jeg nettopp sett reportasjen, det fremstår nesten som om svindleren tror på sin egen historie... Farlig mann, håper myndighetene får fatt på han. Men ærlig talt, det må jo ha vært noen varselslamper som blinket på et eller annet tidspunkt. Noe som virker for godt til å være sant er ofte det... Anonymkode: 64695...e3a 2
waco Skrevet 17. februar 2019 #108 Skrevet 17. februar 2019 1 minutt siden, dr_zhivago skrev: Og du hadde liksom ikke bitt på agnet dersom du traff ei smellvakker, sjarmerende og rik dame som spanderte på deg og tok deg med på flotte ferier. Og ikke minst gav deg masse sex, og du var en mann i 20-åra? Hehe, det er nok veldig lett å dømme før man er i situasjonen selv. Og hvordan i huleste skal vi vite alt som har blitt sagt mellom to personer over flere måneder? Kan hende hun falt for luksusen i starten, men at fyren er såpass sosialt intelligent at han vet hvordan han skal fremstå som en god partner på flere nivåer. Fatter ikke at det er så mange bittre gubber her som syter over at damer er grådige. Det gjelder oss menn også. De fleste liker tanken på økonmisk uavhengighet og mulighet til å gjøre hva vi vil. Og når muligheten tilsynelatende deiser i fanget vårt så hadde nok mange av oss mistet fatningen en stund. Så jeg oppfordrer nok en gang til å flytte skylden over på den satans svindleren, ikke ofrene. Hadde en smellvakker, sjarmerende og rik dame spandert på meg hadde jeg skjønt det var bedrageri! Hvis jeg skal ha med meg folk på reiser må jeg betale reisen! Forresten er jeg skeptisk til mennesker, og den påpasseligheten reddet meg fra slike tilfeller. Alle mennesker kan bli lurt, jeg kan også deg, - forskjellen er at jeg ikke gidder blande penger inn i forelskelser og forhold. Jeg som ikke en gang vil ta opp lån til meg selv, vil selvsagt ikke ta opp lån til andre mennesker. Er det noe jeg misliker, - så er det folk som forbruker mer enn de har, - derfor vil jeg ha den aller største forakt for sløsere som klager på at de er fattige. Hvis et menneske spør meg om penger vil jeg svare med å sette opp et budsjett, -derfor er jeg forhindret fra å gå på de smellene. 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #109 Skrevet 17. februar 2019 2 minutter siden, waco skrev: La meg gjette? Kanskje jeg også er en fæl psykopat? Det jeg reagerte på i innlegget ditt var din totale ansvarsfraskrivelse. Ingenting av det som hadde hendt var din skyld! Ikkenoe erfaring, ingenting man kunne gjort annerledes, - alt var han fæle psykopaten som lurte meg trill rundt! Javel, ikke ta noe ansvar for ting som skjer deg da. Ikke lær noe av dette her. For en person som ikke en gang gidder å låne bort penger til en som bruker mye taxi, - så hadde jeg selvfølgelig ikke lånt penger til en som bruker privatfly! Hadde du brukt privatfly og attpåtil skulle låne penger av andre, - ja da har du dyre vaner da! Og hvorfor blir du sint - kan du ikke heller ta litt lærdom av dette her da? At den neste forelskelsen du har, - bare er inne i ditt eget hode? Psykopat og offer er 2 sider av samme mynt, du går rett i forsvar og blir ufin når det er noe du ikke forstår fremfor å spørre, det gjør ikke deg til psykopat i denne sammenheng, bare umoden og frekk. Du aner ikke hva slags lærdom jeg har av mine erfaringer, og jeg er absolutt ikke sint, nå tillegger du meg både følelser og tanker jeg ikke har. Grunnen til at jeg forstår den dynamikken som har foregått i det forholdet er fordi jeg har vært der selv, jeg forstår hennes rolle i det, og jeg forstår den jeg hadde, ellers hadde jeg jo ikke vært i stand til å se det så klart, hadde jeg vel? Vi har alle ansvar for å bygge oss selv opp, sette grenser og ikke la andre tråkke over de. Likevel har folk ting i seg som andre ser på som lett inngang til manipulasjon og misbruk, men som man selv ikke blir klar over før senere. Det er faktisk du som virker sint, brå, og meget uvitende her. Anonymkode: e7e30...a61 4
waco Skrevet 17. februar 2019 #110 Skrevet 17. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Psykopat og offer er 2 sider av samme mynt, du går rett i forsvar og blir ufin når det er noe du ikke forstår fremfor å spørre, det gjør ikke deg til psykopat i denne sammenheng, bare umoden og frekk. Du aner ikke hva slags lærdom jeg har av mine erfaringer, og jeg er absolutt ikke sint, nå tillegger du meg både følelser og tanker jeg ikke har. Grunnen til at jeg forstår den dynamikken som har foregått i det forholdet er fordi jeg har vært der selv, jeg forstår hennes rolle i det, og jeg forstår den jeg hadde, ellers hadde jeg jo ikke vært i stand til å se det så klart, hadde jeg vel? Vi har alle ansvar for å bygge oss selv opp, sette grenser og ikke la andre tråkke over de. Likevel har folk ting i seg som andre ser på som lett inngang til manipulasjon og misbruk, men som man selv ikke blir klar over før senere. Det er faktisk du som virker sint, brå, og meget uvitende her. Anonymkode: e7e30...a61 Med all den livserfaringen du sitter med nå, - ville du vært kausjonist og tatt opp et lån for andre mennesker enn deg selv igjen? Og hvorfor er ikke forelskelsen sikkerheten din? Altså at du sier til deg selv,- jeg er forelsket derfor vil jeg ikke ta opp kausjonistlån. Jeg er forelsket, - derfor mistolket jeg signalene folk sender til meg, - jeg er forelsket, derfor er jeg lett å lure, - eller, - jeg er forelsket og da handler jeg ikke alltid rasjonelt. Disse huskereglene, -er de så umulige å huske altså?
dr_zhivago Skrevet 17. februar 2019 #111 Skrevet 17. februar 2019 7 minutter siden, waco skrev: Hadde en smellvakker, sjarmerende og rik dame spandert på meg hadde jeg skjønt det var bedrageri! Hvis jeg skal ha med meg folk på reiser må jeg betale reisen! Forresten er jeg skeptisk til mennesker, og den påpasseligheten reddet meg fra slike tilfeller. Alle mennesker kan bli lurt, jeg kan også deg, - forskjellen er at jeg ikke gidder blande penger inn i forelskelser og forhold. Jeg som ikke en gang vil ta opp lån til meg selv, vil selvsagt ikke ta opp lån til andre mennesker. Er det noe jeg misliker, - så er det folk som forbruker mer enn de har, - derfor vil jeg ha den aller største forakt for sløsere som klager på at de er fattige. Hvis et menneske spør meg om penger vil jeg svare med å sette opp et budsjett, -derfor er jeg forhindret fra å gå på de smellene. Ja, flott at du er fornuftig. Jeg ville heller aldri lånt bort store summer, men som sagt mange ganger tidligere, denne fyren er en proff manipulator. Han tråler markedet til han finner noen som er sårbare og biter på agnet. Du føler deg sikkert som et veldig bra mennesker siden du kan le av andre som havner i ulykka, men faktum er at det ikke er moralsk riktig å utnytte folk bare fordi de lar seg utnytte. Man så også hvor rasende og truende fyren ble da han ble konfrontert, og du skal ikke se bort i fra at han har hintet til at det er best å være på hans gode side underveis i dette "forholdet" heller. Bare det faktum at han omgir seg med livvakter og fremstår som en person med veldig mye makt og kontakter kan vekke sterk frykt i en vanlig person. Damene får kanskje følelsen av at denne karen kjenner skumle folk som følger hans ordre. Det jeg har lagt merke til er at det ofte er i overkant empatiske mennesker som faller for denne typen mennesker, ironisk nok. Dermed er det ofte typene til å stoppe ved veikanten for å hjelpe fremmede som har havarert som blir grovest utnyttet av slikt avskum uten følelser. 7
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #112 Skrevet 17. februar 2019 6 minutter siden, waco skrev: Med all den livserfaringen du sitter med nå, - ville du vært kausjonist og tatt opp et lån for andre mennesker enn deg selv igjen? Og hvorfor er ikke forelskelsen sikkerheten din? Altså at du sier til deg selv,- jeg er forelsket derfor vil jeg ikke ta opp kausjonistlån. Jeg er forelsket, - derfor mistolket jeg signalene folk sender til meg, - jeg er forelsket, derfor er jeg lett å lure, - eller, - jeg er forelsket og da handler jeg ikke alltid rasjonelt. Disse huskereglene, -er de så umulige å huske altså? Forelskelse har ingenting med dette å gjøre, jeg begynner å få nok av oppførselen din mot meg i denne tråden, jeg stod frem og delte en erfaring og du har ikkr gjort annet enn å hakke på meg og tilegne meg tanker og verdier jeg ikke har. Du forstår ikke gangen og dynamikken i dette. Kjærlighet har ikke plass i et sånt forhold. Det psykopaten gjør er å finne såre punkt, overøse med kjærlighet, gjøre offeret avhengig av seg, og så utnytte de for de resursene de vil ha. Oppretting av traumebånd heter det, og er mye sterkere enn noen form for avhengighet, dette er bygget på frykt og avhengighet og er livsfarlig. Anonymkode: e7e30...a61 4
