Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #1 Del Skrevet 11. april 2005 Har du en ekstrainntekt i tillegg til jobben din? Ved noe alternativt enn selve jobben? Jeg kjører morgenrute og får inn 8000 i tillegg i måneden, det er greie penger å ha når jobben ikke gir nok inntekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #2 Del Skrevet 11. april 2005 Ja, det har jeg. Jobber som jursit-saksbehandler i kommunen og tjener bare 300 000,- i året (nybegynnerlønn). Det holder ikek til boliglån, studielån, billån og andre nødvendige utgifter. Derfor må jeg jobbe 3 lørdager i måneden i klesbutik for det "lille ekstra". Det skulle ikke være nødvendig men så elendig stilt står det til i mange kommuner i dette landet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 11. april 2005 #3 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg er lærer og har en inntekt på ca 300000 jeg også. Jobber annenhver lørdag i en klesbutikk. Her får jeg som regel ikke lønn fordi alt forsvinner i klær (får 70 prosent avslag), men jeg får i alle fall tilfredsstilt klesbehovet mitt som er ganske stort.... Noen ganger gjør jeg også litt sekretærarbeid for faren min, noe som gir litt ekstra cash! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #4 Del Skrevet 11. april 2005 Oops..beklager, ser at jeg gjest overfor skrev "jursit" men jeg jobber altså som jurist / saksbehandler. Kommunelønningenen er mildt sagt elendige selv her i en større by men det var den jobben jeg fikk etter endt utdanning. Det er trist at det skal være slik når en har studert så omstendelig og lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudi Skrevet 11. april 2005 #5 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg er riktignok bare student, men jobber ved siden av på et treningssenter. Blir jo ikke helt de store summene, men tjener da drøye 40000 kr i året. Greit å ha i tillegg til studielånet som har en lei tendens til å forsvinne... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #6 Del Skrevet 11. april 2005 Har du en ekstrainntekt i tillegg til jobben din? Ved noe alternativt enn selve jobben? Jeg kjører morgenrute og får inn 8000 i tillegg i måneden, det er greie penger å ha når jobben ikke gir nok inntekt 'Nok' det er et interessant og ikke minst ubestemmelig ord når det er snakk om penger. Høres tøft ut. Hvor lange dager blir det da? Og hvordan slår dette ut skattemessig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #7 Del Skrevet 11. april 2005 Vi hørte jo alle om asiaten som jobbet som avisbud i Norge og tjente 1 million i året.. :o :o :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #8 Del Skrevet 11. april 2005 Ja, det har jeg. Jobber som jursit-saksbehandler i kommunen og tjener bare 300 000,- i året (nybegynnerlønn). Det holder ikek til boliglån, studielån, billån og andre nødvendige utgifter. Derfor må jeg jobbe 3 lørdager i måneden i klesbutik for det "lille ekstra". Det skulle ikke være nødvendig men så elendig stilt står det til i mange kommuner i dette landet. tre lørdager i ,nd? kan det være lønnsomt+ Biarbgiver og 50 % i skatt+reiseutgifter.Mye har du igjen netto? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #9 Del Skrevet 11. april 2005 Nei, ikke i penger er det lønnsomt å jobbe tre lørdager i måneden men det er en designerbutikk for finere kvinneklær der jeg får 50 - 70 % avslag i prisen. Det fyller skikkelig opp i garderobeskapet med jobbantrekk, selskap- og fritidsklær Dette er klær jeg ellers måtte ha betalt flere tusen for. Etterhvert når jeg har samlet opp nok klær vil jeg nok slappe av på lørdagsjobbingen og se meg om etter andre jobber som betaler bedre enn den i kommunen. Hvis ikke jeg får høynet lønnen til 350 000 da..det kan jo hende de vil beholde meg (?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #10 Del Skrevet 11. april 2005 Vi hørte jo alle om asiaten som jobbet som avisbud i Norge og tjente 1 million i året.. :o :o :o :o Eeeh, nei... Fortell om han, evt. link. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #11 Del Skrevet 12. april 2005 Tjener 300 000 som universitetsansatt og har bijobb i butikk en ettermiddag i uken. De par tusnene ekstra i måneden kommer svært godt med.... Og jeg har ingen mann el barn som venter på meg hjemme, like greit å jobbe på kvelden som å sitte alene foran TVen ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 12. april 2005 #12 Del Skrevet 12. april 2005 tre lørdager i ,nd? kan det være lønnsomt+ Biarbgiver og 50 % i skatt+reiseutgifter.Mye har du igjen netto? er 36% på biinntekter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #13 Del Skrevet 12. april 2005 Eeeh, nei... Fortell om han, evt. link. Nei, ærlig talt det gidder jeg ikke å lete fram. De fleste har fått det med seg fra TV og aviser. Han jobbet mye men tjente 1 mill på å springe med avisene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 12. april 2005 #14 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg fant det fort jeg: > http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=271069 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 13. april 2005 #15 Del Skrevet 13. april 2005 Ja, jeg har ekstrainntekt. Jobber noe nedsatt som lærer, da ekstrabiten har blitt større enn jeg forventet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå