Gå til innhold

Grapefruktjuice??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som drikker grapefruktjuice? Har hørt at det er et tips for bedre eggløsningsslim.. men det er kanskje bare tull?

Anonymkode: ddf7d...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen her som drikker grapefruktjuice? Har hørt at det er et tips for bedre eggløsningsslim.. men det er kanskje bare tull?

Jeg drikker det slavisk, og opplever å ha fått økt mengde EL-slim faktisk! Men, det har foreløpig ikke hjulpet meg med å bli gravid altså, så usikker på om det egentlig har noen effekt, men på EL-slim har jeg faktisk opplevd effekt. Kan selvfølgelig ikke si om det var helt tilfeldigvis eller hadde noe med grapefruktjuicen å gjøre selvfølgelig, men jeg har litt troa på sistnevnte☺️

Anonymkode: 9c5cf...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drakk det nå siste syklus og opplevde også økt slim rundt eggløsning :) Ble ikke gravid da. 

Anonymkode: 23af3...e75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drakk det den mnd jeg ble gravid. Kan være  tilfeldig, men jeg følte det hadde noe å si🙈🙈🤣

Anonymkode: 7dd0c...5a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg drakk det den mnd jeg ble gravid. Kan være  tilfeldig, men jeg følte det hadde noe å si🙈🙈🤣

Anonymkode: 7dd0c...5a0

Grapefruktjuice påvirker mange medisiner negativ. Blant annet p-piller, så er mange som har blitt gravid av det 🙃

Anonymkode: 02a2c...863

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruker du noen form for medisiner så skal du ikke bruke grapefrukt, granateple eller tranebær i noen form. Viktig å være klar over særlig dersom du bruker blodofrtynnende. 

Anonymkode: 46119...5c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og valium, forsterker effekten. Husker vi hadde folk som ville ha grapefruktjuice når jeg jobbet i bar, stussa på det en stund, men så var det en som sa han bare hadde fått tak i én valium. Så han ville ha flaske Champagne istedet. Det fikk han ikke🙈

Anonymkode: a5818...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...