Gå til innhold

Ulovlig å henge på chaturbate?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ulovlig? Eller er det når man kjøper sex av andre der?

Anonymkode: 1448e...441

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg kunne sikkert googlet, men hva er det og hvorfor tenker du det kan være ulovlig?

For å snu det den veien - hvis dette er en sexmarkedsplass, så er det vel ikke ulovlig å oppholde seg steder det selges/kjøpe sex i virkeligheten, det er vel først hvis du kjøper noe du brtyer loven?

Endret av ekkoet
  • Liker 1
Skrevet

Aner ikke hva det er.

Anonymkode: 7f952...de1

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, ekkoet skrev:

Jeg kunne sikkert googlet, men hva er det og hvorfor tenker du det kan være ulovlig?

Det er sexshow foran sånn webacam. Man kan donere penger, så gjør dem det og det.

Skrevet

Nei, det er ikke ulovlig. Men når du først er innom cam-sjangeren så anbefaler jeg heller sider som MyFreeCams, Streamate og Flirt4Free.

Anonymkode: 42faf...d69

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke ulovlig. Men når du først er innom cam-sjangeren så anbefaler jeg heller sider som MyFreeCams, Streamate og Flirt4Free.

Fordi?

Skrevet

Det er ikke ulovlig å betale penger for camshows, men noen av brukerne på chaturbate er under den seksuelle lavalder. Det har til og med vært noen saker med ekstreme pedofil kanaler fra malaysia og kina der med barn, men ikke 5 år liksom men jenter på 12 som "bakmennene" sminker og kler opp til å se ut som 16 eller 18. Hvor barna utnyttes av bakmenn både i og utenfor familien sin fordi de lever i fattigdom og må tjene penger. Det har hendt at politiet har startet etterforskning mot brukere som ser på de kanalene  og jeg leste at flere av de som var faste tilhengere til sendingene til de kanalene (man kan abonere på brukere) ble fengslet for pedofili.  Så tenk godt over hvilke show og brukere der du faktisk vil følge, det gjelder ikke bare utenlandske ungjenter men også øst europeiske, og hvite jenter. Oftest der hvor det er flere jenter i samme camshow.

Å kjøpe camshow er forresten ikke det samme som å kjøpe sex , du kjøper et camshow, og har sex med deg selv så det går ikke under noe ulovlig eller under sexkjøpsloven. Det betyr ikke at det ikke er umoralsk og skadelig for selgeren sånn som sexsalg er, fordi de som driver med camshow gjør det jo for penger og det er ikke som at de hadde gjort alle de tingene de blir bedt om på chatten om de ikke fikk penger for det så jeg syns du skal holde deg innenfor normale grenser og ikke prøve å presse noen til å utøve seksuelle handlinger som kun gir deg nytelse å se på og drite i hva de egentlig syntes om det selv. Det er ganske kjipt om du for eksempel sier jooo kom igjen du får 1000 tokens, når du allerede har sagt nei til å putte dildoen i analen eller om du begynner å skrive nedsettende til dem.

Anonymkode: be7a6...709

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi?

Fordi hva? Fordi hvorfor det ikke er ulovlig, eller fordi hvorfor du bør besøke de sidene jeg listet opp istedenfor Chaturbate?

Det er ikke ulovlig fordi du har ikke fysisk sex med noen. De sidene jeg nevnte har bedre kvalitet og funksjoner enn Chaturbate.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...