AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #1 Skrevet 15. februar 2019 Hei! Jeg er ferdigutdannet i slutten av mai og driver og ser og søker på jobber med oppstart rundt da. En ting som jeg har lagt merke til er at utrolig mange stillingsannonser har ikke oppgitt noe info om ca. oppstart. Betyr dette rett og slett at oppstart sannsynligvis er tenkt kort tid etter søknadsfrist og intervju? Er det i det hele tatt vits for meg å søke på stillinger når jeg ikke har mulighet til å starte opp før 1.juni, når det ikke står søknadsfrist på i stillingsannonsene? Hva tenker dere? Vil det irritere den som leser søknader når oppstarten ikke er oppgitt? Anonymkode: 01a51...25e 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #2 Skrevet 15. februar 2019 Mest sannsynlig er det fordi de er mer opptatt av å få tak i rett person, enn å diktere akkurat når denne forventes å starte. Det vil de antagelig avtale med den de velger, og ha som en av vurderingene når de sammenligner folk etter intervju. Kommer du på intervju får du antagelig spørsmål om når du kan starte. Anonymkode: ee9a6...fa9 3