Gå til innhold

Er g-punkt vibrator vits å prøve?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min sexpartner trykker der som det myteomspunnede g-punktet skal være (noen sier det finnes og andre ikke og jeg gidder ikke lese meg opp). Det er godt når han gjør det og hjelper meg mot orgasme om han arbeider med klitoris samtidig. Men jeg har prøvd diverse leketøy, og dildoer gir meg ingenting, har bare hatt sansen for en liten klit-vibrator jeg hadde, som nå har daua. Vibrator ment for g-punktet er vel det eneste jeg ikke har prøvd, men hvis det er like kaldt og kjedelig som en dildo så vil jeg heller spare pengene. erfaringer?

Anonymkode: cdb60...896

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg syns det :) Fikk min første g spot orgasme med g spot vibrator og etter det kunne jeg plutselig få g spot orgasme av fingring og samleie også :)
Hvis du syntes det er kaldt med dildoer så anbefaler jeg deg å kjøpe glidekrem med varmeeffekt, det får du kjøpt på kondomeriet  :)

Anonymkode: 9981e...14e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg syns det :) Fikk min første g spot orgasme med g spot vibrator og etter det kunne jeg plutselig få g spot orgasme av fingring og samleie også :)
Hvis du syntes det er kaldt med dildoer så anbefaler jeg deg å kjøpe glidekrem med varmeeffekt, det får du kjøpt på kondomeriet  :)

Anonymkode: 9981e...14e

Det gjelder at finne punktet. Har man det, er man i himmelen 😊

Anonymkode: e58fe...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På noen sitter punktet lenger "inn" i huden, så man må være litt mer hardhendt. Hvis gpunkts vibratoren ikke fungerer, kan du alltids bruke den på klitten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
AnonymBruker

Dytter litt på denne tråden. 

Noen som har erfaring og anbefalinger? På jakt etter min første g-punktorgasme.

Anonymkode: c9c68...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...