AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #1 Skrevet 15. februar 2019 Eller rister du på hodet😉. Anonymkode: e6bb7...70b
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #2 Skrevet 15. februar 2019 Fitnessdamer en noen virkelig skitne piker. Det er noe alle vet. Anonymkode: 90cd7...fc6 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #4 Skrevet 15. februar 2019 Ja, hvis de sier at de har vasket seg, hvorfor skulle jeg ikke tro på det? Anonymkode: 48132...33f 2
Måbarefåsiat... Skrevet 15. februar 2019 #5 Skrevet 15. februar 2019 Jeg kjenner et par hvor begge konkurrerer i fitness. De vet at de aldri kan vinne. For de er 100% rene og det er veldig mange som ikke er det. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #6 Skrevet 15. februar 2019 Det er klin umulig for kvinner å få slike muskler uten å bruke anabole steroider. Anonymkode: cd013...b33 1
Pierre Gynt Skrevet 15. februar 2019 #7 Skrevet 15. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er klin umulig for kvinner å få slike muskler uten å bruke anabole steroider. Anonymkode: cd013...b33 Blander du bodybuilding og fitness? 2
Pierre Gynt Skrevet 15. februar 2019 #8 Skrevet 15. februar 2019 Det oser ikke akkurat anabole steroider her 4
Gjest Dævendøtte Skrevet 15. februar 2019 #9 Skrevet 15. februar 2019 4 minutter siden, Purt Gull skrev: Det oser ikke akkurat anabole steroider her Det går helt fint an å ta anabole steroider uten at det oser av det
Pierre Gynt Skrevet 15. februar 2019 #10 Skrevet 15. februar 2019 1 minutt siden, Dævendøtte skrev: Det går helt fint an å ta anabole steroider uten at det oser av det Nei, selvfølgelig ikke, men hvorfor skal man mistenke at det er doping inni bildet, når enhver med litt over snittet bra genetikk kan oppnå de resultatene bare man legger ned nok arbeid? Det sitter langt inne for kvinner å bruke anabole steroider, da bivirkningene vil ramme dem i enda større grad enn menn. Terskelen er så høy at det jeg anser som mye mindre vanlig at kvinner bruker det, sammenligna med menn. 2
Anjatapinjata Skrevet 15. februar 2019 #11 Skrevet 15. februar 2019 Hvis du noen gang har sett ei som driver med fitness live så hadde du nok skjønt at de ikke akkurat er store. De er knøttsmå med minimal fett prosent. Sikkert noen som bruker men tror faktisk det er ytterst få. Bodybuilding derimot er en helt annen sak. 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 15. februar 2019 #12 Skrevet 15. februar 2019 Akkurat nå, Purt Gull skrev: Nei, selvfølgelig ikke, men hvorfor skal man mistenke at det er doping inni bildet, når enhver med litt over snittet bra genetikk kan oppnå de resultatene bare man legger ned nok arbeid? Det sitter langt inne for kvinner å bruke anabole steroider, da bivirkningene vil ramme dem i enda større grad enn menn. Terskelen er så høy at det jeg anser som mye mindre vanlig at kvinner bruker det, sammenligna med menn. Det er helt andre doser kvinnene tar enn menn, mange damer kurer også et par ganger i året med preparater som fungerer som en form for foryngelse. Man trenger ikke engang å trene for å få gode resultater. Er egentlig bare å gå til rett lege, så kan man få preparater på resept uten problem. Er mange måter å bruke anabole steroider på og det er også utbredt blant fitnessdamer. Man trenger ikke få bulende muskler, synlige blodårer, kviser osv hvis man bruker en kur eller to. Det kan faktisk bidra på en positiv måte også. Dog er det ikke bra/lovlig i konkurranse hvor dette står på forbudslista.
Trollmora Skrevet 15. februar 2019 #13 Skrevet 15. februar 2019 Ja, det tror jeg. Har flere i nær omgangskrets både i fitness og kroppsbygging og det ligger mange år med mange timers arbeid og riktig kosthold bak de. At noen bruker kan nok hende, men ikke dra alle inderen kam 2
Gjest hind Skrevet 15. februar 2019 #14 Skrevet 15. februar 2019 Nei, beklager men dem tror jeg ikke på. Jeg tror det bare er noen ytterst få kvinner med svært spesielle gener som kan bli så store uten juks.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #15 Skrevet 15. februar 2019 1 minutt siden, hind skrev: Nei, beklager men dem tror jeg ikke på. Jeg tror det bare er noen ytterst få kvinner med svært spesielle gener som kan bli så store uten juks. Du blander med bodybuilding. Fitness er ikke det samme, fitness er uten bol og med ikke så store muskler, men med minimal fettprosent så normale muskler ser veldig markerte ut Anonymkode: 01388...0c9 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #16 Skrevet 15. februar 2019 14 minutter siden, Trollmora said: Ja, det tror jeg. Har flere i nær omgangskrets både i fitness og kroppsbygging og det ligger mange år med mange timers arbeid og riktig kosthold bak de. At noen bruker kan nok hende, men ikke dra alle inderen kam inderen kam? Anonymkode: 1fee9...a6f
Pierre Gynt Skrevet 15. februar 2019 #17 Skrevet 15. februar 2019 (endret) 24 minutter siden, Dævendøtte skrev: Det er helt andre doser kvinnene tar enn menn, mange damer kurer også et par ganger i året med preparater som fungerer som en form for foryngelse. Man trenger ikke engang å trene for å få gode resultater. Er egentlig bare å gå til rett lege, så kan man få preparater på resept uten problem. Er mange måter å bruke anabole steroider på og det er også utbredt blant fitnessdamer. Man trenger ikke få bulende muskler, synlige blodårer, kviser osv hvis man bruker en kur eller to. Det kan faktisk bidra på en positiv måte også. Dog er det ikke bra/lovlig i konkurranse hvor dette står på forbudslista. Er det metformin o.l. du sikter til? Endret 15. februar 2019 av Purt Gull
Gjest Dævendøtte Skrevet 15. februar 2019 #18 Skrevet 15. februar 2019 5 minutter siden, Purt Gull skrev: Er det metformin o.l. du sikter til? Nei, sikter mer til feks primobolan, winstrol, testo osv. Anser det som nødvendig å diskutere med lege før eventuell bruk, bare så det er nevnt! Eller ikke bruke i det hele tatt, selvsagt.
Pierre Gynt Skrevet 15. februar 2019 #19 Skrevet 15. februar 2019 8 minutter siden, Dævendøtte skrev: Nei, sikter mer til feks primobolan, winstrol, testo osv. Anser det som nødvendig å diskutere med lege før eventuell bruk, bare så det er nevnt! Eller ikke bruke i det hele tatt, selvsagt. Og det er disse preparatene du mener at kvinner kan gå til fastlegen sin å få uten problemer?
Gjest Dævendøtte Skrevet 15. februar 2019 #20 Skrevet 15. februar 2019 1 minutt siden, Purt Gull skrev: Og det er disse preparatene du mener at kvinner kan gå til fastlegen sin å få uten problemer? Til rett lege, ja. Samme kan menn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå