AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #1 Skrevet 16. februar 2019 Jeg er på utkikk etter flere. Hvilke har du og hvorfor? Anonymkode: 3b4b9...ccd
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #2 Skrevet 16. februar 2019 Trumf, for bonus i Trumfbutikker, og for kjøp av flybilletter hos andre enn Norwegian. Utover det bruker jeg det ikke mer etter at de kuttet bonusen til en halv prosent. Norwegian, for kjøp av flybilletter hos Norwegian og alle andre kjøp bortsett fra i Trumfbutikker. Obos, for 10 prosent på konsertbilletter og teater. Fungerer også som medlemskort. Anonymkode: 9d250...c6f 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #3 Skrevet 16. februar 2019 Nordic choice. Brukes for å få poeng som kan brukes på gratis overnatting på hoteller. Ett fra banken, ingen «goder» Og ressurs bank, brukes ikke men der får man poeng man kan bytte inn i diverse Anonymkode: 79ada...658
matrobot Skrevet 16. februar 2019 #4 Skrevet 16. februar 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er på utkikk etter flere. Hvilke har du og hvorfor? Trenger du flere? Jeg har bare 1 kredittkort og det er fra banken min. Jeg bruker det bare i nød eller til reiseregning. 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #5 Skrevet 16. februar 2019 Hva slags rabatter/bonuser trenger du? Anonymkode: 3d92c...5fa 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #6 Skrevet 16. februar 2019 Har bare DnB Mastercard, fordi jeg har DnB og liker å ha full oversikt på ett og samme sted. Bruker det kun i utlandet eller hvis det er krise. Anonymkode: e315a...6d8 1
Superblomst Skrevet 16. februar 2019 #7 Skrevet 16. februar 2019 Komplett sitt mastercard. 1% bonus på alt man kjøper i butikk, 2% på alle kjøp på nett. Bonusen kan feks brukes til å betale ned fakturaen
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #8 Skrevet 16. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Har bare DnB Mastercard, fordi jeg har DnB og liker å ha full oversikt på ett og samme sted. Bruker det kun i utlandet eller hvis det er krise. Anonymkode: e315a...6d8 Litt utenfor trådens tema, men DnB har ræva rente på sparepenger. Du kan tjene stort på å flytte pmsparepebhene dine og bare ha brukskontoen hos DnB. Anonymkode: 44e2b...16d
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #9 Skrevet 16. februar 2019 10 minutter siden, matrobot skrev: Trenger du flere? Jeg har bare 1 kredittkort og det er fra banken min. Jeg bruker det bare i nød eller til reiseregning. Ja, før vinduet blir lukket for kredittkort for meg som har lav inntekt. Når gjeldsregisteret er oppe og går får jeg ikke flere. 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags rabatter/bonuser trenger du? Anonymkode: 3d92c...5fa Mat og reiser kanskje. Jeg samler trumf og eurobonus nå. Og jeg har YaBank for rabatt Spotify, og Ving sitt for utsettelse og rabatt reiser. Men alt av interesse. TS Anonymkode: 3b4b9...ccd
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #10 Skrevet 16. februar 2019 4 minutter siden, Superblomst skrev: Komplett sitt mastercard. 1% bonus på alt man kjøper i butikk, 2% på alle kjøp på nett. Bonusen kan feks brukes til å betale ned fakturaen Dette forsto jeg ikke helt. Kan du bruke andre ord? TS Anonymkode: 3b4b9...ccd
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #11 Skrevet 16. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Mat og reiser kanskje. Jeg samler trumf og eurobonus nå. Og jeg har YaBank for rabatt Spotify, og Ving sitt for utsettelse og rabatt reiser. Men alt av interesse. TS Anonymkode: 3b4b9...ccd Da kan jo bank Norwegian være noe. Gratis å bruke i utlandet og bonus på kjøp, men den kan bare byttes i rabbaterte flybilletter. Anonymkode: 44e2b...16d
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #12 Skrevet 16. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da kan jo bank Norwegian være noe. Gratis å bruke i utlandet og bonus på kjøp, men den kan bare byttes i rabbaterte flybilletter. Anonymkode: 44e2b...16d Ja, det er nok kjekt å ha. Det kan jo være man må fly med Norwegian. Takk for tips. TS Anonymkode: 3b4b9...ccd
Superblomst Skrevet 16. februar 2019 #13 Skrevet 16. februar 2019 Just now, AnonymBruker said: Dette forsto jeg ikke helt. Kan du bruke andre ord? TS Anonymkode: 3b4b9...ccd Vanskelig å bruke andre ord, det jeg skrev stemmer handler du feks for 1000 kroner på kiwi får du 10 kr bonus inn på en konto. Disse pengene kan du bruke til å betale fakturaen. Kjøp i butikk gir 1%, nettbutikker 2% og kjøp på komplett sine nettbutikker gir 4% bonus av kjøpsbeløpet. Står ganske greit forklart på nettsiden deres.
Husholdning1 Skrevet 16. februar 2019 #14 Skrevet 16. februar 2019 Shell MasterCard. Trumf og 40 øre i bonus på Shell per liter drivstoff. Men det finnes nok bedre alternativ for høyere total besparelse.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #15 Skrevet 16. februar 2019 1 minutt siden, Superblomst skrev: Vanskelig å bruke andre ord, det jeg skrev stemmer handler du feks for 1000 kroner på kiwi får du 10 kr bonus inn på en konto. Disse pengene kan du bruke til å betale fakturaen. Kjøp i butikk gir 1%, nettbutikker 2% og kjøp på komplett sine nettbutikker gir 4% bonus av kjøpsbeløpet. Står ganske greit forklart på nettsiden deres. Jeg skal lese, takk TS Anonymkode: 3b4b9...ccd
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #16 Skrevet 16. februar 2019 3 minutter siden, Superblomst skrev: Vanskelig å bruke andre ord, det jeg skrev stemmer handler du feks for 1000 kroner på kiwi får du 10 kr bonus inn på en konto. Disse pengene kan du bruke til å betale fakturaen. Kjøp i butikk gir 1%, nettbutikker 2% og kjøp på komplett sine nettbutikker gir 4% bonus av kjøpsbeløpet. Står ganske greit forklart på nettsiden deres. 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trumf, for bonus i Trumfbutikker, og for kjøp av flybilletter hos andre enn Norwegian. Utover det bruker jeg det ikke mer etter at de kuttet bonusen til en halv prosent. Norwegian, for kjøp av flybilletter hos Norwegian og alle andre kjøp bortsett fra i Trumfbutikker. Obos, for 10 prosent på konsertbilletter og teater. Fungerer også som medlemskort. Anonymkode: 9d250...c6f Trumf bonus kan du legge inn på ditt vanlige brukskort også. 10 kr pr 1000kr er for øvrig latterlig lite, du skal handle ganske mye for å merke gevinsten på det, men da kan du like så godt kutte ned på shoppingen og spare store penger. Anonymkode: 9986b...b5b
Superblomst Skrevet 16. februar 2019 #17 Skrevet 16. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Trumf bonus kan du legge inn på ditt vanlige brukskort også. 10 kr pr 1000kr er for øvrig latterlig lite, du skal handle ganske mye for å merke gevinsten på det, men da kan du like så godt kutte ned på shoppingen og spare store penger. Anonymkode: 9986b...b5b Vel, noen typer "shopping" må man uansett gjøre, jeg kan i allefall ikke leve på vann og luft ;). Funker også å registrere kortet i æ-appen til rema. Alle monner drar!
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #18 Skrevet 16. februar 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trumf bonus kan du legge inn på ditt vanlige brukskort også. 10 kr pr 1000kr er for øvrig latterlig lite, du skal handle ganske mye for å merke gevinsten på det, men da kan du like så godt kutte ned på shoppingen og spare store penger. Anonymkode: 9986b...b5b Jeg får 2% bonus med Trumf Visa. Jeg betaler Trumf Visa med Shell Mastercard, og da får jeg 3% i utbytte, som jeg til slutt konverterer til eurobonus. Jeg får 4-5 flybilletter ut av dette i året. TS Anonymkode: 3b4b9...ccd 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #19 Skrevet 16. februar 2019 Yx for rimeligere drivstoff, og det dekker 100 av Netflix. Anonymkode: 2fa2e...fa9
Superblomst Skrevet 16. februar 2019 #20 Skrevet 16. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg får 2% bonus med Trumf Visa. Jeg betaler Trumf Visa med Shell Mastercard, og da får jeg 3% i utbytte, som jeg til slutt konverterer til eurobonus. Jeg får 4-5 flybilletter ut av dette i året. TS Anonymkode: 3b4b9...ccd Det var et godt tips! Jeg handler endel på Spar, så da skal jeg sannelig få meg trumf visa bare til det formålet, og bruke komplettkortet til kjøp utover dagligvare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå