AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #1 Skrevet 14. februar 2019 Og ja jeg har prøvd å google. Når jeg googler kommer det opp: Bruk telefonen akkurat som hjemme! Nå kan du bruke telefonen akkurat som hjemme når du er på reise i EU/EØS. Har du inkludert tale, SMS og data i ditt abonnement bruker du av dette også i EU/EØS. Etter at inkludert trafikk er brukt opp, gjelder norske priser. Kunder med Telenor Kontant betaler også norske priser. Trenger du mer data, gjelder de samme datapakkene som hjemme. Ombord på skip, fly og offshore gjelder egne priser. Priser på samtaler fra Norge til utlandet finner du under fanen Til utlandet øverst på siden. Betyr ikke dette at det er like dyrt å bruke internett i utlandet som i Norge? Anonymkode: 986fd...afc
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #2 Skrevet 14. februar 2019 Når jeg snakket med kundeservice så sier hun derimot at det ikke er det og at det er lite data i kontantkort.. det skjønner jeg ikke for viss jeg lader kontantkortet for f.eks 300kr så kan jeg jo bruke alle de 300kronene på internett om jeg vil det..? Anonymkode: 986fd...afc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå