AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #1 Skrevet 16. februar 2019 Hei. 15 januar fikk jeg positiv gravid test. 22 januar endte det opp i spontanabort. Mensen kom som vanlig. 4 februar tok jeg jeg en eggløsning test som var positiv. Jeg og mannen hadde samleie 31 . 3 og 4 februar. Har tatt gravid test og den var negativ. Har vi hatt for lite samleie? Jeg håper noen kan svare på dette for jeg har så lyst til å bli gravid og er det noe jeg kan endre på til neste forsøk så gjør jeg det. Anonymkode: db2f8...0ef
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #2 Skrevet 16. februar 2019 Du kan ikke regne med å bli gravid så fortsetter en SA. Så må dere prøve å ikke stresse med det. Det er en grunn til at de som slutter å prøve plutselig blir gravide. Anonymkode: 9d16c...b6f 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #3 Skrevet 16. februar 2019 Hvorfor bare ikke ha regelmessig sex hele syklusen? Test gjerne etter eggløsning, men har man sex sånn ca annenhver dag, treffer man faktisk eggløsningen uansett. Anonymkode: 4e0ec...9a4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #4 Skrevet 16. februar 2019 Det er bare 25% sjanse for å bli gravid hver mnd om man treffer på eggløsning. Bare fortsett å ha sex regelmessig. Anonymkode: 37509...b13
~white lady~ Skrevet 16. februar 2019 #5 Skrevet 16. februar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan ikke regne med å bli gravid så fortsetter en SA. Så må dere prøve å ikke stresse med det. Det er en grunn til at de som slutter å prøve plutselig blir gravide. Anonymkode: 9d16c...b6f Vil bare poengtere at "stress" ikke har noe å gjøre med evnen til å bli gravid eller ei. Dette er en myte, og jeg skulle ønske folk kunne slutte å bruke dette mot de som sliter med ufrivillig barnløshet. Deretter til trådstarter: Dere har nettopp begynt. Som noen andre skrev lenger oppe, så er det ca. 25% sjanse for graviditet ved enhver syklus- hvis alt er i orden hos begge parter. Det er normalt at det tar litt tid, opptil et år før man bør tenke på å utredes for eventuelle problemer. Veldig mange befruktede egg (opptil 50%) går til grunne før det rekker å feste seg, og oppleves som en vanlig menstruasjon. Siden du allerede har klart å bli gravid på egenhånd, så er sjansene store for at det klaffer igjen snart bare dere sørger for å ha sex fra 5 dager før eggløsning til en dag etter. Lykke til 🙂 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå