Gå til innhold

kondom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i helvete er problemet med å bruke kondom.Er fult av såkalte mannfolk som sutrer fordi de må tre på seg en tynn tynn gummi når de har samleie.Hva er problemet,jeg som skikkelig mann merker minimal forskjell.Er like deilig å pule for det.

Stakkars damer som må putte i seg hormonfaenskap for at dere pingler stror dere kjenner mindre med kondom.Idioter.

Skikkeliige menn bruker kondom, barnslige gutter klager

Anonymkode: 41c95...ae9

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Slapp av litt? 

Endret av Gullelefant
Skrevet (endret)
Akkurat nå, Gullelefant skrev:

Endret av Gullelefant
Skrevet

Helt enig. Er ikke noe problem å bruke kondom.

Jeg kjenner fitta like godt for det.En stor fordel er at jeg holder litt lengre og det blir mindre søl.

Kondom er topp

• Liker 3
Skrevet

Vennina min sin typen sa at han ikke følte så mye, typen min bryr seg egentlig ikke. Han liker best å bruke kondom itillfelle noe skulle skje. Jeg går jo på p-piller, men det er kun itillfelle

Anonymkode: 9107f...1a5

• Liker 1
Skrevet

Enig! kondom er must! Menn som nekter å bruke kondom eller prøver å snike seg unna kan gå å ta seg en bolle og en runk istedet!

Anonymkode: f5718...73b

• Liker 3
Skrevet

Motsatt her. Har ikke lyst noen gang å ha sex med ei dame uten kondom. Bruker helst to lag med kondomer for å være sikker.

Anonymkode: 5a68e...720

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Motsatt her. Har ikke lyst noen gang å ha sex med ei dame uten kondom. Bruker helst to lag med kondomer for å være sikker.

Anonymkode: 5a68e...720

Hvorfor ikke bruke en sykkelslange 😂

Anonymkode: 7b63c...695

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...