Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vokst opp med vaselin. Ble smurt med vaselin i påsken og spenol om sommeren. Ikke rart vi var brune...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 15.2.2019 den 21.18, InaM skrev:

Dette var kanskje ikke det beste. Billig og funker kanskje der og da, men vaselin legger seg som en tett hinne på huden, vil tette porene og skape akne hos mange. Men det var smart kommet på, det skal du ha! 😀 Personlig unngår jeg alle kremer med såkalte mineraloljer  (petrolutum, vaselinum liquidum, vaselin etc) da det bare tetter porer ( er KO medogene)og er et petroleumsprodukt. Liker den engelske REN- serien fex, den har null av uønskede og komedogene stoffer

+1 på REN serien, den er gull

Skrevet
19 timer siden, Tigress skrev:

Flott. Men du råda TS til å bruke kokosolje fordi det var bra for huda, og då synest eg det var greitt å peike på at kokosolje er komedogent, det er eit problem for mange, veit du. 

Det kan være. Men det er litt rart, etter at jeg begynte å bruke forskjellige oljer og sluttet med alt av renseprodukter og kremer så er jeg kvitt uren hud og kviser som jeg hadde litt av før. Jeg forteller bare at det har fungert for meg. Om det gjør det for andre kan jeg selvsagt ikke garantere 

Gjest Tigress
Skrevet
2 timer siden, solmåneogstjerner skrev:

Det kan være. Men det er litt rart, etter at jeg begynte å bruke forskjellige oljer og sluttet med alt av renseprodukter og kremer så er jeg kvitt uren hud og kviser som jeg hadde litt av før. Jeg forteller bare at det har fungert for meg. Om det gjør det for andre kan jeg selvsagt ikke garantere 

Det treng ikkje å vere rart i det heile, det kjem jo heilt an på kva du dreiv med frå før. Men det er nett derfor eg ville seie i frå om at kokosolje er komedogen, ikkje sant: sjølv om kokosolje er betre for deg, så treng det ikkje å vere det for andre. 🙂 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...