Gjest seroxata Skrevet 11. april 2005 #1 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg er så drittlei av min motivasjon for å få vekk magen! Jeg er flink til å sutre, ååå ja, men jeg kommer liksom aldri opp av sofaen, og får gjort noe med det!! Mye kommer av at jeg ikke har noen å trene sammen med, og da gidder jeg liksom ikke stresse ut og jogge alene.. Men nå må jeg ta megselv kraftig i nakken! Men før jeg i det hele tatt begynner, så vil jeg gjerne vite om fremgangs¨måten min vil gi resultater, for blir jeg skuffet nå igjen, så gir jeg opp og blir bare feit! :-x Jeg har iallefall tenkt følgende! Slutte med småspisinga mi! Prøve å spise sunnere! Burde kanskje kutte ut light-brusene også?? Skal gå en tur hver dag, jogge litt og innimellom... Ta noen sit-ups kveldstid Vil det ha noen virkning, eller må jeg gjøre noe annet?? virker sit-ups i det hele tatt? I tillegg så har jeg hest, så jeg kommer til å ri nesten daglig, har hørt det er bra for magemusklene? Det er disse "lovehandles" og magevom jeg hovedsaklig vil ha vekk, men gjerne stramme opp lårene også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 12. april 2005 #2 Del Skrevet 12. april 2005 Lykke til! Alt det der høres sunt ut, og bra for allmenntilstanden. Sjekk også ut hvordan du kan trene magemuskelne enda mer nmålrettet enn noen situps innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arielle ikke pålogget Skrevet 12. april 2005 #3 Del Skrevet 12. april 2005 for meg funka dette veldig bra: 5 SMÅ måltid om dagen. feks Brød eller knekkebrød til frokost, frukt eller yoghurt som mellommåltid, brød el knekkebrød til lunsj, frukt eller yoghurt som mellommåltid, Hva jeg ville til middag, men spiste mye kylling og fisk. Tok likevel en løvstek eller hamburger til middag innimellom. Hvis jeg ble sulten til kvelds spiste jeg frukt, yoghurt eller et knekkebrød. Gikk turer og sånn, men ikke sånn stortrening. Holdt meg helt unna snop. gikk ned 8 kilo på 2 måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesten Skrevet 12. april 2005 #4 Del Skrevet 12. april 2005 Mitt beste tips er å kutte ut alt av sukker (jepp, også lightprodukter som bare har erstattet sukkeret med kunstige søtningsmidler). Begrens også inntaket av fruktyoghurt det er også endel sukker der. Hiv inn på med grønnsaker (oppkuttet med yoghurt naturell med krydder og urter- dip er veldig godt og sunt). kan love deg at bare å ikke kjenne suget etter sukker vil hjelpe deg på vei. Dersom du skal ri daglig, kan jeg love deg at det er god trim. Særlig om du kjører på med en en runde skikkelig dressurridning og sprang. Tur i marka er koselig, men det er også kun det. Har selv ridd i flere tiår og muskler i bein, rompe, rygg og mage synes jeg selv at er bedre enn de var, men ridning vil aldri bli noe helsestudio . Om du bare kommer deg ut en liten tur og får litt frisk luft, så er også det en liten seier fra å være limt til godstolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 13. april 2005 #5 Del Skrevet 13. april 2005 tusen takk for råd:) nå er jeg utrolig nok i gang! I går og i dag har jeg kun drukket vann, og et lite glass light-brus( ganske bra begynnelse med tanke på tidligere vaner) Og ikke har jeg rørt sjokolade heller! Fikk tilogmed gått litt i går! Nå skal jeg søren med gå inn for dette også!! Men skal bli deilig å minske søthungeren min! sist jeg gikk inn for å kutte ut godteri, så var det skikkelig hardt den første uka, og etter det merket jeg sjelden noe til den... Men igjen, takk, motivasjonen min kommer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå