EnBruker Skrevet 15. februar 2019 #1 Skrevet 15. februar 2019 Noen som vet om film nummer 2 av Frost er basert på et eventyr? eller er det bare diktet opp og viderefører karaterene fra første filmen?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #2 Skrevet 15. februar 2019 Er vel bare fortsettelse? Anonymkode: bdd33...f2c
Perelandra Skrevet 16. februar 2019 #3 Skrevet 16. februar 2019 Jeg gjetter på at det er fri dikting, og ingen forbindelse med eventyret Snedronningen (av H.C. Anderssen) som den opprinnelige filmen var inspirert av.
funginger Skrevet 16. februar 2019 #4 Skrevet 16. februar 2019 Det minner kanskje om Avatar: The Last Airbender hvis det skal komme flere med liknende krefter?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #5 Skrevet 16. februar 2019 Akkurat nå, funginger skrev: Det minner kanskje om Avatar: The Last Airbender hvis det skal komme flere med liknende krefter? På hvilken måte ? Anonymkode: ae156...dd3
funginger Skrevet 16. februar 2019 #6 Skrevet 16. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: På hvilken måte ? Anonymkode: ae156...dd3 Altså, de kommer jo til å tjene fett med penger og derfor lage minst en film til. Da ville det ikke overraske meg at det ble introdusert flere karakterer med andre krefter over elementene. Nå er det forsåvidt ikke bare Avatar som har hatt karakterer med slike krefter, så spesielt orginalt er det uansett ikke.
Perelandra Skrevet 16. februar 2019 #7 Skrevet 16. februar 2019 Det har vært hintet flere steder at den karakteren vi ser i høstlandskapet er Elsas jentekjæreste. Kanskje hun møter en likesinnet som også har overnaturlige krefter? 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #8 Skrevet 16. februar 2019 Akkurat nå, Perelandra skrev: Det har vært hintet flere steder at den karakteren vi ser i høstlandskapet er Elsas jentekjæreste. Kanskje hun møter en likesinnet som også har overnaturlige krefter? Hun ser litt ung ut til å være Elsa sin jentekjæreste synes jeg. Anonymkode: ae156...dd3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #9 Skrevet 16. februar 2019 Jeg har sett traileren 3 ganger nå, og sitter bare å gaper i ren begeistring!! 😍 😍 Herregud, hvis Elsa får seg jentekjæreste så er livet mitt komplett!!! 😍 😍 Har sett eneren sikkert 30 ganger, håper toeren er like fantastisk! 😍 😍 Anonymkode: a4582...1ca
Perelandra Skrevet 16. februar 2019 #10 Skrevet 16. februar 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun ser litt ung ut til å være Elsa sin jentekjæreste synes jeg. Anonymkode: ae156...dd3 Tja, jeg vet ikke helt? En annen teori er at hun er barnet til Anna og Kristoff, men hverken de to eller Elsa ser eldre ut, så det tror jeg ikke kan stemme.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #11 Skrevet 16. februar 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sett traileren 3 ganger nå, og sitter bare å gaper i ren begeistring!! 😍 😍 Herregud, hvis Elsa får seg jentekjæreste så er livet mitt komplett!!! 😍 😍 Har sett eneren sikkert 30 ganger, håper toeren er like fantastisk! 😍 😍 Anonymkode: a4582...1ca Ok, hvorfor er det viktig for deg at Elsa har en jentekjæreste? Meget spesiell ting å få livet komplett for, må jeg si Anonymkode: 20b39...81c 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #12 Skrevet 16. februar 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sett traileren 3 ganger nå, og sitter bare å gaper i ren begeistring!! 😍 😍 Herregud, hvis Elsa får seg jentekjæreste så er livet mitt komplett!!! 😍 😍 Anonymkode: a4582...1ca Vist det er det som avgjør om livet ditt er komplett så kan ikke du ha mange problemer her i livet. Samme for meg hva slags legening Elsa har. Anonymkode: ae156...dd3 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #13 Skrevet 16. februar 2019 2 timer siden, funginger skrev: Altså, de kommer jo til å tjene fett med penger og derfor lage minst en film til. Da ville det ikke overraske meg at det ble introdusert flere karakterer med andre krefter over elementene. Nå er det forsåvidt ikke bare Avatar som har hatt karakterer med slike krefter, så spesielt orginalt er det uansett ikke. Kreftene Elsa og Katara har er ikke de samme. Anonymkode: ae156...dd3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #14 Skrevet 16. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vist det er det som avgjør om livet ditt er komplett så kan ikke du ha mange problemer her i livet. Samme for meg hva slags legening Elsa har. Anonymkode: ae156...dd3 Jeg har faktisk ikke noen større problemer i livet mitt. Så jeg er heldig. Men det er definitivt på tide med en lesbisk Disneyprinsesse. Det vil gi et viktig signal og normalisere, noe som trengs. De snuste jo borti det med Beauty and the beast, men en skeiv hovedrolle er enda kulere. Anonymkode: a4582...1ca 1
funginger Skrevet 16. februar 2019 #15 Skrevet 16. februar 2019 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kreftene Elsa og Katara har er ikke de samme. Anonymkode: ae156...dd3 De behøver da ikke ha de samme kreftene for å være inspirert av hverandre. 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #16 Skrevet 18. februar 2019 Ingen av dem burde være lesbe!! Anonymkode: c409a...fa3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #17 Skrevet 18. februar 2019 På 16.2.2019 den 20.15, AnonymBruker skrev: Jeg har faktisk ikke noen større problemer i livet mitt. Så jeg er heldig. Men det er definitivt på tide med en lesbisk Disneyprinsesse. Det vil gi et viktig signal og normalisere, noe som trengs. De snuste jo borti det med Beauty and the beast, men en skeiv hovedrolle er enda kulere. Anonymkode: a4582...1ca Nei nei. Ingenting homofili burde normaliseres! Anonymkode: c409a...fa3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå