Yuumi Skrevet 15. februar 2019 #1 Skrevet 15. februar 2019 Hei! Tror jeg skal sette på vipper idag, men lurte på hvor lenge dette varer for dere andre som gjør det? Hvor lenge ser det pent ut før det begynner å bli masse hull etc?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #2 Skrevet 15. februar 2019 5 minutter siden, Emblja skrev: Hei! Tror jeg skal sette på vipper idag, men lurte på hvor lenge dette varer for dere andre som gjør det? Hvor lenge ser det pent ut før det begynner å bli masse hull etc? Hei. Det er veldig fint i to uker, så begynner de å ramle litt av. For meg ble de klassiske vippene den beste løsningen, da slapp jeg hull og det så mye mer naturlig ut. Gikk hver 3-4 uke i to år for å sette på vipper, før jeg nå har tatt en pause. Anonymkode: 5c3df...f3f
Mariángel Skrevet 15. februar 2019 #3 Skrevet 15. februar 2019 (endret) Ved megavolume: 4-6 uker. Ved vanlig klassiske eller medium volume: 2-3 uker. Endret 15. februar 2019 av Mariángel
Hilde1302 Skrevet 16. februar 2019 #4 Skrevet 16. februar 2019 Det holder seg veldig bra i 2-3 uker for meg, men mot slutten av 3-ukers perioden begynner det å bli ganske tynt. Men det faller som regel av ganske gjevnt til meg, blir ikke «hull» så ofte. Bare litt tynnere i rekka. 1
Djungelvrål Skrevet 16. februar 2019 #5 Skrevet 16. februar 2019 Hvorfor ikke bare sette på vanlige løsvipper. Fås for 20 kr for flere par remser på ebay. Lett å lære å sette på med trening. De vippene folk setter på nå ligner jo på de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå