AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #1 Del Skrevet 15. februar 2019 Hva er mest turnoff for deg når du skal søke ny kjæreste? Avstemning Anonymkode: ecc14...d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #2 Del Skrevet 16. februar 2019 bump, fint om dere kan svare, tar 10 sec Anonymkode: ecc14...d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #3 Del Skrevet 16. februar 2019 Du bør heller lage en avstemning med Kvinneguidens eget verktøy. Folk liker ikke å klikke på lenker til sider de ikke kjenner. Anonymkode: dbe32...d9e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #4 Del Skrevet 16. februar 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bør heller lage en avstemning med Kvinneguidens eget verktøy. Folk liker ikke å klikke på lenker til sider de ikke kjenner. Det tenkte jeg faktisk ikke på, men strawpoll er den mest brukte pollen online. Anonymkode: ecc14...d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #5 Del Skrevet 18. februar 2019 Bump Anonymkode: ecc14...d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #6 Del Skrevet 18. februar 2019 Klikker ikke på lenker jeg ikke ser hvor fører henn. Lag ny tråd med kg sin avstemmning, så vil du nok få mer respons. Anonymkode: 5d592...aaa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #7 Del Skrevet 18. februar 2019 Jeg klikker heller ikke på lenker til random steder utenfor KG. Uansett... Jeg leter til jeg finner en som det klikker med, og jeg bedømmer totalen. Klart jeg har noen dealbreakere, for eksempel: Kriminalitet, narkotika, overdreven festing/drikking og dårlig økonomisk styring. Kunne heller ikke vært sammen med en egoistisk sløvsekk som bare tenker på seg selv, og gidder ikke jobbe (snakker ikke om å være for syk til å jobbe selvsagt) Anonymkode: d0f05...dc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #8 Del Skrevet 18. februar 2019 Overvektig; det kommer ofte med psykisk problemer, samt at jeg selv er opptatt av et bra kosthold og trening. Han trenger ikke trene mye, men alle får positive effekter av 10-20min med styrketrening hjemme hver dag. Det er mulig å være stillesittende, men normalvektig. At man er stillesittende og overvektig er turn off, det betyr at man gir beng i egen helse/ seg selv. Det påvirker gjerne andre forhold i et forhold (heh). Det er en type apati i den måten å leve på som jeg ikke ønsker i en partner De andre er ikke nødvendigvis problemer, men noen av de kan være det. For eksempel om lavt selvbilde fører til mange konflikter og problemer i forholdet. For eksempel ved at han ikke kommuniserer fordi han er redd for konflikt, han ikke er ærlig fordi han er redd for å såre eller konsekvensene eller han er en pushover som lar alle tråkke på og kommandere han rundt Anonymkode: 28dec...7f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #9 Del Skrevet 18. februar 2019 On 2/16/2019 at 3:41 PM, AnonymBruker said: Det tenkte jeg faktisk ikke på, men strawpoll er den mest brukte pollen online. Anonymkode: ecc14...d96 Nå har du lenket den i et ord, så man kan ikke se at det er strawpoll Anonymkode: 28dec...7f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #10 Del Skrevet 18. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nå har du lenket den i et ord, så man kan ikke se at det er strawpoll Ja kan legge ut linken på nytt, har 20 svar sålangt: https://www.strawpoll.me/17436695/r Anonymkode: ecc14...d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #11 Del Skrevet 18. februar 2019 Helt klart uføretrygdet! Det finnes få unntak, men flesteparten er helt klart pga latskap. Anonymkode: 22dc2...ffb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå