Gå til innhold

Søker ferieinspirasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal i år ha min første sommerferie hvor jeg faktisk har fri og ikke må jobbe. Jeg gleder meg enormt, og har lyst til å feire med en koselig og opplevelsesrik ferietur, men jeg vet ikke til hvor.

Har lyst til å dra et sted hvor det både er litt storby og litt sol. Elsker å dra på sightseeing og museum, og er glad i se på religiøse bygg, men vil gjerne få litt fregner mens jeg er ute og går. Reiser alene hvis jeg må, men planen er å få med seg noen. Lurer på om noen har noen forslag til fine destinasjoner som jeg kan se på? 

Jeg har tenkt tanken om Interrail, men jeg vet ikke om jeg eventuelt tør dette alene.

Anonymkode: 9d770...f7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oslo.

Anonymkode: 22f57...2d8

Skrevet (endret)

Med de ønskene så kan jeg anbefale Star  tour Temareiser og den store Kinareisen.

Vi gjorde den en sommer og dette er en flott og spennende gruppereise med guide der kulturelle og historiske opplevelser står i kø.  Det er og godt og varmt der om sommeren .  

Ellers så har jo Albatross,   Orkidereiser,   capre Diem,   jomfrureiser og flere andre mange flotte og spennende gruppereiser  å velge mellom .

Cruise kan kanskje og være en mulighet.   Cruiser du i Middelhavet om sommeren så får du mange destinasjoner pluss sol og bad og mat og lugar i en pakke.

Endret av caroprins
Skrevet

Barcelona? 

Anonymkode: 9118c...8f7

Skrevet

Palma 

Anonymkode: d37fb...451

Skrevet

Italia! Var der for første gang i fjor, og ble veldig positivt overrasket. Lett å komme seg rundt med tog, og veldig behagelig stemning i de byene jeg var. Unngikk Roma, men var i Genova, Torino og flere mindre byer ved kysten og inni selve Piemonte-regionen.

Du kan f.eks. gå mellom byene i Cinque Terre (eller ta tog):

https://reiselykke.com/cinque-terre-fottur-til-fem-italienske-byer-pa-en-dag/

Anonymkode: 334eb...018

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...