Nuka Skrevet 16. februar 2019 #81 Skrevet 16. februar 2019 Det er da ingen ting som reelt heter psykisk fatigue og psykiske problemer gir IKKE smerter alt så, bare sånn at det er sagt, for det finnes ikke noe som heter psykiske tilleggsdiagnoser som kan innvirke på en hverdag som allerede er utfordrende nok 🙄 Dette er absolutt ditt valg og du kjenner seg selv best, men er du sikker på at du burde ut i jobb nå? Altså "allerede" nå når det kanskje har vært stabilt på 4 timer en stund? Mitt råd er å begynne å gå litt først, turer ute blant folk der du vet du vil møte på mennesker. 20 min tur i starten fra du begynner å gå til du er hjemme igjen i starten og sakte øke før du tenker på noe jobb/reell aktivitet? Altså ikke vet jeg og det er absolutt ikke meningen å være belærende (første del av svaret var høyt ironisk forresten) men det viktigste for deg er at du ikke får tilbakeslag da det virkelig er en dreper for selvfølelsen! jeg selv har hverken ms eller me, men viser tegn på å få ME så fikk streng beskjed om å utnytte hele fødselspermisjonen min på 1 år faktisk. I tillegg har jeg psykosomatiske smerter (og alt det medføger) som kommer av å ha levd i et helvette i mange år, betennelsestilstander i kroppen og en del andre rekke smerter fra slitasje, forkalkninger, issjas og skiveutglidninger osv osv 😂 hardt liv... 😅 jeg kjenner at dette året har gjort underverker og jeg er rastløs. I starten av fjoråret og slutten av 2017 fikk jeg et helv...s tilbakeslag.. jeg sov MYE og hadde smerter kvalifiserende til 500 mg naproxen x2 og 1g Paracet x2 på morgen, 1+1 på ettermiddagen og sarotex (etter at jeg slutta å amme 8 uker etter fødsel) før jeg la meg. Kuttet ut Sarotex og ene runden naproxen for jeg orket rett og slett ikke og begynte med turer rett utom døra og tvang meg i stallen. Sakte ble jeg bedre, men likevel vil NAV nå ha meg på AAP for å gå i behandling og trening for å bygge støttenuskulatur før det vurderes i det hele tatt om jeg skal jobbe. Håper av hele mitt hjerte at du finner en løsning, men ikke stress! 🌺❤
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #82 Skrevet 16. februar 2019 TS her. Jeg vil ikke lese mer eller skrive mer i denne tråden. Dere som leste den før den ble rydda skjønner hvorfor. Takk for meg Anonymkode: a3387...68b 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #83 Skrevet 16. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Jeg vil ikke lese mer eller skrive mer i denne tråden. Dere som leste den før den ble rydda skjønner hvorfor. Takk for meg Anonymkode: a3387...68b Forstår deg godt. En blir dårlig både fysisk og psykisk av slike folk. Anonymkode: 270c5...fe2
bouiuod Skrevet 16. februar 2019 #84 Skrevet 16. februar 2019 Haters gonna hate, så bare gjør ditt beste for å ignorere ignoransen enkelte folk hiver rundt seg. Fokuser på din egen livsglede, prøv å nyte enkle ting. En god kopp te, litt frisk luft, en morsom film. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå