Gå til innhold

Frozen 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om film nummer 2 av Frost er basert på et eventyr?

eller er det bare diktet opp og viderefører karaterene fra første filmen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel bare fortsettelse?

Anonymkode: bdd33...f2c

Skrevet

Jeg gjetter på at det er fri dikting, og ingen forbindelse med eventyret Snedronningen (av H.C. Anderssen) som den opprinnelige filmen var inspirert av.  

Skrevet

Det minner kanskje om Avatar: The Last Airbender hvis det skal komme flere med liknende krefter?

Skrevet
Akkurat nå, funginger skrev:

Det minner kanskje om Avatar: The Last Airbender hvis det skal komme flere med liknende krefter?

På hvilken måte ?

Anonymkode: ae156...dd3

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte ?

Altså, de kommer jo til å tjene fett med penger og derfor lage minst en film til. Da ville det ikke overraske meg at det ble introdusert flere karakterer med andre krefter over elementene. Nå er det forsåvidt ikke bare Avatar som har hatt karakterer med slike krefter, så spesielt orginalt er det uansett ikke. 

Skrevet

Det har vært hintet flere steder at den karakteren vi ser i høstlandskapet er Elsas jentekjæreste. Kanskje hun møter en likesinnet som også har overnaturlige krefter?

sub-buzz-20307-1550094548-1.png?downsize=800:*&output-format=auto&output-quality=auto

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Perelandra skrev:

Det har vært hintet flere steder at den karakteren vi ser i høstlandskapet er Elsas jentekjæreste. Kanskje hun møter en likesinnet som også har overnaturlige krefter?

sub-buzz-20307-1550094548-1.png?downsize=800:*&output-format=auto&output-quality=auto

Hun ser litt ung ut til å være Elsa sin jentekjæreste synes jeg.  

Skrevet

Jeg har sett traileren 3 ganger nå, og sitter bare å gaper i ren begeistring!! 😍 😍 Herregud, hvis Elsa får seg jentekjæreste så er livet mitt komplett!!! 😍 😍 

Har sett eneren sikkert 30 ganger, håper toeren er like fantastisk! 😍 😍 

Anonymkode: a4582...1ca

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun ser litt ung ut til å være Elsa sin jentekjæreste synes jeg.  

Tja, jeg vet ikke helt? En annen teori er at hun er barnet til Anna og Kristoff, men hverken de to eller Elsa ser eldre ut, så det tror jeg ikke kan stemme.

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sett traileren 3 ganger nå, og sitter bare å gaper i ren begeistring!! 😍 😍 Herregud, hvis Elsa får seg jentekjæreste så er livet mitt komplett!!! 😍 😍 

Har sett eneren sikkert 30 ganger, håper toeren er like fantastisk! 😍 😍 

Ok, hvorfor er det viktig for deg at Elsa har en jentekjæreste? Meget spesiell ting å få livet komplett for, må jeg si

Anonymkode: 20b39...81c

• Liker 3
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vist det er det som avgjør om livet ditt er komplett så kan ikke du ha mange problemer her i livet.  

Samme for meg hva slags legening Elsa har.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, funginger skrev:

Altså, de kommer jo til å tjene fett med penger og derfor lage minst en film til. Da ville det ikke overraske meg at det ble introdusert flere karakterer med andre krefter over elementene. Nå er det forsåvidt ikke bare Avatar som har hatt karakterer med slike krefter, så spesielt orginalt er det uansett ikke. 

Kreftene Elsa og Katara har er ikke de samme.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vist det er det som avgjør om livet ditt er komplett så kan ikke du ha mange problemer her i livet.  

Samme for meg hva slags legening Elsa har.

Jeg har faktisk ikke noen større problemer i livet mitt. :) Så jeg er heldig. :)

Men det er definitivt på tide med en lesbisk Disneyprinsesse. Det vil gi et viktig signal og normalisere, noe som trengs. 

De snuste jo borti det med Beauty and the beast, men en skeiv hovedrolle er enda kulere. :)

• Liker 1
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kreftene Elsa og Katara har er ikke de samme.

De behøver da ikke ha de samme kreftene for å være inspirert av hverandre. 

• Liker 1
Skrevet

Ingen av dem burde være lesbe!! 

Anonymkode: c409a...fa3

Skrevet
På 16.2.2019 den 20.15, AnonymBruker skrev:

Jeg har faktisk ikke noen større problemer i livet mitt. :) Så jeg er heldig. :)

Men det er definitivt på tide med en lesbisk Disneyprinsesse. Det vil gi et viktig signal og normalisere, noe som trengs. 

De snuste jo borti det med Beauty and the beast, men en skeiv hovedrolle er enda kulere. :)

Nei nei. Ingenting homofili burde normaliseres! 

Anonymkode: c409a...fa3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...