AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #1 Skrevet 15. februar 2019 Jeg har vært sammen med kjæresten i 1 år, vi er kjempe forelsket og har mye sex. Bare ett lite spm, ligger dere med øynene igjen eller ser dere hverandre i øynene hele tiden? Gutter, ligger dere med hodet ned i puta når dere ligger øverst? Fantaserer du om andre selv med øynene åpne? Anonymkode: b4ed5...3e1
Gjest CamillaCollett Skrevet 15. februar 2019 #2 Skrevet 15. februar 2019 Sex uten blikkontakt er stusslig, synes jeg. Men med dét mener jeg selvsagt ikke at man må se hverandre dypt inn i øynene hele tiden. Jeg pleier ikke å fantasere om andre når jeg har sex.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #3 Skrevet 15. februar 2019 Vi ser hverandre mye inn i øynene både med kåte blikk og smil. 😄 Når jeg for eksempel blir tatt bakfra lukker jeg øynene og nyter. Min "gutt" pleier ikke å ligge med hodet ned i puta når han er øverst. Enten ser vi på hverandre, eller kysser, biter osv. Jeg fantaserer egentlig aldri om noen andre under sex (ikke eller heller når jeg tenker meg om). 😛 Anonymkode: cf999...538
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #4 Skrevet 16. februar 2019 Ser mye på hverandre, men selvfølgelig ikke hele tiden. Kan ha hodet på siden av henne under misjonær, fungerer særlig bra for å ta henne hardt og samtidig være nær, men da har jeg ikke hodet i puta, men mot henne. Lukten av håret, huden... Anonymkode: 058f6...c8e 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #5 Skrevet 16. februar 2019 Blikk kontakt i blandt, og litt kikking i taket, og jeg ser mye på kroppen hans når han er over meg, og ligger mye med øynene igjen. Fantaserer ikke om andre med øynene igjen eller åpne. Anonymkode: 59d15...bf3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #6 Skrevet 16. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Blikk kontakt i blandt, og litt kikking i taket, og jeg ser mye på kroppen hans når han er over meg, og ligger mye med øynene igjen. Fantaserer ikke om andre med øynene igjen eller åpne. Anonymkode: 59d15...bf3 Altså i blandt gjennom sexen, hver gang vi har sex, ikke bare i blandt når vi har sex. Anonymkode: 59d15...bf3
Scoops Skrevet 16. februar 2019 #7 Skrevet 16. februar 2019 Har som oftest øynene åpne hele tiden, da blir det litt blikkontakt, og litt se på hverandre.Lukker de en sjelden gang når jeg nyter det litt ekstra. Fantaserer ikke om andre nei 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #8 Skrevet 16. februar 2019 Det er litt forskjellig. Ser hverandre inn i øynene innimellom. Og jeg tenner av å se på kroppen hans og ansiktet hans når vi har sex. Tenker aldri på andre når jeg lukker øynene. Bare nyter. Anonymkode: 0f802...d8f 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #9 Skrevet 16. februar 2019 Så heldige dere er Jeg liker å se inn i mannens min sine øyner, men det liker ikke han. Spesielt når han skal få organse, da vil han at jeg skal se til siden og lukke øynene sånn at det ser ut som om jeg nyter det.. Jeg føler meg litt brukt på en måte, og liker det ikke. Jeg gjør det fordi han liker det. Han sa også her en dag, at han aldri kunne fått organse om jeg så på ham. Da ble jeg lei meg, men sa ingenting.. Vi er gift og har vært sammen i en årrekke, men akkurat det her sårer meg veldig.. Dere er heldige som kan se hverandre i øynene under sex! Anonymkode: 04ad7...fd3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #10 Skrevet 16. februar 2019 Som oftest har jeg øynene igjen, kanskje mer blikk i starten under forspillet men når jeg nyter må jeg ha øynene lukket. Da kjenner jeg jo alt enda bedre Anonymkode: 79f35...976
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #11 Skrevet 16. februar 2019 Hadde aldri klart å bare stirre inn i øynene hans hele tiden. Det er mer utveksling av blikk og kommunisering på andre måter. Jeg nyter best med øynene igjen, da stenger jeg ute synssansen og kan fokusere på det jeg føler Anonymkode: f84f8...e7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå