Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange jeans har du?   Er dem brukt daglig?

Jeg har ikke en eneste jeans.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen. Jeans var jeg ferdig med på tidlig 2000 tallet. 

Anonymkode: b8963...d91

• Liker 1
Skrevet

20-30 stk (noen er for små, noen passer og noen er for store), men jeg bruker de aldri :sjenert: fordi det er ubehagelig å  ha på dongerybukser :fnise:

Anonymkode: 156f7...343

• Liker 2
Skrevet

Har 3 stykker, men det er fordi det er vanskelig å finne noen som passer. Bruker en del løse stoffbukser med sleng som er høye i livet i stedet

Anonymkode: 716a1...3dd

• Liker 1
Skrevet

Har sikkert 8-10 par.  Bruker bare 3-4 av dem. De andre har krympa i skapet. :nigo:

• Liker 1
Skrevet

2. En sort og en lys. Bruker dem ikke daglig, men de er utrolig gode å ha siden de passer til nesten alt. 

Jeg mente jeans og dongeri var ubehagelig å ha på seg, helt til jeg begynte å legge mer penger i det. Pris og kvalitet har faktisk noe å si. 

Anonymkode: d654f...600

• Liker 2
Skrevet

Har ca 50 vil jeg tro, bruker jeans så og si 365 dager i året.

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har 3 stykker, men det er fordi det er vanskelig å finne noen som passer. Bruker en del løse stoffbukser med sleng som er høye i livet i stedet

Anonymkode: 716a1...3dd

Har du bilder/link av sånne stoffbukser du bruker? Det høres ut som noe jeg kan like :) 

Anonymkode: 8d0b2...f09

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vel 20-30, bruker 3-4 av dem ganske ofte. Syns også det er vanskelig å finne noen som sitter godt og som holder fasongen, uansett hvilken prisklasse det gjelder. Den jeg har likt best er faktisk fra H&M. Den jeg bruker mest nå er Levis.

Anonymkode: 8d0b2...f09

• Liker 1
Skrevet

Hvordan kan noen ha 20 - 50 par bukser?? 😱  Jeg har 6 dongeribukser, i litt forskjellige varianter. En svart ettersittende, en oversized, to "slitte" og litt rocka, og to helt rette som passer til det meste :)   (utover dette har jeg tre andre bukser, en penbukse og to tynne vide sommerbukser)

Anonymkode: 7612a...350

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan noen ha 20 - 50 par bukser?? 😱  Jeg har 6 dongeribukser, i litt forskjellige varianter. En svart ettersittende, en oversized, to "slitte" og litt rocka, og to helt rette som passer til det meste :)   (utover dette har jeg tre andre bukser, en penbukse og to tynne vide sommerbukser)

Anonymkode: 7612a...350

Takk!:rodmer: Nå kom jeg på at jeg har noen linbukser i klesskapet som jeg skal bruke i sommer :) 

Anonymkode: 156f7...343

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...