AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #1 Skrevet 15. februar 2019 Jeg er en ung kvinne som er 167 cm høy som har gått veldig mye opp og ned i voksen alder (har både vært undervektig og overvektig i veldig korte perioder). Jeg har alltid tenkt at idealvekten min er mellom 50 og 60 kilo. Jeg mener jeg ser best ut der. Men jeg føler meg som regel best rundt 60, altså sånn 57-62. Etter det blir jeg mer slapp på hver side. Trives ikke med styrketrening, men går/jogger og driver med yoga. Skal jeg bare akseptere at jeg ikke trives med å være så slank jeg ønsker? Anonymkode: c002f...469
blåtimen Skrevet 15. februar 2019 #2 Skrevet 15. februar 2019 Ja, i det tilfellet syns jeg du skal høre på kroppen din 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #3 Skrevet 15. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en ung kvinne som er 167 cm høy som har gått veldig mye opp og ned i voksen alder (har både vært undervektig og overvektig i veldig korte perioder). Jeg har alltid tenkt at idealvekten min er mellom 50 og 60 kilo. Jeg mener jeg ser best ut der. Men jeg føler meg som regel best rundt 60, altså sånn 57-62. Etter det blir jeg mer slapp på hver side. Trives ikke med styrketrening, men går/jogger og driver med yoga. Skal jeg bare akseptere at jeg ikke trives med å være så slank jeg ønsker? Anonymkode: c002f...469 Synes dette innlegget var litt uklart. Du trives best, og syns du ser best ut med en vekt på 50-60 kg, eventuelt 62 kg. Og det er der du er nå? Hva er problemet? Anonymkode: a4a2e...e81
Gjest BearMama Skrevet 15. februar 2019 #4 Skrevet 15. februar 2019 Det viktigste er vel at man er fornøyd med det en ser i speilet, føler seg bra, er frisk, sunn, sterk, har energi og overskudd og er lykkelig? Vekt er bare et tall. Det betyr ingenting i det store og hele.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #5 Skrevet 15. februar 2019 Jeg er 165 høy, og veier rundt 45 kilo. Jeg føler meg helt fin og frisk, men når jeg ser meg i speilet, særlig i prøverom, gremmes jeg over hvor tynn jeg er. Men jeg har alltid vært tynn, og har problemer meg å spise tilstrekkelig til at jeg øker vekten. Så i mitt tilfelle er svaret at min idealvekt ikke har sammenheng med hvordan jeg føler meg rent energimessig, men hvordan jeg burde ha sett ut. Om jeg noengang oppnår idealvekt vet jeg ikke. Men jeg misunner faktisk de som har litt ekstra. Det er mye penere enn slike som meg, som er ganske skrapet. Anonymkode: 9a973...8be
Gjest BearMama Skrevet 15. februar 2019 #6 Skrevet 15. februar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 165 høy, og veier rundt 45 kilo. Jeg føler meg helt fin og frisk, men når jeg ser meg i speilet, særlig i prøverom, gremmes jeg over hvor tynn jeg er. Men jeg har alltid vært tynn, og har problemer meg å spise tilstrekkelig til at jeg øker vekten. Så i mitt tilfelle er svaret at min idealvekt ikke har sammenheng med hvordan jeg føler meg rent energimessig, men hvordan jeg burde ha sett ut. Om jeg noengang oppnår idealvekt vet jeg ikke. Men jeg misunner faktisk de som har litt ekstra. Det er mye penere enn slike som meg, som er ganske skrapet. Anonymkode: 9a973...8be Hva med å drikke kaloriene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå