Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en god dusjsåpe å anbefale?

Har noen kroner her på konto som jeg har lyst å svi av:)

Har biotherm noe ? SN?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den fra Biotherm er knallgod. Husker ikke eksakt hva den heter, men den var mørk blå.

:tommelsmil:

Skal kjøpe den igjen når jeg får litt mer penger eller får en tur på taxfree !

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg synes dusjkremen med paranøtt fra Body Shop er kjempegod. Skummer lite, lukter karamell, og huden blir kjempemyk etterpå. :)

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Clinique har en deilig dusjgele som lukter friskt av naturlige oljer - Clinique Instant Energy Body Wash.

Skrevet

Er veldig godt fornøyd med Biotherm aquathermale. (Er muligens den Sniglå mener....blågrønn, på "tube"?)

Skrevet

yes! aquathermale fra biotherm er kjempe bra :)

Skrevet

Jeg liker Philosophy sine, lukter kjempegodt. De har dem ikke på SN, men på HQ Hair (www.hqhair.co.uk). De heter 3-1, skal visstnok også kunne brukes som shampo og balsam, men det likte ihvertfall ikke håret mitt ... Men som dusjsåpe er de fantastiske. Finnes i masse digge lukter.

Skrevet

Skal sjekke Biotherm og body shop sine tilbud idag.

Takker for tips :)

Gjest hjalmarlover
Skrevet

Body Shop "sjokoladeserie" er min favoritt både dusjsåpe,skrubb,krem og stift. De er vært penga!

Ellers bruker jeg annenhver dag Dermalogica body scrub som skrubber huden mildt slik at den kan brukes ofte. Eeeeelsker den!

Ellers har Decleor gode dusjsåper om du skal unne deg noe luksus...For min del er de alt for dyre.

Skrevet
Er veldig godt fornøyd med Biotherm aquathermale. (Er muligens den Sniglå mener....blågrønn' date=' på "tube"?)[/quote']

Jepp, den var det :)

Gjest synseren
Skrevet

Jeg bruker faktisk parfymefri dusjsåpe og bodylotion fra Body shop, fordi jeg ikke liker å blande mange forskjellige dufter. Vil bare at parfymen jeg bruker skal dufte.

Skrevet
Body Shop "sjokoladeserie" er min favoritt både dusjsåpe' date='skrubb,krem og stift. De er vært penga![/quote']

Etter å ha lest dette kikket jeg etter "sjokoladeserien" siden jeg for en gangs skyld var innom Body Shop. Fant den ikke - er det Cocoa Butter-serien du mener? (Jeg håpet å finne noe som luktet sjokolade :oops: )

Gjest hjalmarlover
Skrevet

Nå sitter jeg ikke hjemme,så husker ikke om det er det den heter(sikkert det)...Hvite innpakninger. Serien inneholder dusjsåpe,peeling,krem,leppebalm og sånn fuktstift(hørt at mange gravide bruker den på strekkmerker!!)

Egentlig syns jeg det er litt dyrt,men det lukter såå godt at....

Peelingen,leppebalmen og fuktstiften er best!

Gjest Gjesta
Skrevet

Det høres veldig ut som cocoa butter-serien, ja :)

Hvis du er i utlandet, kan du kikke etter en lotion som heter Palmer's Cocoa Butter lotion. Den STINKER sjokolade, så sterkt at jeg ikke klarer å bruke den i det hele tatt. Men det er sannsynligvis den mest mykgjørende, minst klissete lotionen jeg har vært borti.

Fås kanskje i enkelte afrikanske butikker i Norge?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...