Gjest Sarah Jessica Skrevet 11. april 2005 #1 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg har et mikroskopisk lite sår etter en avrevet skinnfille på pekefingeren - som i går ettermiddag begynte å verke - og i natt føltes det som hele fingeren holdt på å eksplodere! Den er rød og hoven og bankende vond, og da jeg ikke fikk sove i natt vurderte jeg å gå til legevakten, men følte det var litt pinglete.. Nå er den uansett ikke bedre så jeg vurderer å gå i kveld etter jobb.. noen med erfaringer her? Er det bare å legge fingeren i grønnsåpebad så betennelsen går bort etter noen dager, eller kan jeg ha fått en mer alvorlig infeksjon el.lign?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. april 2005 #2 Del Skrevet 11. april 2005 Hørtes ut som det trenger å renses skikkelig i hvert fall.... Få det skikkelig rent og følg med det. F.eks om det skulle bli mørke striper oppover armen er det et dårlig tegn..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 11. april 2005 #3 Del Skrevet 11. april 2005 Gjør det enkelt - ring legen og spør. Høres det ille ut ber de deg komme, hvis ikke har de helt sikkert gode råd å komme med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #4 Del Skrevet 11. april 2005 grønnsåpe bad, så klemmer du ut pusset og i morgen er du helt fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarah Jessica Skrevet 11. april 2005 #5 Del Skrevet 11. april 2005 Takk dere! Nå vet jeg ivertfall at amputering av fingeren ikke er neste Neida, rart hva man tenker når man plutselig får skikkelig vondt. Var hos legevakten i kveld og legen bekreftet at jeg har en skikkelig neglerotsbetennelse, og at jeg må behandle med grønnsåpebad. Blir det verre skulle jeg komme tilbake. Håper jeg greier å ta knekken på betennelsen kjapt, for dette var skikkelig ubehagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 11. april 2005 #6 Del Skrevet 11. april 2005 Dyppe fingeren i sprit for å drepe bakteriene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 11. april 2005 #7 Del Skrevet 11. april 2005 Dyppe fingeren i sprit for å drepe bakteriene? Alkoholmisbruk :blaveis: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå