TommyKing Skrevet 15. februar 2019 #1 Skrevet 15. februar 2019 Hei! Jeg er en mann på 173 cm. Leser veldig mye om at damer bryr seg veldig mye om høyde på mannen. På tinder for eksempel, ser jeg utrolig mange profiler med teksten: Er du under 180, kan du bare sveipe videre. Så for oss som er under 180, har liksom ikke noen som helst sjangs uansett hvor snille/hyggelige vi er? Jeg blir litt småirritert av sånt, syntes man skal gi alle en fair sjanse. Er det derfor jeg er singel, pga høyden min??? 🤔 Litt om meg: Som sagt 173cm, brun/grønne øyne, fint smil, kraftig, muskuløs, snill, blid, aktiv, hundeeier. Så jeg får krysse fingrene, å håpe at det finnes noen kvinner der ute som ikke kun bryr seg om høyde! 🙈😁 2
blåtimen Skrevet 15. februar 2019 #2 Skrevet 15. februar 2019 Flertallet av kvinner driter i høyden din så lenge du er en fin fyr. 10
TommyKing Skrevet 15. februar 2019 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2019 Akkurat nå, blåtimen skrev: Flertallet av kvinner driter i høyden din så lenge du er en fin fyr. Det virker jo ikke sånn
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #4 Skrevet 15. februar 2019 Nei , det er ikke høyden din som er skyld i at du er singel. Hva det kan være vet ikke vi for vi kjenner deg ikke og vet ikke hvordan du oppfører deg og hvor godt catch du er ellers men det er hvertfall ikke høyden. Anonymkode: e0dad...027 4
Gjest Dævendøtte Skrevet 15. februar 2019 #5 Skrevet 15. februar 2019 3 minutter siden, TommyKing skrev: Hei! Jeg er en mann på 173 cm. Leser veldig mye om at damer bryr seg veldig mye om høyde på mannen. På tinder for eksempel, ser jeg utrolig mange profiler med teksten: Er du under 180, kan du bare sveipe videre. Så for oss som er under 180, har liksom ikke noen som helst sjangs uansett hvor snille/hyggelige vi er? Jeg blir litt småirritert av sånt, syntes man skal gi alle en fair sjanse. Er det derfor jeg er singel, pga høyden min??? 🤔 Litt om meg: Som sagt 173cm, brun/grønne øyne, fint smil, kraftig, muskuløs, snill, blid, aktiv, hundeeier. Så jeg får krysse fingrene, å håpe at det finnes noen kvinner der ute som ikke kun bryr seg om høyde! 🙈😁 Ikke vær bekymret du, ikke alle kvinner bryr seg om høyden. Og 173 er ikke lavt. Du er singel bare fordi du ikke har møtt den rette Enda. Og de som virkelig bryr seg om høyden, de glipper uansett. Finnes nok av andre damer uansett. Mange har preferanser for hva de vil være sammen med, men det hender disse ramler av underveis ettersom man blir kjent.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #6 Skrevet 15. februar 2019 De minste er alltid de bitreste. Er du bitter på samfunnet fordi du ikke er smart nok til beste jobbene også? Vi har alle fått utdelt noen kort i livet. Akspeter det og gjør det beste ut av det. Verden skylder deg ingenting. Anonymkode: 0c28e...43a 7
SoWhat? Skrevet 15. februar 2019 #7 Skrevet 15. februar 2019 Legger du merke til dem som ikke bryr seg om høyden Ts? 2
putaz Skrevet 15. februar 2019 #8 Skrevet 15. februar 2019 Det betyr veldig mye for mange ja! Men ut fra spørsmålet ditt om du har "noe som helst sjans" eller "grunnen til at jeg er singel" er svaret nei. Om målet ditt er å finne kjæreste (du liker) klarer du dette med litt "innsats" . Om målet ditt er å bli en av verdens største don juan sliter du nok mer. Men det tror jeg de fleste andre menn , også over 180 ville gjort. Anbefaler deg å ikke tenke på høyden hvis du leter kjæreste. Høres enkelt ut kanskje men du vil jo få lettere kjemi med de som ikke bryr seg om det også fordi du ikke vil fremstå usikker tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #9 Skrevet 15. februar 2019 Nesten alle menn vrakes på Tinder. Anonymkode: 19fa8...4eb 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #10 Skrevet 15. februar 2019 Finnes jo mange lave damer! Jeg teselgerne sammen med en på 168, selv er jeg 160. Tenker d er totalpakka som gjelder. Men jeg kunne ikke vært sammen med en som er like lav som meg eller lavere;) Anonymkode: 1ac4c...030 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #11 Skrevet 15. februar 2019 Hvor bor du? Er 1,68. Dater deg jeg. Anonymkode: b0a1e...cb5 2
WhiteSwan Skrevet 15. februar 2019 #12 Skrevet 15. februar 2019 43 minutter siden, TommyKing skrev: Hei! Jeg er en mann på 173 cm. Leser veldig mye om at damer bryr seg veldig mye om høyde på mannen. På tinder for eksempel, ser jeg utrolig mange profiler med teksten: Er du under 180, kan du bare sveipe videre. Så for oss som er under 180, har liksom ikke noen som helst sjangs uansett hvor snille/hyggelige vi er? Jeg blir litt småirritert av sånt, syntes man skal gi alle en fair sjanse. Er det derfor jeg er singel, pga høyden min??? 🤔 Litt om meg: Som sagt 173cm, brun/grønne øyne, fint smil, kraftig, muskuløs, snill, blid, aktiv, hundeeier. Så jeg får krysse fingrene, å håpe at det finnes noen kvinner der ute som ikke kun bryr seg om høyde! 🙈😁 Synes ikke 173 er ille, finnes jo menn som er enda lavere
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #13 Skrevet 15. februar 2019 Er kvinne på 1,80 cm, menn vil heller ikke deite kvinner som er høgre.. Anonymkode: ebc34...0da 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #14 Skrevet 15. februar 2019 Også går det ofte motsatt vei også da. Jeg som kvinne på over 180 cm hører stadig at menn ikke vil være sammen med en sjiraff. Anonymkode: 42f4b...7c3 3
Coronas Skrevet 15. februar 2019 #15 Skrevet 15. februar 2019 47 minutter siden, TommyKing skrev: Hei! Jeg er en mann på 173 cm. Leser veldig mye om at damer bryr seg veldig mye om høyde på mannen. På tinder for eksempel, ser jeg utrolig mange profiler med teksten: Er du under 180, kan du bare sveipe videre. Så for oss som er under 180, har liksom ikke noen som helst sjangs uansett hvor snille/hyggelige vi er? Jeg blir litt småirritert av sånt, syntes man skal gi alle en fair sjanse. Er det derfor jeg er singel, pga høyden min??? 🤔 Litt om meg: Som sagt 173cm, brun/grønne øyne, fint smil, kraftig, muskuløs, snill, blid, aktiv, hundeeier. Så jeg får krysse fingrene, å håpe at det finnes noen kvinner der ute som ikke kun bryr seg om høyde! 🙈😁 Hadde fått sjangs på meg. Jeg er bare 162cm 😉 1
TommyKing Skrevet 15. februar 2019 Forfatter #16 Skrevet 15. februar 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor bor du? Er 1,68. Dater deg jeg. Anonymkode: b0a1e...cb5 Kongsberg
Legokloss Skrevet 15. februar 2019 #17 Skrevet 15. februar 2019 2 timer siden, TommyKing skrev: Hei! Jeg er en mann på 173 cm. Leser veldig mye om at damer bryr seg veldig mye om høyde på mannen. På tinder for eksempel, ser jeg utrolig mange profiler med teksten: Er du under 180, kan du bare sveipe videre. Så for oss som er under 180, har liksom ikke noen som helst sjangs uansett hvor snille/hyggelige vi er? Jeg blir litt småirritert av sånt, syntes man skal gi alle en fair sjanse. Er det derfor jeg er singel, pga høyden min??? 🤔 Litt om meg: Som sagt 173cm, brun/grønne øyne, fint smil, kraftig, muskuløs, snill, blid, aktiv, hundeeier. Så jeg får krysse fingrene, å håpe at det finnes noen kvinner der ute som ikke kun bryr seg om høyde! 🙈😁 Jeg er mer sånn at er du OVER 180 (Eller kanskje over 175) så er det lite interessant. Fordi jeg er 160, foretrekker joggesko og vil kunne kysse en kjæreste uten å be han bøye seg ned først. Pluss at jeg føler meg liten og rar ved siden av høye mennesker. Og jeg liker menn med muskler, og hunder er bra så lenge de er middels store eller større. Så mer opptatt av høyde på hunden egentlig 😂 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #18 Skrevet 16. februar 2019 Vi som ikke bryr oss om høyden finnes! Faktisk har jeg aldri vært sammen med noen som er markant høyere enn meg. Det sagt føler man seg litt mer nett og feminin ved siden av en høyere mann, og det er lettere å filtrere etter overfladiske kriterier når man sveiper på Tinder. Faller man først for personligheten blir slike ting mindre viktige. Anonymkode: a2362...f83 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #19 Skrevet 17. februar 2019 Bryr meg ikke om høyde, så det finnes noen av oss.😄 Er selv 173 cm, min opplevelse er at noen menn takler ikke å være med noen som er like høy eller høyere da. Anonymkode: a54a4...138 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #20 Skrevet 17. februar 2019 Er selv 158 cm.. så mannen kan være så lav/ høy han vil for meg.. så lenge han behandler meg med mine 1,5 meter over bakken bra Anonymkode: 28e24...e46 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå