Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #1 Skrevet 11. april 2005 Kan man bli avhengig av KG? :-? Jeg ser det er så mange kategorier her at det må bli lett å skrive mye? Hvor ofte, og hvor lang tid bruker dere på forumet (som virker ok)
Gjest Annen gjest Skrevet 11. april 2005 #2 Skrevet 11. april 2005 Jeg vet at man kan bli avhengig. Man leser om mye interessant, får tilbakemeldinger på egne meldinger og havner i diskusjoner med enkelte. Kjeder man seg et øyeblikk er det bare å lese på KG hva andre har funnet på av temaer. Ofte er man engasjert i temaene selv og da er det gøy å komme med sin egen versjon av sannheten. Ganske underholdende, dette forumet.
Gjest gjesta Skrevet 11. april 2005 #3 Skrevet 11. april 2005 Ja, er arbeidsledig, så det er ikke såmye annet å gjøre
Gjest Spacegirl Skrevet 11. april 2005 #4 Skrevet 11. april 2005 Skjønner godt at man kan bli avhengig. Er ganske ny her selv, men må innom hver dag for å lese nye meldinger og se om det er noe interessant. Liker dette forumet veldig godt, og synes det er verdt å bruke tid på
Celia Skrevet 11. april 2005 #5 Skrevet 11. april 2005 Det er sikkert fullt mulig! Men selv er jeg som du ser veldig fersk her inne og har ikke utviklet noen avhengighet- enda iallefall. Men jeg var til tider veldig mye på et annet forum i en periode tidligere- under svangerskapspermisjon. Nå har jeg svangerskapspermisjon igjen.... :-)
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #6 Skrevet 11. april 2005 NÆÆHSSJ, er bare innom en sjelden gang!
Gjest skindeep Skrevet 11. april 2005 #7 Skrevet 11. april 2005 he he.. Må nok innom hver dag og sjekke ja. Når min kjære skal se fotball kamp, blir jeg som oftest sittende her! ...og det gjør meg ingenting!!! :-)
Gjest Madeline Skrevet 11. april 2005 #8 Skrevet 11. april 2005 Jeg må også innom hver dag for å se om det er noe spennende.
Gjest Seleena Skrevet 11. april 2005 #9 Skrevet 11. april 2005 Ja - men skal ikkje bruke kg til hausten, så gjer ein siste innspurt no Men om det er eit problem? Ja
Gjest Madam Felle Skrevet 11. april 2005 #10 Skrevet 11. april 2005 NÆÆHSSJ, er bare innom en sjelden gang! Jeg og
Gjest Bellatrix Skrevet 11. april 2005 #11 Skrevet 11. april 2005 Det er veldig sjelden at jeg ikke er her.
Sommerfugl Skrevet 11. april 2005 #12 Skrevet 11. april 2005 Er ganske så nyregistrert nå, men har vært her lenge. Er nok avhengig, ja...
Gjest sexysadie Skrevet 11. april 2005 #13 Skrevet 11. april 2005 Om man ikke blir avhengig av kg så kan man bli hekta på forumsvanking sånn rent generelt.
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #14 Skrevet 11. april 2005 Kan man bli avhengig av KG? :-? Jeg ser det er så mange kategorier her at det må bli lett å skrive mye? Hvor ofte, og hvor lang tid bruker dere på forumet (som virker ok) Hei Det tror jeg det faktisk man kan. Iallefall for de som virkelig skriver dagbok o slikt her inne. Var det ikke 'Fighter' som skrev i dagboken sin at hun følte hun bare 'måtte' svare til tider? Det tror jeg kansje ikke er så bra. Jeg har roet meg betraktlig her inne. Har ikke vært her så lenge heller. Spratt opp til 1000 innlegg - men siden da har det gått heller sakte tror jeg. Men det er et fint sted å hente informasjon, få tilbakemelding, treffe hyggelige mennesker og få synspunkter man kansje ikke hadde tenkt over selv Et alternativ til dårlige reality-prog. synes jeg
Gjest Chrizzy Skrevet 11. april 2005 #15 Skrevet 11. april 2005 Ja absolutt det tror jeg man kan bli. Å jeg er nok det også, litt, mye, kanskje Det ble ekstra ille etter jeg begynte å skrive dagbok Men jeg bryr meg ikke om det i det hele tatt, for jeg er helt sikker på at det går over, det er en periode. Plutselig forandrer ting seg, man er i en annen situasjon og så går man bare videre
Gjest sexysadie Skrevet 11. april 2005 #17 Skrevet 11. april 2005 Begynner å bli noen innlegg nå. Du er helt brutal, M.
Gjest seroxata Skrevet 11. april 2005 #18 Skrevet 11. april 2005 var medlem her inne en god stund uten å være aktiv, men nå blir jeg nesten stressa om jeg ikke får tatt turen innom en gang om dagen! :o
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2005 #19 Skrevet 11. april 2005 Ja, det kan man definitivt. De to andre spørsmålene har jeg desverre ingen kommentar til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå