AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #1 Skrevet 15. februar 2019 Hvis det har skjedd en ulykke eller noen har gjort noe uforsvarlig... som f.eks bilkjøring eller noen lot hunden sin gå løst. Så tar det ikke lang tid før noen kommer og må nevne "det kunne vært et barn". Er det ikke ille dersom det skjer en voksen, eller et dyr? Skjønner at barn har fremtiden foran seg og er våres fremtid...men jeg er så lei av at barn skal ta all fokus. Jeg synes det er minst like trist dersom noe skjer en voksen, som om det hadde skjedd et barn. Anonymkode: fb19b...767 4
The Kitten Skrevet 15. februar 2019 #2 Skrevet 15. februar 2019 Jeg reagerer også alltid på det argumentet... Synes det er helt idiotisk.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. februar 2019 #3 Skrevet 15. februar 2019 Sånne argumenter er bare tåpelige.
Gjest Malone Skrevet 15. februar 2019 #4 Skrevet 15. februar 2019 (endret) Jeg argumenterer aldri med «det kunne ha vært». Det er helt poengløst og argumentere hypotetisk. Men, jeg syns alltid det er verre når et barn skades/dør, framfor en voksen. Sånn er det bare for min del. Jeg setter nok barns liv mye høyere enn alle voksnes liv, og ville heller kjørt over 10 voksne mennesker framfor ett barn. Endret 15. februar 2019 av Malone
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #5 Skrevet 16. februar 2019 "Det kunne ha vært et barn" "Men det var ikke" Anonymkode: 2abde...33d
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #6 Skrevet 16. februar 2019 La meg gjette: du har ikke barn? Anonymkode: 36a40...15a
Vox_populi Skrevet 16. februar 2019 #7 Skrevet 16. februar 2019 Det som er verst, er når arbeidsfolk mister livet – slike som bidrar positivt til samfunnet. Snyltere av ymse kategorier (ingen nevnt, ingen glemt) får 2. prioritet, mens dyr og planter kan få 3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå