Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg å lese av denne graviditetstesten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ville dere ha lest denne testen? Det er 1 kraftig rød stripe. Men hvis man zoomer inn på bildet så kan man se "skyggen" av der den andre streken ville ha vært. Men gjelder det som at det er en strek der, eller er den bare alltid sånn? Ville dere lest den som positiv, negativ eller ugyldig? Det er litt dårlig å se det på bildet. Man ser det bittelitt mer i virkeligheten enn på bildet, men ikke mye

IMG_20190215_102627.jpg

Anonymkode: 436bc...774

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ser klinkende klart negativ ut for meg. Når skulle du hatt mens?

Anonymkode: ebb63...582

• Liker 4
Skrevet

Ta et bilde uten skygge på ruten så det er lettere å lese og legg i testetråden, så får du nok mange svar 😉

Anonymkode: f0322...b7c

Skrevet

Negativ.

Anonymkode: 83515...e32

Skrevet

Negativ

Anonymkode: 53f87...646

Skrevet

Det er da en svaak strek der. Kanskje det er det de kaller en skyggestrek? N0r har du ikm? Ta en ny i mirgen? 

Anonymkode: 3c925...6d1

Skrevet

TS her 

Dette er den andre testen jeg tar. Den andre viste negativt. Men den tok jeg tidlig da. Siste "vanlige" mens hadde jeg 2. Januar. Og så rundt 1. Februar så fikk jeg litt blod noen få dager. Men etter hva jeg husker så var det unormalt lite til å være meg. Og nå har jeg fått mensen igjen. I dag kom det vanlig mengde blod for min del. Så jeg skjønner ikke helt hva som skjer. Brystene mine virker en smule større og er litt ømme. Men jeg sliter litt med vekta og går opp og ned hele tiden, så det kan like gjerne være at jeg har lagt litt på meg og at Brystene vokser og da blir ømme. 

Anonymkode: 436bc...774

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...