Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg jobber i et bofellesskap og det ligger for tiden ute en stilling som vernepleier der søknadsfristen går ut i dag.  Sjefen min ringte meg i dag og i formerte om at siden det ikke var kommet inn søknader fra noen med relevant utdanning ble det nå åpnet opp for søkere med annen helsefaglig utdannelse.

Jeg vil gjerne søke på denne stillingen, men hva skal en skrive når en søker på en stilling internt?

Ligger hjemme med omgangssyke og kjenner jeg ikke klarer å tenke helt klart nå, håper noen kan hjelpe meg. 

Anonymkode: 2d147...ce3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg jobber i et bofellesskap og det ligger for tiden ute en stilling som vernepleier der søknadsfristen går ut i dag.  Sjefen min ringte meg i dag og i formerte om at siden det ikke var kommet inn søknader fra noen med relevant utdanning ble det nå åpnet opp for søkere med annen helsefaglig utdannelse.

Jeg vil gjerne søke på denne stillingen, men hva skal en skrive når en søker på en stilling internt?

Ligger hjemme med omgangssyke og kjenner jeg ikke klarer å tenke helt klart nå, håper noen kan hjelpe meg. 

Anonymkode: 2d147...ce3

Start som vanlig; "Viser til utlyst stilling på .... (nav.no?). Jeg har jobbet ved bofellesskapet siden....og trives svært godt og som intern søker håper jeg min kompetanse kan fortsatt komme til nytte....ønsker videreutvikling og bidra til fellesskapet".... eller blablabla....

eller noe i den duren. også skriver du om din erfaring og kompetanse som vanlig.

Lykke til!

Anonymkode: 38064...f5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...