Gå til innhold

Hvor mange dater er vanlig før man har sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange dater er det vanlig å gå på før man har sex? Hva forventes egentlig? Og når man blir invitert hjem til noen, ligger det da at man skal ha sex i kortene?

Anonymkode: 5f962...5d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange dater er det vanlig å gå på før man har sex? Hva forventes egentlig? Og når man blir invitert hjem til noen, ligger det da at man skal ha sex i kortene?

Anonymkode: 5f962...5d7

Jeg tenker at i norsk kultur er det å bli bedt hjem en pen måte å si at man skal hjem og ha sex

• Liker 3
Skrevet

1, 2 eller 3 dater er vel vanlig. Hjem = sex.

Anonymkode: 96e41...f0c

• Liker 1
Skrevet

Her ble det på første. Visste egentlig ikke det var en date, så bare film sammen, men så utvikla det seg 😛 sammen på andre året nå. Ingen fasit, gjør hva du føler for :)

Anonymkode: 04aeb...663

• Liker 2
Skrevet

For meg var det mest vanlig å date etter første sexen. Det hele pleide vanligvis å starte med fyllasex altså. Sånn fant jeg mannen også :) 

Anonymkode: cb62a...427

• Liker 4
Skrevet

Jeg tenker litt sånn at hvis det er en gutt fra f.eks tinder du skal på date med, og du er veldig keen/forelsket i han, så vent. Spenningen bygger seg opp når man har lyst på sex men ikke får det, da får dere også mulighet til å bli bedre kjent på en litt mer emosjonell plan før dere har sex.

Men 3 daten tror jeg er normalt, for det er veldig vanskelig å holde seg når begge to vil😅

Er det for eksmepel en gutt du har kjent lenge/samme vennekrets/fra samme sted, og du kjenner vedkommende på en emosjonell plan fra før så kan det å date uten sex kanskje gjøre det mer kjedelig. Så da kan sex på første daten være en dealbreaker og bli masse spenning rundt det i ettertid.

Anonymkode: 76ae8...1f7

Skrevet

Når man blir invitert hjem til noen på kveldstid er det sex som ligger i kortene ja men det betyr ikke at man er forpliktet til å ha sex. For å unngå misforståelser er det allikevel greit å si på forhånd at man må tidlig hjem fordi man vil være opplagt til dagen etter, men kan komme over for å spise middag for eksempel.

Hvor mange dater man har før sex varierer helt . Noen ganger har jeg hatt sex på første date , andre ganger har vi datet i 4-5 måneder før sex.

Anonymkode: 1ff0a...5c3

• Liker 1
Skrevet

Jeg er enig med de som sier at ingne ting er vanlig. Det ser imidlertid ut for at tre er et sånt "vanlig antall." Da skal det liksom skje.

Det viktige er vel heller hvor mye tid man bruker i lag - det kan være på den ene siden tre dater på en halvtimes tid men en date som bare varer og varer fordi man like hverandre så godt. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri sex før 3.date. ...Selv om date  nr to ofte er hjemme hos en av oss. De fleste har prøvd seg på sex på andre date, men når jeg sier at det er for tidlig så får de mer respekt for meg. Og blir mer gira 😏Og i etterkant sier de også at de var glad for at jeg ikke lot meg rive med for tidlig. 

Så litt hard-to-get-taktikk er lurt. Gutter er jegere. De liker å jakte og gjøre seg fortjent til byttet sitt.😎 Så da kan man ikke bare legge seg ned og si «vær så god» med en gang.

• Liker 4
Skrevet

0. Første date bør ende med sex, ellers er man prippen. 

Anonymkode: e59fe...4ef

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

0. Første date bør ende med sex, ellers er man prippen. 

Anonymkode: e59fe...4ef

:blink:

Skrevet

Vi hadde sex på første date. Klarte ikke å holde oss unna hverandre. 

Anonymkode: 6b76e...880

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Fresiaa skrev:

Jeg har aldri sex før 3.date. ...Selv om date  nr to ofte er hjemme hos en av oss. De fleste har prøvd seg på sex på andre date, men når jeg sier at det er for tidlig så får de mer respekt for meg. Og blir mer gira 😏Og i etterkant sier de også at de var glad for at jeg ikke lot meg rive med for tidlig. 

Så litt hard-to-get-taktikk er lurt. Gutter er jegere. De liker å jakte og gjøre seg fortjent til byttet sitt.😎 Så da kan man ikke bare legge seg ned og si «vær så god» med en gang.

Merkelig at du dater så mye da når du har den rette oppskriften 😎

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig at du dater så mye da når du har den rette oppskriften 😎

Har hatt kjæreste i ett år nå😊 men datet litt før det. Har hatt denne diskusjonene med kompisene mine og de synes også det ødelegger litt om jenta er for enkel å få på kroken. Da er det ingen garanti for en date nr to liksom. Men jeg vet at dette også er veldig individuelt da^^

Skrevet

Iallefall mellom 10-20 dater. Alt før det blir litt horete i mine øyne. 

Anonymkode: 2d0fa...4eb

• Liker 1
Skrevet

Hvordan kan dere vite at dere vil være med en person etter 1-3 dater og vite at dette er et menneske dere vil dele noe så intimt med? Seems weird

• Liker 2
Skrevet

Planen var å drøye det ett par uker, men forførte han dagen vi møttes, gift nå😂

Anonymkode: c6b95...0ca

• Liker 2
Skrevet
12 timer siden, BlackCloud skrev:

Hvordan kan dere vite at dere vil være med en person etter 1-3 dater og vite at dette er et menneske dere vil dele noe så intimt med? Seems weird

Er det? 😅  ;) Kan hende at man har pratet sammen lenge før evt. daten, at man kjenner en slags kjemi på nett, og at dette bygger seg opp og at når man treffes så eksploderer det? Det var sånn for meg og kjæresten min. Vi hadde pratet sammen i 4 måneder før vi traff hverandre , og vi pratet til og med om sex. Så det ble sex på første date, etter det ble vi sammen og har nå vært sammen i snart 1 år. Ser ikke noe weird i det . 

Anonymkode: 79524...fae

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det? 😅  ;) Kan hende at man har pratet sammen lenge før evt. daten, at man kjenner en slags kjemi på nett, og at dette bygger seg opp og at når man treffes så eksploderer det? Det var sånn for meg og kjæresten min. Vi hadde pratet sammen i 4 måneder før vi traff hverandre , og vi pratet til og med om sex. Så det ble sex på første date, etter det ble vi sammen og har nå vært sammen i snart 1 år. Ser ikke noe weird i det . 

Anonymkode: 79524...fae

Synes fortsatt det er det i mitt hode, har selv pratet med en over et halvt år flere timer om dagen (også om sex), hadde ikke sex første gang vi møttes likevel. Man gjør nå det som føles naturlig for seg selv personlig, jeg bare forstår det ikke.

Skrevet

Men uansett så prater ikke de fleste i flere måneder før de møtes for første gang. Det vanlige er vel å chatte litt på tinder, snappe en liten stund og deretter møtes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...