AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #1 Del Skrevet 15. februar 2019 Er det noen her som drikker grapefruktjuice? Har hørt at det er et tips for bedre eggløsningsslim.. men det er kanskje bare tull? Anonymkode: ddf7d...b61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #2 Del Skrevet 15. februar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen her som drikker grapefruktjuice? Har hørt at det er et tips for bedre eggløsningsslim.. men det er kanskje bare tull? Anonymkode: ddf7d...b61 Jeg drikker det slavisk, og opplever å ha fått økt mengde EL-slim faktisk! Men, det har foreløpig ikke hjulpet meg med å bli gravid altså, så usikker på om det egentlig har noen effekt, men på EL-slim har jeg faktisk opplevd effekt. Kan selvfølgelig ikke si om det var helt tilfeldigvis eller hadde noe med grapefruktjuicen å gjøre selvfølgelig, men jeg har litt troa på sistnevnte☺️ Anonymkode: 9c5cf...804 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #3 Del Skrevet 15. februar 2019 Jeg drakk det nå siste syklus og opplevde også økt slim rundt eggløsning Ble ikke gravid da. Anonymkode: 23af3...e75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #4 Del Skrevet 16. februar 2019 Jeg drakk det den mnd jeg ble gravid. Kan være tilfeldig, men jeg følte det hadde noe å si🙈🙈🤣 Anonymkode: 7dd0c...5a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #5 Del Skrevet 16. februar 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg drakk det den mnd jeg ble gravid. Kan være tilfeldig, men jeg følte det hadde noe å si🙈🙈🤣 Anonymkode: 7dd0c...5a0 Grapefruktjuice påvirker mange medisiner negativ. Blant annet p-piller, så er mange som har blitt gravid av det 🙃 Anonymkode: 02a2c...863 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #6 Del Skrevet 16. februar 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen her som drikker grapefruktjuice? Har hørt at det er et tips for bedre eggløsningsslim.. men det er kanskje bare tull? Anonymkode: ddf7d...b61 Bruker du noen form for medisiner så skal du ikke bruke grapefrukt, granateple eller tranebær i noen form. Viktig å være klar over særlig dersom du bruker blodofrtynnende. Anonymkode: 46119...5c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #7 Del Skrevet 16. februar 2019 Og valium, forsterker effekten. Husker vi hadde folk som ville ha grapefruktjuice når jeg jobbet i bar, stussa på det en stund, men så var det en som sa han bare hadde fått tak i én valium. Så han ville ha flaske Champagne istedet. Det fikk han ikke🙈 Anonymkode: a5818...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå