Gå til innhold

Har så nerver for sex med ny kjæreste.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Ifjor hadde jeg en veldig dårlig opplevelse med å forelske meg i en mann som bare viste seg å være ute etter en ting. Da jeg skjønte dette og ikke ville møte han mer så snakket han veldig nedlatende til meg og kalte meg blant annet en hore. Det er vel lett å tro at både jeg og han er unge, men nei, dette var en mann på 40 år og jeg 10 år yngre..

Etter dette fikk vel selvtilliten min en aldri så liten knekk og jeg har ligget unna menn. Sex er også noe av det siste jeg har tenkt på.

Men så møtte jeg en mann for noen måneder siden og vi klaffer helt! Vi har det kjempekoselig sammen og er nå kjærester. Men..vi har ikke hatt sex enda. Jeg vil jo selvfølgelig ha sex med han, men den siste erfaringen min sitter så i meg. Redd for at han skal miste interessen for meg og redd for å ikke være bra nok. Sex føles liksom som en skikkelig stor deal for meg og jeg merker jeg blir nervøs bare av tanken. 

Flere som har erfart det samme? Hvordan takler jeg det? 

Anonymkode: 1200f...7e1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfart det selv, men angående han som kalte deg ei hore, der dukka du unna ei skikkelig kule, han viste sine sanne farger ved å si noe så idiotisk.

Hvis du forteller han nye om at du er nervøs for å ha sex igjen, at dere tar det veldig rolig, kanskje ved at du styrer tempoet. Hvis han er rett mann, så sier han seg enig at du kan gjøre det.

Viktig å føle seg trygg når man skal ha sex. (for de fleste i hvert fall)

Lykke til :)

• Liker 3
Skrevet

Snakk med han om det, og gå frem rolig i ditt tempo. Når du stoler på han og hans intensjoner så blir nervene å slippe.

Skjønner at selvtilliten fikk seg en knekk av behandlingen fra den andre mannen. Men det si er mer om han en om deg. For deg var han en potensiell kjæreste, men du var bare en erobring for han. Når du konfrontere han med dårlig oppførsel, så valgte han å shame din seksualitet enn å ta ansvar for å spille med uærlige kort. Det er ingenting galt med å nyte sex, og du er ikke en hore eller løs bare for at du hadde sex med han. Det er typisk enkelte menn å angripe sekualiteten til kvinner uansett. Får de ikke sex, så er vi luremus, frigid, stygge og høy på oss selv. Og jaggu er vi ikke hore da også. Har vi hatt sex med de, og ønsker faste rammer rundt sexen, eller ikke ønsker mer. Vel, da er vi ludder, hore, løs, og gjerne er vi dårlig i senga. Puppene var stygge, fitta luktet og var kjempe vid, kroppen var for tynn eller tykk. De prøver å angripe oss ved å få oss til å skjemmes over egen lyst og seksualitet. Alt for å fokus vekk fra seg selv, om det er oppførsel eller for at de ikke takler avvisning. De mennene mangler noe viktig, man skulle ønske de kom med en advarsel. (Og ja, det fins kvinner av denne typen også, før noen påpeker det).

Men poenget er, ikke la han ødelegge for deg i nytt forhold. Han var ondskapsfull, han sa det kun for å såre deg så mye at du holdt deg unna. Vi får håpe han møter seg selv i døra og karma biter han i rumpa. Men bare vær ærlig med han nye å forklar at du er nervøs, om han liker deg så vil han gi deg tid slik at opplevelsen blir trygg og god for dere begge. Man har aldri noen garantier, så lytt til magefølelsen, og ikke la deg selv eller han presse deg til noe du ikke er klar for.

Anonymkode: d4cfc...687

• Liker 3
Skrevet

Har dere snakket om hva dere er ute etter? Det er nr 1.

Anonymkode: 05ea5...edd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...