Krølle-frøkna Skrevet 15. februar 2019 #1 Skrevet 15. februar 2019 Hvorfor kan ikke folk snakke om enkelte personer, men må hele tiden skrive at menn gjør ditt og kvinner gjør datt. Jeg er EN person og du er EN person. Ikke dra meg og andre inn i tullet deres, og kategoriser oss. Likestilling er fremtiden, men det betyr ikke at vi må være like. Vi velger hvem vi vil være. Og hva så om vi velger å like eller ikke like noe som er stereotypisk for kjønnet vårt. 1
Krølle-frøkna Skrevet 15. februar 2019 Forfatter #2 Skrevet 15. februar 2019 Jeg vet ikke hva som er meningen med dette innlegget utenom å få ut frustrasjon, men dere må gledelig få ut frustrasjon dere også.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #3 Skrevet 15. februar 2019 Er det noen som har sagt at kvinner og menn må være like da? Jeg er for likestilling, men syns ikke at menn skal få pupper og jenter skal få skjegg fordet, for eksempel. Anonymkode: d9d10...7db 1
Krølle-frøkna Skrevet 15. februar 2019 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som har sagt at kvinner og menn må være like da? Jeg er for likestilling, men syns ikke at menn skal få pupper og jenter skal få skjegg fordet, for eksempel. Anonymkode: d9d10...7db Det er det ingen som har sagt. Iallfall ikke til meg 😁 Men det er mer det jeg føler. Hadde alle vært like, kunne ingen ha pekt ut forskjeller. Jeg føler at folk ser mer på kjønnet enn personen. Akkurat nå er jeg for trøtt til å kunne forklare skikkelig, så jeg beklager hvis ingenting av det jeg skrever nå virker logisk.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #5 Skrevet 16. februar 2019 Damer må bare godt at menn har utovertiss, så blir alt så mye bedre. Anonymkode: 2c686...7b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå