AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #1 Skrevet 15. februar 2019 Jeg har en veldig tydelig pærefasong, bruker typisk L i underkroppen og S i overkroppen. Midja er veldig smal mens lårene er store og hoftene brede. Har derfor store problemer med å finne jeans som passer, eier ikke et par som jeg kan bruke uten belte. Jeg hater å prøve bukser, 99 prosent av gangene passer de ikke. Har hatt mange frustrerte timer inne i ulike prøverom for å si det sånn. Kjoler/jumpsuits har jeg også måtte gi opp. Til nå har jeg hatt mest hell med Levi's bukser, men har allerede de tre modellene der som passer, som forøvrig er de eneste buksene jeg har. Er det noen her med lignende kroppsfasong som har noen tips? Gjerne merker eller modell. Anonymkode: 2e2bf...47e 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #2 Skrevet 15. februar 2019 Samme utfordring her! Lee Scarlett (både med og uten high waist) er de beste buksene jeg har. Anonymkode: abf16...f95 1
FrodeF Skrevet 15. februar 2019 #3 Skrevet 15. februar 2019 Et tips er å spise mindre så du om en stund kan bruke vanlige klær?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #4 Skrevet 15. februar 2019 Vet ikke om vi har helt samme utfordring, da (innsvingte) kjoler alltid sitter fantastisk på meg nettopp fordi midjen er såpass mye smalere. Men jeg har i tillegg lår som spiser opp bukser, så er ikke mulig å kjøpe så dyre merker for min del. Så nå kjøper jeg bare bukser fra Days like this (tidl. Vivikes) av typen Jenny. Rimelige, sykt myke og behagelige, og strechen er såpass at de sitter ganske bra på meg hvertfall uten at jeg må bruke belte. Anonymkode: df939...44f 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #5 Skrevet 15. februar 2019 3 timer siden, FrodeF skrev: Et tips er å spise mindre så du om en stund kan bruke vanlige klær? Er jo ikke det som er problemet. Nå er ikke jeg TS, men har lignende kroppsfasong. Og selv da jeg veide 45 kg, så var rumpa og lårene kraftige i forhold til resten av kroppen. Overkroppen min så jo ikke ut, så ut som jeg hadde anoreksi der. Så samme om jeg har vært undervektig, normalvektig eller overvektig, så har jeg aldri funnet jeans som sitter fint på. Anonymkode: e210d...706 4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #6 Skrevet 15. februar 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Samme utfordring her! Lee Scarlett (både med og uten high waist) er de beste buksene jeg har. Anonymkode: abf16...f95 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke om vi har helt samme utfordring, da (innsvingte) kjoler alltid sitter fantastisk på meg nettopp fordi midjen er såpass mye smalere. Men jeg har i tillegg lår som spiser opp bukser, så er ikke mulig å kjøpe så dyre merker for min del. Så nå kjøper jeg bare bukser fra Days like this (tidl. Vivikes) av typen Jenny. Rimelige, sykt myke og behagelige, og strechen er såpass at de sitter ganske bra på meg hvertfall uten at jeg må bruke belte. Anonymkode: df939...44f Takk for svar ❤ skal prøve disse modellene neste gang Mente tettsittende kjoler, synes jeg kler kjoler med A-fasong som får frem midjen, ja 😊 TS Anonymkode: 2e2bf...47e
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #7 Skrevet 15. februar 2019 8 timer siden, FrodeF skrev: Et tips er å spise mindre så du om en stund kan bruke vanlige klær? Bruker vanligvis å overse disse trolleinnleggene dine, men måtte le litt da jeg så at du også er inne her på en moteside Det verste er at du ikke skriver under AB, som om du ønsker å bli stemplet som den største bølla i skolegården. Tøffe du!! Anonymkode: 2e2bf...47e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå