AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #1 Skrevet 15. februar 2019 Er det ikke-norske? Uføre? Alenemødre? Transer? Feminister? Veganere? Mørkhuda? Hvem som gruppe gjør deg sint? Forklar hvorfor. Anonymkode: 7b69c...e5d
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #3 Skrevet 15. februar 2019 Intolerante, sneversynte nordmenn som trur de har rett på alle goder, uten å dele. Og folk som ønsker å provosere, men som selv ikke engang kan riktig bruk av pronomen. Anonymkode: ace29...066 7
Mymlen Skrevet 15. februar 2019 #4 Skrevet 15. februar 2019 Mødre som tror at barna deres er helt perfekt, og ikke irettesetter for dårlig oppførsel. Ble mye mobbet som barn, og mødrene spesielt nektet å ta tak i det siden de var så sikker på at barnet deres aldri ville gjort noe galt. 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #5 Skrevet 15. februar 2019 Useriøse menn som oppfører seg som drittunger hele livet. Anonymkode: 570cf...b95 4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #6 Skrevet 15. februar 2019 Folk som har så enorme fordommer mot uføre. Dem kan jo prøve å tenke hva de vil føle deg dagen dem plutselig skulle havne der selv!!! Du vet aldri Folk som er homofobe og transfobiske osv Pappagutter og klyser Anonymkode: d6746...3d9 4
Gjest SeptemberRose Skrevet 15. februar 2019 #7 Skrevet 15. februar 2019 Blir sint av folk som hater alle andre som ikke er akkurat som seg selv. Dette er det dessverre mye av, ganske rart. Det skal ikke være så vanskelig å forstå at folk er forskjellige. Det er noe av det første vi lærer som barn. Så lenge folk ikke gjør hverandre noe vondt, så kan det da vel ikke spille noen rolle om vi er forskjellige..?
SoWhat? Skrevet 15. februar 2019 #8 Skrevet 15. februar 2019 Psykopater kan gjøre meg forbanna. Mest fordi jeg iblant lar meg provosere. Føler meg som en idiot når det skjer. 1
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 15. februar 2019 #10 Skrevet 15. februar 2019 Meninger som at psykisk syke bare må ta seg sammen. Det irriterer meg
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #11 Skrevet 15. februar 2019 Hele Rampelys-forumet! Brukere som velger å generere haugesvis med klikk til mer eller mindre kjente bloggere. Bare for å komme hit til Kvinneguiden, for å kritisere disse bloggerne. Jeg lurer på hvor mange klikk alle disse bloggerne får hver eneste dag, bare på grunn av alle Kvinneguiden-medlemmene som tydeligvis har ekstremt store fritidsproblemer. Anonymkode: fb0d7...e7c 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #12 Skrevet 15. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hele Rampelys-forumet! Brukere som velger å generere haugesvis med klikk til mer eller mindre kjente bloggere. Bare for å komme hit til Kvinneguiden, for å kritisere disse bloggerne. Jeg lurer på hvor mange klikk alle disse bloggerne får hver eneste dag, bare på grunn av alle Kvinneguiden-medlemmene som tydeligvis har ekstremt store fritidsproblemer. Anonymkode: fb0d7...e7c Enig i dette. Anonymkode: 85982...191
Gjest hind Skrevet 15. februar 2019 #13 Skrevet 15. februar 2019 Unge voksne. De er bortskjemte, egoistiske, kravstore, nedlatende mot både eldre og yngre og forventer å bli behandlet som kongelige.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #14 Skrevet 15. februar 2019 De som beinhardt tror på KUN konvensjonell medisin fordi den har jo alle svarene må vite... Utrolig at folk ikke kan se at vi har utallige sykdommer (og får stadig flere) som konvensjonell medisin ikke kan gjøre noe med i det hele tatt. I samme sekk har vi selvsagt spesielt vaksinehappy mennesker som ikke kan se at det er alle de andre sykdommene vi ikke vaksinerer mot og ikke kan gjøre noe med som er problemet, og som blir et stadig større problem, og at lammelser florerer selv om man ikke kaller det for polio... Anonymkode: a2355...641
Gjest Krampus Skrevet 15. februar 2019 #15 Skrevet 15. februar 2019 (endret) Anti-vaxxere, homo/transhatere, rasister, mishandler og folk som er utålmodig i trafikken. Endret 15. februar 2019 av Krampus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå