AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #1 Skrevet 16. februar 2019 Er det noen som har vært innom Oslo street food som ligger i gamle Torggata bad? Vurderer å ta en tur dit i dag for å smake på noe nytt og spennende, høres ut som utvalget er ganske bredt Noen tips/ anbefalinger til hva jeg bør prøve? Anonymkode: 617ee...e6b 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #2 Skrevet 16. februar 2019 Jeg var der i dag, men det var så fullt av folk at jeg måtte snu før jeg fikk kjøpt noe å spise. Likte stedet, og mange fristende boder, men får vente til den største interessen har lagt seg. Anonymkode: 5f1c3...39f 1
Sirah Skrevet 16. februar 2019 #3 Skrevet 16. februar 2019 Jeg har vært der flere ganger Anbefales på det sterkeste 😍
Gjest Peanut Skrevet 17. februar 2019 #4 Skrevet 17. februar 2019 Jeg var der i går. Tror det lønner seg å gå på en hverdag, eventuelt når interessen har lagt seg noe. Synes det var for lite bord/stoler til mengden folk som var der 😕
LittDiva Skrevet 17. februar 2019 #5 Skrevet 17. februar 2019 Var der i sted. Altfor høy musikk og mye folk. Tilbudet virket ålreit, så kan tenke meg og kjøpe take away på sommeren.
Gjest Mocchhaa Skrevet 17. februar 2019 #6 Skrevet 17. februar 2019 Dyrt, vært der en gang, tenker å dra igjen. Kult sted, men mye folk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå