Gå til innhold

Freia-sjokoladen «Lohengrin» går ut av produksjon

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er så mange som skal kjøre kampanje og ulike saker når hendelsen først oppstår.

Hvorfor kjøpte dere ikke mer av denne sjokoladen om dere på død og liv nå velger å kjempe for den? De taper penger så da er det en selvfølge at de kutter den ut. 

Hvor mange av de 13000 Facebook gruppe medlemmene kjøper denne sjokoladen ukentlig? 

Syns forøvrig den ikke er god å har kjøpt den kanskje 2 ganger i hele mitt liv så den kan gjerne forsvinne for min del :) 

Anonymkode: fc8f4...0bd

Mange av oss kjøpte den. Gjennomsnittlig en gang i uken. Ofte tilbud på Coop Marked og Bunnpris her, da måtte du være først ellers var hyllen tom. Aldri opplevd det med andre sjokolader.

• Liker 1
Skrevet
41 minutter siden, applestories skrev:

Mange av oss kjøpte den

Jepp. De siste årene er det vel den sjokoladen jeg har kjøpt oftest når jeg først har kjøpt sjokolade, men det betyr selvsagt ikke at jeg har gjort den (eller noen annen sjokolade) til hovednæringsmiddel. Det er grenser for hvor mye man kan stappe i seg uansett hvor god den er. 

• Liker 1
Skrevet
På 15.2.2019 den 19.09, AnonymBruker skrev:

Dette går ikke an. Fy skam dere Freia. 

https://www.tv2.no/nyheter/10416268/

Er det greit å fjerne sjokoladen? 

Anonymkode: 8562e...37c

Hadde du kjøpt 10 000 i året hadde sikkert produksjonen vedvart. Du kan bare takke deg sjøl!

Anonymkode: fb58e...164

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, applestories skrev:

Mange av oss kjøpte den. Gjennomsnittlig en gang i uken. Ofte tilbud på Coop Marked og Bunnpris her, da måtte du være først ellers var hyllen tom. Aldri opplevd det med andre sjokolader.

Ikke nok tydeligvis. For tviler på at sjokoladen hadde blitt tatt av hyllene om den solgte like bra som for eksempel troika, Stratos, smil, japp, Snickers osv. 

Anonymkode: fc8f4...0bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...