showgirl Skrevet 11. april 2005 #1 Skrevet 11. april 2005 Noen som har en god dusjsåpe å anbefale? Har noen kroner her på konto som jeg har lyst å svi av:) Har biotherm noe ? SN?
Sniglå Skrevet 11. april 2005 #2 Skrevet 11. april 2005 Jeg synes den fra Biotherm er knallgod. Husker ikke eksakt hva den heter, men den var mørk blå. Skal kjøpe den igjen når jeg får litt mer penger eller får en tur på taxfree !
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2005 #3 Skrevet 11. april 2005 Jeg synes dusjkremen med paranøtt fra Body Shop er kjempegod. Skummer lite, lukter karamell, og huden blir kjempemyk etterpå.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 11. april 2005 #4 Skrevet 11. april 2005 Clinique har en deilig dusjgele som lukter friskt av naturlige oljer - Clinique Instant Energy Body Wash.
Cata Skrevet 11. april 2005 #5 Skrevet 11. april 2005 Er veldig godt fornøyd med Biotherm aquathermale. (Er muligens den Sniglå mener....blågrønn, på "tube"?)
Elze Skrevet 12. april 2005 #7 Skrevet 12. april 2005 Jeg liker Philosophy sine, lukter kjempegodt. De har dem ikke på SN, men på HQ Hair (www.hqhair.co.uk). De heter 3-1, skal visstnok også kunne brukes som shampo og balsam, men det likte ihvertfall ikke håret mitt ... Men som dusjsåpe er de fantastiske. Finnes i masse digge lukter.
showgirl Skrevet 12. april 2005 Forfatter #8 Skrevet 12. april 2005 Skal sjekke Biotherm og body shop sine tilbud idag. Takker for tips
Gjest hjalmarlover Skrevet 12. april 2005 #9 Skrevet 12. april 2005 Body Shop "sjokoladeserie" er min favoritt både dusjsåpe,skrubb,krem og stift. De er vært penga! Ellers bruker jeg annenhver dag Dermalogica body scrub som skrubber huden mildt slik at den kan brukes ofte. Eeeeelsker den! Ellers har Decleor gode dusjsåper om du skal unne deg noe luksus...For min del er de alt for dyre.
Sniglå Skrevet 12. april 2005 #10 Skrevet 12. april 2005 Er veldig godt fornøyd med Biotherm aquathermale. (Er muligens den Sniglå mener....blågrønn' date=' på "tube"?)[/quote'] Jepp, den var det
Gjest synseren Skrevet 13. april 2005 #11 Skrevet 13. april 2005 Jeg bruker faktisk parfymefri dusjsåpe og bodylotion fra Body shop, fordi jeg ikke liker å blande mange forskjellige dufter. Vil bare at parfymen jeg bruker skal dufte.
Elze Skrevet 14. april 2005 #12 Skrevet 14. april 2005 Body Shop "sjokoladeserie" er min favoritt både dusjsåpe' date='skrubb,krem og stift. De er vært penga![/quote'] Etter å ha lest dette kikket jeg etter "sjokoladeserien" siden jeg for en gangs skyld var innom Body Shop. Fant den ikke - er det Cocoa Butter-serien du mener? (Jeg håpet å finne noe som luktet sjokolade :oops: )
Gjest hjalmarlover Skrevet 14. april 2005 #13 Skrevet 14. april 2005 Nå sitter jeg ikke hjemme,så husker ikke om det er det den heter(sikkert det)...Hvite innpakninger. Serien inneholder dusjsåpe,peeling,krem,leppebalm og sånn fuktstift(hørt at mange gravide bruker den på strekkmerker!!) Egentlig syns jeg det er litt dyrt,men det lukter såå godt at.... Peelingen,leppebalmen og fuktstiften er best!
Gjest Gjesta Skrevet 14. april 2005 #14 Skrevet 14. april 2005 Det høres veldig ut som cocoa butter-serien, ja Hvis du er i utlandet, kan du kikke etter en lotion som heter Palmer's Cocoa Butter lotion. Den STINKER sjokolade, så sterkt at jeg ikke klarer å bruke den i det hele tatt. Men det er sannsynligvis den mest mykgjørende, minst klissete lotionen jeg har vært borti. Fås kanskje i enkelte afrikanske butikker i Norge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå