AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #1 Skrevet 16. februar 2019 Quote Mine venner er blinde, dumme, ignoranter. Mine venner later som om de bryr seg, men gir faen, alle som en. Det går til helvete. På grunn av mine venner. Mine venner bruker handlenett av økologisk bomull for å redde miljøet. Mine venner tror på Gud og Allah og biodynamisk landbruk. Mine venner flyr rundt i Europa og sprer kunnskap om biodynamisk landbruk, for å redde klimaet. Mine venner er arkitekter og ingeniører og tegner en flyplass som skal være miljøvennlig. Legg ned arbeidet. La flyene stå. Idioter! https://www.nrk.no/ytring/verden-gar-til-helvete-1.14244374 Godt sagt. Anonymkode: ad9a2...830 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #2 Skrevet 16. februar 2019 1 flytur til Thailand forurenser like mye som gjennomsnittlig kjøring av 1 bil i året. Dette er ikke hat. Men Sophie Elise er så på det miljøet og mener alt mulig for å hjelpe miljøet. Men fly det skal hun.... Og ikke lite heller. I forrige episode av SE verden kranglet nettopp vennene litt om dette. Hun sa hun tok bevisste valg. Men er du sikker på hvor bevisst du er på det valget med å fly så mye? Som SE sa "Jeg vil heller ha dobbel moral enn ingen moral" Husker jeg så litt opp til henne og tenke at hun var jordnær. Dette var før jeg leste på bloggen og så SE verden. Nå... Det er bare trist å se på. Jeg har ikke noe i mot henne som menneske men mye av det hun gjør er ikke bra. Hun påvirker unge og brude virkelig tenke mer over hva hun sier og putter i den serien. Det er så mange unge som ser på det. Og når vi snakker om miljøet så er hun for å verne om det, men hun gir feile signar når hun feks tar fly. Dette burde hun ta opp og forklare for de unge. Liten utblåsning om SE oppi denne miljø tråden. Anonymkode: bea96...754
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #3 Skrevet 16. februar 2019 Mine venner stemmer MDG. Ingen av mine venner stemmer Frp. Det hadde tatt seg ut. De bare oppfører seg som om de stemmer Frp. Mine venner lever blått og stemmer rødt. Leve rødt og stemme blått? Ha! Ingen gjør det, med et mulig unntak for Kåre Willoch, jeg vet ikke, han er ikke en av mine venner. Mine venner tror at om man skriver, diskuterer og debatterer problemene, så løser de seg selv. Ingen av mine venner er klimafornektere. Så dumme er de ikke. De bare lever som om de er det. Anonymkode: b78d7...565 1
Schmidt Skrevet 19. februar 2019 #4 Skrevet 19. februar 2019 On 2/16/2019 at 10:51 AM, AnonymBruker said: 1 flytur til Thailand forurenser like mye som gjennomsnittlig kjøring av 1 bil i året. Dette er ikke hat. Men Sophie Elise er så på det miljøet og mener alt mulig for å hjelpe miljøet. Men fly det skal hun.... Og ikke lite heller. I forrige episode av SE verden kranglet nettopp vennene litt om dette. Hun sa hun tok bevisste valg. Men er du sikker på hvor bevisst du er på det valget med å fly så mye? Som SE sa "Jeg vil heller ha dobbel moral enn ingen moral" Husker jeg så litt opp til henne og tenke at hun var jordnær. Dette var før jeg leste på bloggen og så SE verden. Nå... Det er bare trist å se på. Jeg har ikke noe i mot henne som menneske men mye av det hun gjør er ikke bra. Hun påvirker unge og brude virkelig tenke mer over hva hun sier og putter i den serien. Det er så mange unge som ser på det. Og når vi snakker om miljøet så er hun for å verne om det, men hun gir feile signar når hun feks tar fly. Dette burde hun ta opp og forklare for de unge. Liten utblåsning om SE oppi denne miljø tråden. Anonymkode: bea96...754 Dette er hvorfor jeg ikke flyr lenger. Ja, er veldig lettvint, men vil gjerne at fremtidige generasjoner skal kunne ha muligheten til å leve de og. Hadde jo vært greit. Kjører noen tusen km per år da. Jaja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå