Gå til innhold

Hvordan tilbereder du nudler??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal spise mr.fee nudler i en sånn boks nå. Men jeg lurer på. Krafta skal jeg ta den oppi nudlene før jeg har i kokende vannet? Eller etter jeg har hatt vannet oppi?? 

Anonymkode: 130aa...79a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg setter på enn vannkoker, tømmer pulveret i boksen med nudler også vannet til slutt.

Anonymkode: 9fb0f...aec

• Liker 1
Skrevet

Når man har kommet så langt at må spørre om instrukser for å lage nudler... Det står på baksiden av koppen - og hvis du faktisk åpner pakken ser du at det ikke lenger er en pose med pulver. Du åpner, har i vann, lukker og venter i tre minutter. Et voila! 

• Liker 2
Skrevet

Mr. Lee har sluttet å ha pulver i en egen pose. Nå skal det visstnok ikke smake noe i det hele tatt.

Jeg har hatt i vann, ventet 3 minutter, helt av det meste av vannet, blandet i krydder, så helt av resten av vannet. Liker ikke våte nudler.

Det går ikke lenger. Nå er krydderet i boksen fra starten av.

Mitt innkjøp av nudler har dermed sunket fra en til null ganger i måneden. Tviler på de kommer til å ta hensyn til det fremover.

Skrevet

Man tar den vel egentlig oppi når man koker nudlene, men jeg pleier å spare halve posen med krydder til etter jeg har tatt nudlene oppi skålen jeg skal spise av , for da kan jeg krydre selve nudlene i stedet for at alt går i nuddelvannet. Det gir mere smak :)

For en ekstra god smak så heller jeg ut kokevannet når nudlene er kokt, skrur av varmen, tar oppi to te skjeer med olje i bunnen av gryta med nudlene i og småsteker nudlene sånn i et minutt eller to. Rør ofte så de ikke brenner seg fast i bunnen av gryta. Kjempegodt!

Anonymkode: 58649...f39

Skrevet

Spiser dem rå. 

Anonymkode: e2635...a86

Skrevet

Varierer ikke det etter hvem nudler man bruker?

Anonymkode: 19e84...bab

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem nudler??? 

Anonymkode: 3442e...d8c

Skrevet

Kjøper ikke nudler ala mr.lee lenger. Men pleide å ta posen med pulveret sammen med vannet og venta til det var ferdig. Slo ikke bort vannet, men slurpet den også i meg. 

Nå et det kun nudler til wook, ramen o.l

Anonymkode: 3442e...d8c

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem?? Finnes det noen som heter nudler? 🤔

Anonymkode: af524...ccc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...