mummitroll1 Skrevet 17. februar 2019 #113 Skrevet 17. februar 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere misser poenget. Svindleren gav seg ut for å være svært rik, med stadige privatflyreiser og at han drev en diamantbusiness. Derfor trodde hun på at hun selvsagt ville få igjen pengene hun lånte ham via kredittkortet (som han sa han behøvde fordi han var forfulgt og ikke kunne ha konto selv som kunne spores. Fordi hun så han var så rik, var hun trygg på å få tilbake pengene sine! Anonymkode: 48252...610 Så du mener der er logisk å låne bort 2 millioner til en mann du nettopp har møtt fordi han "er rik" og da ordner alt seg? Utrolig naivt 4
waco Skrevet 17. februar 2019 #114 Skrevet 17. februar 2019 8 minutter siden, dr_zhivago skrev: Ja, flott at du er fornuftig. Jeg ville heller aldri lånt bort store summer, men som sagt mange ganger tidligere, denne fyren er en proff manipulator. Han tråler markedet til han finner noen som er sårbare og biter på agnet. Du føler deg sikkert som et veldig bra mennesker siden du kan le av andre som havner i ulykka, men faktum er at det ikke er moralsk riktig å utnytte folk bare fordi de lar seg utnytte. Man så også hvor rasende og truende fyren ble da han ble konfrontert, og du skal ikke se bort i fra at han har hintet til at det er best å være på hans gode side underveis i dette "forholdet" heller. Bare det faktum at han omgir seg med livvakter og fremstår som en person med veldig mye makt og kontakter kan vekke sterk frykt i en vanlig person. Damene får kanskje følelsen av at denne karen kjenner skumle folk som følger hans ordre. Det jeg har lagt merke til er at det ofte er i overkant empatiske mennesker som faller for denne typen mennesker, ironisk nok. Dermed er det ofte typene til å stoppe ved veikanten for å hjelpe fremmede som har havarert som blir grovest utnyttet av slikt avskum uten følelser. Jeg har vel aldri sagt jeg er fornuftig. Det jeg har sagt er at jeg er skeptisk til folk som forteller at jeg er en vinner når jeg er en taper. Såpass selvinnsikt har jeg jo. Å forelske seg i et menneske som tar privatfly er så langt utenfor hva jeg finner attraktivt at jeg heldigvis er skjermet fra de aller største smellene fordi hver gang jeg ser noe sløse for beundringen skyld har jeg bestandig et oppfølgerspørsmål, - hvordan finansierer du dette her? Et person som omgir seg med livvakter, - da er spørsmålet, - er livvaktene for å holde mennesker unna? Og hvorfor skal du ha livvakter for å holde mennesker unna, - er du slem? Selv om en forelsket så går det an å være kritisk! Eller hva sier du dr zhivago? 1
waco Skrevet 17. februar 2019 #115 Skrevet 17. februar 2019 Akkurat nå, mummitroll1 skrev: Så du mener der er logisk å låne bort 2 millioner til en mann du nettopp har møtt fordi han "er rik" og da ordner alt seg? Utrolig naivt Ikkesant, og hvorfor skal en som er rik låne penger? Ingenting henger på greip her, hadde jeg møtt person som tar privatfly og som vil låne penger hadde jeg sagt, - slutt å sløs! 2
Gjest Mass Skrevet 17. februar 2019 #116 Skrevet 17. februar 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: tatt opp lån osv i sitt navn for kjæresten og det er ikke heeeelt uvanlig heller, selvom det forekommer sjeldent med så høye beløp. Anonymkode: a6a6c...929 Nei, det tror jeg er ganske vanlig. De fleste har vel møtt eller kjenner til en luring som alltid låner uten å betale tilbake. En grei regel er jo å tenke før man tar opp lån at når man tar opp et lån i sitt navn, så står man også ansvarlig for lånet og må sørge for å tilbakebetale pengene selv. Og så kan man jo bare undres over hvorfor de ikke kan ta opp lån selv..
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #117 Skrevet 17. februar 2019 1 minutt siden, mummitroll1 skrev: Så du mener der er logisk å låne bort 2 millioner til en mann du nettopp har møtt fordi han "er rik" og da ordner alt seg? Utrolig naivt Det er logisk når man blir så hjernevasket som han hjernevasket henne, ja. I den relasjonen er det ikke bare logisk, det er en selvfølge, fordi det var hans plan fra dag 1. Slik fungerer en psykopat. Anonymkode: e7e30...a61 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #118 Skrevet 17. februar 2019 2 minutter siden, waco skrev: Ikkesant, og hvorfor skal en som er rik låne penger? Ingenting henger på greip her, hadde jeg møtt person som tar privatfly og som vil låne penger hadde jeg sagt, - slutt å sløs! "JEG JEG JEG JEG JEG" Flott for deg, DU blir ikke hektet av en psykopat, ingenting er bedre enn det, men du skal sitte her og direkte rakke ned på og mobbe de som ble det? Voksent. Anonymkode: e7e30...a61 3
dr_zhivago Skrevet 17. februar 2019 #119 Skrevet 17. februar 2019 7 minutter siden, waco skrev: Jeg har vel aldri sagt jeg er fornuftig. Det jeg har sagt er at jeg er skeptisk til folk som forteller at jeg er en vinner når jeg er en taper. Såpass selvinnsikt har jeg jo. Å forelske seg i et menneske som tar privatfly er så langt utenfor hva jeg finner attraktivt at jeg heldigvis er skjermet fra de aller største smellene fordi hver gang jeg ser noe sløse for beundringen skyld har jeg bestandig et oppfølgerspørsmål, - hvordan finansierer du dette her? Et person som omgir seg med livvakter, - da er spørsmålet, - er livvaktene for å holde mennesker unna? Og hvorfor skal du ha livvakter for å holde mennesker unna, - er du slem? Selv om en forelsket så går det an å være kritisk! Eller hva sier du dr zhivago? Har du lest hele saken? Selv om det viste seg å være løgn, så besvarte han alle de kritiske spørsmålene du nevner her. Og det ble gjort på en uhyre utspekulert måte. Ingen hadde trodd han om det første han sa var "jeg er superrik, men for å møtes må du sende penger til flybilletten". Fyren driver rene Ponzi-schemet hvor ofrene som har kommet til betalingsstadiet finansierer fronten han setter opp for neste offer. Han er fra Israel og brukte etternavnet til en av verdens største diamantmoguler til å late som han var hans sønn og ansatt/medeier i det selskapet. At diamantbusinessen er full av shady folk er det ikke vanskelig å overbevise noen om, for det er den. Og det er nok ikke uvanlig at ultrarike folk har livvakter, da de er yndige mål for kidnappere som vil ha penger. Jeg skjønner liksom ikke helt hvor du vil hen med disse postene dine? Er det så tilfredsstillende å gni det inn at noen er så dumme at de blir lurt? Hele poenget med at hun gikk ut i media var for å eksponere dette svinet og gjøre det vanskeligere for han å lure andre. Jeg vil si det er meget sterkt gjort av henne, da sånne som deg er bevis på hetsen hun må tåle ved å snakke om det. 6
waco Skrevet 17. februar 2019 #120 Skrevet 17. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: "JEG JEG JEG JEG JEG" Flott for deg, DU blir ikke hektet av en psykopat, ingenting er bedre enn det, men du skal sitte her og direkte rakke ned på og mobbe de som ble det? Voksent. Anonymkode: e7e30...a61 Nå prøver jeg å komme med gode råd slik at dere ikke blakker dere ut igjen, men dere vil altså ikke høre. Neste gang du blir sjarmert av en mann som dere etterpå kaller for psykopat så still dere følgende spørsmål, - ,må jeg låne han mannen penger? Ja eller nei? Det går an å falle for psykopater og samtidig være gjerrig? Det går an å være blakk og samtidig forelske seg i en psykopat? Hvorfor må du som har den aller største mistroheten, vrangforestillingen, tillegger meg all verdens dårlige egenskaper og misliker meg så sterkt, - falle så til det grader for en psykopat at du blir uten egen vilje? Hvordan er dette her mulig? Hvorfor er du ikke like skeptisk til sjarmerende psykopater som du er til taper-tullinger som meg? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå