AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #1 Skrevet 15. februar 2019 Dama har bursdag snart, og hun har hintet om at hun har lyst på noe nytt undertøy. Hun vet også at jeg er ganske fattig, så hun regner vel med at noe slikt skal være overkommelig for meg rent prismessig. Men er det i det hele tatt stuerent for en mann å handle i undertøysavdelingen? Jeg er redd for å få stygge blikk om at jeg kanskje er en slik pervo-nisse som skal kjøpe klærne til meg selv. Jo mer jeg tenker på det, jo mer får jeg akselererende angst. Anonymkode: b1294...c68
Million Skrevet 15. februar 2019 #2 Skrevet 15. februar 2019 Hvor snart har hun bursdag? Og har du nøyaktige og riktige størrelser på både truse og bh? Sjekk undertøysskuffen hennes og sjekk gjerne flere bh-er, for å se om de ulike merkene er i ulike størrelser. Deretter kan du handle på nett, langt fra stirrende og dømmende blikk, og kjøpe akkurat det du har lyst til. Hvis du har tid da, og ikke bursdagen hennes er på mandag for eksempel. 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #3 Skrevet 15. februar 2019 Det er selvfølgelig helt greit å handle undertøy som mann enten det er til seg selv eller til kjæresten sin Jeg tenker ikke noe videre over det om jeg ser en mann lete i undertøysavdelingen men det er jo bare koselig med menn som kjøper gaver til dama si, og fordommene mot crossdressere eksisterer nesten ikke blandt kvinner så ingen vil tenke at du er noe pervo om de så tenker at du kanskje er ute å handler til deg selv. Men altså, tviler på noen tenker over hvorfor du handler. Handler selv ofte i herreavdelingen t skjorter til meg selv og tror ikke noen der analyserer om jeg skal ha det til typen eller meg selv liksom Anonymkode: 15166...6b8 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #4 Skrevet 15. februar 2019 Ikke stress med det, stresset er mest i ditt eget hode. Ikke noe problem å gå og kjøpe kvinneundertøy. De fleste som ser deg vil enten ikke tenke over det, eller anta at du kjøper til dama. Når jeg har gjort det har det hendt at kvinnen bak disken har spurt om jeg er sikker på størrelsen og om jeg vil ha byttelapp, så de antar nok det samme. Hilsen mann. Anonymkode: 9d5d4...d08 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #5 Skrevet 15. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Når jeg har gjort det har det hendt at kvinnen bak disken har spurt om jeg er sikker på størrelsen og om jeg vil ha byttelapp, så de antar nok det samme. Hilsen mann. Anonymkode: 9d5d4...d08 Blandet litt, man får vel ikke byttet undertøy. Men de har definitivt spurt meg om jeg er sikker på størrelsen på undertøyet. Anonymkode: 9d5d4...d08
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #6 Skrevet 15. februar 2019 1 hour ago, Million said: Deretter kan du handle på nett, langt fra stirrende og dømmende blikk, og kjøpe akkurat det du har lyst til. Hvis du har tid da, og ikke bursdagen hennes er på mandag for eksempel. Jeg visste ikke at man kunne kjøpe klær på nett. Det skal jeg se å få sjekket ut. Da later problemet til å være løst, da. Anonymkode: b1294...c68
Gjest Dævendøtte Skrevet 15. februar 2019 #7 Skrevet 15. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er redd for å få stygge blikk om at jeg kanskje er en slik pervo-nisse som skal kjøpe klærne til meg selv. Du har ikke sett mye eller gjort mye i ditt liv om dette er pervo 😅
Million Skrevet 15. februar 2019 #8 Skrevet 15. februar 2019 (endret) Du kan jo sjekke her for eksempel https://www.timarco.com/no/undertøy/bh Jeg har ikke vært inne på noen sånne "ekstra dristige" undertøyssider selv, så det har jeg ikke noen linker til, og jeg vet ikke helt hvor dristig undertøyet du skal kjøpe skal være heller. Men du kan jo google litt om linken ikke inneholder noe etter din og din kjæres smak Endret 15. februar 2019 av Million
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #9 Skrevet 15. februar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Dama har bursdag snart, og hun har hintet om at hun har lyst på noe nytt undertøy. Hun vet også at jeg er ganske fattig, så hun regner vel med at noe slikt skal være overkommelig for meg rent prismessig. Men er det i det hele tatt stuerent for en mann å handle i undertøysavdelingen? Jeg er redd for å få stygge blikk om at jeg kanskje er en slik pervo-nisse som skal kjøpe klærne til meg selv. Jo mer jeg tenker på det, jo mer får jeg akselererende angst. Anonymkode: b1294...c68 Har da sett menn kjøpe undertøy i dame avdelingen før og de fikk ingen rare blikk, som jeg så da Anonymkode: af079...8da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå