Gå til innhold

Hvor ofte avviser du/blir du avvist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ukentlige tråder om hvor ofte man har sex, men jeg lurer vel så mye på dette. Hvor ofte er det vanlig å avvise hos dere? Jeg avviser samboeren min kanskje en eller to ganger i uka. Sex har vi 3-5 ganger i uka. Kan ikke huske at han har avvist meg. Har vært i et langt forhold tidligere der vi aldri avviste hverandre og det er mer sånn jeg har inntrykk av at venninner har det. Jeg er 29 år, vært samboere i tre.

Anonymkode: a056b...fa6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri direkte avvist, som jeg kan huske. Behovet og lysten er selvfølgelig noe ulikt over tid. Men leser hverandre godt, og ingen går direkte/aggressivt på, så merker jo raskt om det er stemning for noe eller ikke. 

Det å bli direkte avvist gang på gang må jo være veldig sårende for en partner? 

Anonymkode: f8188...d43

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Aldri direkte avvist, som jeg kan huske. Behovet og lysten er selvfølgelig noe ulikt over tid. Men leser hverandre godt, og ingen går direkte/aggressivt på, så merker jo raskt om det er stemning for noe eller ikke. 

Det å bli direkte avvist gang på gang må jo være veldig sårende for en partner? 

Jeg avviser han stort sett bare når jeg har migrene eller hvis han prøver seg når jeg er i ferd med å sovne og skal opp tidlig morgenen etter. Ja, han blir kanskje såret i lengden, men er det ikke også et spørsmål om å time tilnærmelsene bedre? 

Men jeg tror jeg snakker om den samme formen for avvisning som du gjør, mer at han prøver seg frem og kjenner at jeg ikke er i stemning. Ikke at han kaster meg på senga og så får et eksplisitt nei, liksom.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg avviser han stort sett bare når jeg har migrene eller hvis han prøver seg når jeg er i ferd med å sovne og skal opp tidlig morgenen etter. Ja, han blir kanskje såret i lengden, men er det ikke også et spørsmål om å time tilnærmelsene bedre? 

Men jeg tror jeg snakker om den samme formen for avvisning som du gjør, mer at han prøver seg frem og kjenner at jeg ikke er i stemning. Ikke at han kaster meg på senga og så får et eksplisitt nei, liksom.

Det er jo nettopp dette med å "føle hverandre" jeg beskriver. 

Avvising er for meg noe helt annet enn å bare føle at stemningen ikke helt er der - selvfølgelig lenge før man begynner med hender og direkte tilnærmelser. Så er det i det hele tatt avvising du beskriver her? Du virker litt usikker selv? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo nettopp dette med å "føle hverandre" jeg beskriver. 

Avvising er for meg noe helt annet enn å bare føle at stemningen ikke helt er der - selvfølgelig lenge før man begynner med hender og direkte tilnærmelser. Så er det i det hele tatt avvising du beskriver her? Du virker litt usikker selv? 

Ok, da snakker vi om to forskjellige ting. I avvisning legger jeg at den ene gjør et eller annet form for tilnærmelse, enten kroppslig eller verbalt, og den andre avviser, enten kroppslig eller verbalt. Innenfor det er det selvfølgelig et kontinuum fra helt eksplisitt tilnærmelse og avvisning til mer implisitte former.

Tror uansett spørsmålet er tydelig nok uten mer begrepsdiskusjon :)

Skrevet

Det er svært sjeldent. Har skjedd to, tre ganger på halvannet år at jeg har avvist han. Han har avvist meg en eller to ganger. Vi har nokså lik sexlyst.

• Liker 1
Skrevet

Skjer av og til hvis en av oss er veldig trøtt og sliten. Vi holder gjerne på i godt over 30 min når vi har sex, og vil heller da vente til humøret er der for begge :) syns ikke det er problematisk. Kanskje snakk om en gang i halvåret. 

Anonymkode: e36f9...55b

Skrevet

Ble sporadisk avvist de siste 5 og totalt avvist hver gang de siste 3 år av forholdet. Avvisninger som hodepine osv. Når de var brukt opp ble det bare ennda værre. De siste to årene også med en vrede og sinnsstemning som jeg spekulerte om hun hadde fått rabies e.l. Ingen klemmer ingenting annet enn ting som hun fikk "nytte" av. 

Skulle hun mot formodning ha lyst på sex og det ikke "passet" for meg, så måtte jeg bare rømme lokalet. 

Skrevet

Når han var veldig på så aviste jeg han kanskje en gang annenhver eller hver tredje uke. Jeg ble avvist nesten daglig selv. Grunn til at  jeg mista følelsene for han og gjorde det slutt.

Anonymkode: 13dc6...d8e

Skrevet

Blir nok avvist 3-5 ganger i uka.

Jeg har aldri avvist kona mi,men kanskje burde gjøre det for vise henne at hun ikke kan få sex hver gang hun føler for det og avviser meg når hun føler det for godt

Anonymkode: c738e...293

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...